1. leht 19-st

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Postitatud: 05 Okt 2002 14:33
Postitas Marcuz
:puzzled mis siduri jupid peab välja vahetama kui käik sees kiirendades ei hakka kohe vedama, vaid annab tühja nagu oleks vaba käik? palju see umbes maksma lähebEdit by berg: kõik sidurijamad siia! enne küsimist proovi leida vastus olevasolevatest muredest!

Postitatud: 05 Okt 2002 15:21
Postitas olaaf
Hee! Tuttav teema.
Kui käik on sees ja hakkad kohalt liikuma siis pöörded tõusevad aga auto kiirus mitte..

Vahetada tuleb vähemalt siduriketas a' 225.- ja survelaager a'~50.-.
+tööraha. Viga võib olla ka sidurikorvis a'~550.-
Kui ise varakevadel sidurit vahetasin tuli välja, et olen juba mõnda aega sõitnud murdunud survelaagri suunamis toruga...ei tea täpsemat nimetust.
PS kui oled väga lühikest aega sõitnud libiseva siduriga siis võid proovida alt peale keerata. -st. töösilindri varda polti peale keerata. Mina sain selle teada juba liiga hilja. Kui sõita libiseva siduriga kuumeneb kogu sidurisüsteem palju rohkem, kui normaalolekus ja siduriketas tõmbab nn propelleriks. see omakorda tekitab tunde, et sidur läheb paremaks. samal ajal tekkivad probleemid tagurpidi käigu sisse saamisega. see ilmneb eriti, kui oled liiga hilja peale keeranud.

PS! Soovitan sul sidur ikkagi korda teha. Muidu võib ükskord mäest üles sõites väga ebameeldiv üllatus tulla.

Postitatud: 05 Okt 2002 21:32
Postitas Ardi Soovik
Survelaagrit alati vahetama ei pea,vahetama peab siis kui siduripedaali allavajutamisel kostab vibra või muid ebaloomulike hääli.Ja ketast vahetada pole ka alati vaja,piisab kui peale neetida uued katted.

Postitatud: 06 Okt 2002 21:52
Postitas olaaf
kõik oleneb sellest kaua on libiseva siduriga sõidetud..
ise sõitsin u 1.5kuud.
ketas oli nii propelleris et oi oi.
survelaagri vahetama alati muidugi ei pea.

Postitatud: 07 Okt 2002 11:42
Postitas tuhajuhe
Siduri kettale võib küll uued katted panna.Aga minu praktika on näidanud,et parem on uus ketas panna.Kuna neetimisel on võimalik ketas kaardu taguda või jätab natuke lõdvaks needid.Ja siis hakkab kohalt võttes raputama.

Postitatud: 08 Okt 2002 08:41
Postitas olaaf
Katete vahetamisega pole ilmselt vaeva näha mõtet. 225 raha UUE ketta eest pole ju nii suur väljaminek. Ja selle eest tead, et asi mõnda aega jälle käib.;)

Kyss siduri kohta

Postitatud: 13 Dets 2002 19:36
Postitas ciccero
mul selline pull et auto (03) 10 a seisnud ja siduripedaal alla vajunud, mis viga ja kuda eemaldada???

Postitatud: 13 Dets 2002 20:31
Postitas olaaf
Alla vajunud pedaali on kõige lihtsam eemaldada relakaga.







Tegelikult on ilmsel siduri tagastusvedru tuksis..vaata see asi üle...

Postitatud: 15 Dets 2002 20:44
Postitas Critical
Mul hakkas ka sidur jamama, ei lahutanud enam, aitas kui valasin sinna siduri potsikusse piduri õli, pole õrna aimugi kuhu see õli sealt kadunud oli.

Postitatud: 16 Dets 2002 08:48
Postitas tuhajuhe
Kui õli maha ei tilgu siis kaob mati alla.Peasilindri maha ja lahti võtma ning uued mantsetid sisse.Või kogu värk poest uus. :)

Postitatud: 16 Dets 2002 08:54
Postitas olaaf
Lihtsam on poest kogu värk uus osta. Pea ja töösilinder maksid kokku veidi alla 200.
töösilinder vist 70 ja peasilinder 120? endal vahetasin. olen rahul.

