Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
b
Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

Postitus Postitas Blue-Neoon »

mille peaks ära vahetama kui sidur libiseb?
sidur läks siis ära kui õpetasin ühte algajat sõitma...
kas oleks vaja kõik ära vaheta või ainult ketas/korv/laager?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Proovi kõigepealt veidi maha keerata, äkki pääsed vahetusest. Üldjuhul piisab ainult ketta vahetusest, kuid kui juba lahti võtta, siis on näha, mida vaja kindlalt vahetada.
Jõud taga, peab minema.
b
Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

Postitus Postitas Blue-Neoon »

keerasin ka maha aga ei midagi... 1. ja 2. käik normaalne saab sõita ja tõuseb ka kiirus aga ikkagi libiseb , 3. ja 4. ei hakka parem rääkima..
ega midagi siis , tuleb lahti võtta ja vaatada mis seal head/halba on :D

suured tänud ikkagi ;)
a
AloAerton
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 17 Jaan 2011 19:48
Asukoht: Räpina,Tartu,Antsla

Postitus Postitas AloAerton »

Siduri pedaal ei lähe alla millest alustada?
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: AloAerton
Siduri pedaal ei lähe alla millest alustada?
Kõvemini pedaalile vajutada.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Alustaks sellest, et mis autoga tegu, seejärel probleemi täpsem kirjeldus ;)
Praegu teema selline, et auto ei lähe käima, mis viga on?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
fless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Autod: 2103 & 21011

Postitus Postitas fless »

Algselt postitas: AloAerton
Siduri pedaal ei lähe alla millest alustada?
Tõenäoliselt on sul pedaal juba korra alla vajutatud.
Keera õhutusnippel töösilindri peal lahti, vaheta vedelik ja õhuta sidur.
-
-gt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Veebr 2011 18:14
Asukoht: Põlva
Autod: Vaz 21033

Postitus Postitas -gt »

Mul on probleem samuti siduriga, mootoriks on 21011. Nimelt kui mootor soe on, ei lähe tagurpidi käik sisse- ragiseb. Aga kui mootor on külm, siis läheb hästi, keerasin sidurit peale - ei aitanud midagi. Siduri anumas vedeliku on piisavalt. Mida ma peaks tegema, kas siduri silindri läbi puhuma vms ?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Vaheta käigukasti õli ära alustuseks.
75W90 viskoossusega õli on sinna täiesti normaalne.
Kui kast on juba suure läbisõiduga, siis võib ka 80W90 kasutada.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
-
-gt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Veebr 2011 18:14
Asukoht: Põlva
Autod: Vaz 21033

Postitus Postitas -gt »

Kust ma selle õli sisse valan ja välja lasen, ei ole kahjuks vahetanud varem käigukasti õli. Kas kusagilt salongist pean seda tegema , polstrid ära võtma jne.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Käigukasti all on plekist kaas - selle küljes on kork. Selle keerad lahti ja lased vana õli välja - soovituslikult soojana (õli soojeneb sõidu ajal :) )
Käigukasti külje peal on teine kork - vasaku külje peal/juhi pool. Selle keerad samuti lahti ning siis analoogse agregaadiga http://www.autoladu.ee/images/product/original/0070.jpg surud uue õli sisse. Soovituslik on enne õli sisse surumist ka alumine kork uuesti tagasi keerata. :D
Täidad kasti selle sama küljepealse korgini - ehk niikaua surud õli sisse kuni hakkab august välja ajama. Mahtuvuslikult peaks sinna minema kuskil 1,5 liitrit õli.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
-
-gt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Veebr 2011 18:14
Asukoht: Põlva
Autod: Vaz 21033

Postitus Postitas -gt »

Pildil on tavotti pump ? Kas ilma sellise riistata ei saaks :D ?
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Valvoline liitrisel kastiõli pudelil on näiteks lont küljes, millega saab ka õli väga edukalt sisse suruda ;)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
-
-gt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Veebr 2011 18:14
Asukoht: Põlva
Autod: Vaz 21033

Postitus Postitas -gt »

Kas toda õli peab seal suruma või saab süstlaga või mingi topsiga hakkama. Ega to mingi surve all ikka ei pea olema ju.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Puzup tegi asja väga hästi selgeks. Nüüd mine ja vaata kus vajalikud korgid reaalselt asuvad ja kuidas seal ruumi on tegutseda. Jäävad igasugused rumalad küsimused ära..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Süstlaga sa jäädki seda sinna sisse ajama :D Pudelis olev õli ei pea ikka mingi surve all olema. Valvoline pudelist käib nii, et tavalise õlipudeli korgi sees on lont, mille tõmbad välja, londi ots ülemisest avast sisse ja surud pudelit, kuni too tühi on.

Korgid ilusti nähtaval, kuuskant pulgaga käivad lahti mälu järgi (originaalis kaasas). Sama võti, millega avad karterivanni punni!
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Minu pandud lingil on antud ikkagi õliprits, mitte tavotiprits!
Tavotiprits näeb välja selline http://www.ehitusmaailm.ee/pics/products/2705.jpg
:sein

Teiseks - aga eks te vaadake palju te liitrisest "londiga" pudelist saata reaalselt kasti lurtsutatud, eriti kui seda pudelit ei saa suunaga allapoole keerata - ei mahu lihtsalt. Töötab see õliprits väga lihtsalt - surud käepidet sisse ja sisemine kolb, mis tihendatud, surub õli läbi otsa toru avast välja. Kaduma läheb täpsel nii palju kui on otsa vooliku siseruumala.
Pritsi õliga täitmine kahte pidi, kas hõrendusega, ehk tõmbad käepidet välja, tekitades niiviisi silindrisse hõrenduse ning õlli sisse torgatud otsa toru kaudu voolab silindrisse. Teine variant keera pritsil otsakaan maha, tõmba käepide välja ning kalla silinder õli täis ning keera kaas uuesti peale.

Nii
Nüüd on asjad ikka nii puust ja punaseks tehtud kui vähegi olla saab. Aga raudpoltkindlalt tuleb veel mõni vahva küsimus ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

mina sain kasti ilusti õli sisse selle lontpudeliga. See lihtsalt säästuvariant õlipritsist
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Jah, kasti sisse saabki. Küsimus on selles, et palju raisku läheb. Liitrisest londistest jääb kuskil viiendik lõppkokkuvõttes ikkagi pudelisse kui teda on vaja altpoolt ülesse suruda. Süsteem iseenesest toimib, aga lihtsalt seda plastipakendit sa ei suuda kokku rullida, et kõike õli kätte saada. Õige tööriista puudumisel ajab samas asja ära.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
k
kristjan02
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Juun 2011 18:38

Postitus Postitas kristjan02 »

Oskab keegi õelda, mis on viga, mootor töötab, ja ilma siduri muljumiseta saab kõik käigud sisse lükata. Siduripedaal on töökorras, silinder liigub nagu peab. Siduripedaal on raskemaks muutunud.
Vasta