Postitatud: 09 Jaan 2003 15:02
Postitas Critical
Nonii, nüüd andis midagi lõplikult otsad, siduri pedaal jäi põhja ja enam üles ei tulnud. Sidur jäi peale ja enam maha ei tule, kohapeal võib töötava mootoriga rahulikult käike vahetada. Pole veel jõudnud uurima hakata milles asi on, väideti et siduri surve laager on kinni jäänud või siis miskine pump läbi???...

Postitatud: 09 Jaan 2003 20:32
Postitas PuZuP
Kle mul endalgi oli miskit samalaadset vahepeal kallal - sõidu pealt sidurit vajutades jäi sunnik korraga poole peale pidama ja vajuta palju tahad ülespoole enam ei tulnud. Ainult siis nõustus lõpuks üles tulema, kui varba pedaali alla lükkasin ja pedaali üles tõmbasin. Pärast sidurivedeliku vahetust ja süsteemi läbipuhumist ja õhutamist pole enam nagu probleemi tekitanud. Mingid hoolduse klemmid seletasid kah, et kuskil mingi ummistus või miskit sihukest. Aga Ciccero, sul võib jah näiteks see pedaalivedru vähe nässus olla. Siinkohal ka väike abipalve, et siduripedaali vajutades käib mingi jube ''kiuks'' läbi. Et kui kellelgi on see neetud ''kiuks'' kah olnud, et kuda sellest lahti on saadud. Ise olen õlitanud varrast küll igalt poolt, aga vat ära pole ta otsustanud kaduda...tervitusi teisest ilmast:D

Postitatud: 10 Jaan 2003 18:41
Postitas sigle
Selle kiuksu võib äkki teha pedaali vedruvõimendi, kui ta nühib kusagile vastu. Paljudel see vedru nagiseb.

Postitatud: 12 Jaan 2003 23:56
Postitas PuZuP
Nojah, aga mõlemat pedaali (sidur ja pidur) ühendab mingi võll, millel plastmassist ''puksid'' kui neid saab nii nimetada ja pedaalid liiguvad nagu selle otsas - ''keerlevad'' otsapidi...ise arvasin, et äkki sealt plastmassi vahelt ''kiuksub'', kuid piduripedaal ei paista nagu seda kiuksu tegema, nii et eks ma proovi seda vedruvarianti esialgu kohendada, aga vabanda mu rumalust, aga äkki valgustad mind selle vedru asukoha suhtes - kohe nii mõeldes ei kuju just pilti:D

Postitatud: 13 Jaan 2003 10:19
Postitas sigle
See võimendusvedru on see kõige jämedam, mis on seal kõige vähem näha.
Pilt

Postitatud: 22 Jaan 2003 14:56
Postitas PuZuP
Kle uurisin seda värki lähemalt ja avastasin, et see vedru on see kõige väiksem probleem - kiuks kuramus tuleb kuskilt, kurat nimi ei tule meelde, seest. Noh see kuskohas see pedaaliga ühenduses olev varras liigub ja õli pumpab - see kapoti all ikka. Esialgu ei kujuta üldse ette mis asi seal seda kiuksu teeb ja kuidas see likvideerida, aga noh kevadeni veel aega...tervitusi teisest ilmast:P

Postitatud: 13 Veebr 2003 09:19
Postitas FlammablE
siuke kysimus siduri teemasse, et kas keegi on teinud siduril käigu lyhemaks kuidagi? seda pedaali koguaeg läbi põranda vajutada tundub kuidagi tyytu ja kuna mul midagi tarka teha pole, siis võiks leiutada natuke.:D kas keegi oskab nõu anda, kuidas siduri käiku lyhemaks teha? ahjaa, autoks on 01.

Postitatud: 13 Veebr 2003 10:22
Postitas olaaf
keerad alt sidurit nii palju peale kui annab..
siis ongi nii, et kui ülevalt natuke pedaali vajutad kohe lahutab.. st ei pea enam nii alla vajutama.
muidugi peab vaatama, et survelaager kaasa joooksma ei hakkaks..
edu..
:)

Postitatud: 14 Veebr 2003 14:07
Postitas PuZuP
Aga kas siduri ja piduri silindrite vahetus on mingi ylikeberniit asi või saab ikka omal käel hakkama - olen kuulnud, et pole neil pärast seda õlipidamist nii palju?
:puzzled