Naastude lisamine
Naastude lisamine
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Ma ei viitsi vaielda aga sa tead paremini !!!Hulkur kirjutas:loll jutt. Puhas jää siis naastutöö. Lamell on lihtsalt abiks. Rehv võib olla hea pehme lamelliga, aga kui tavanaast siis ei ole nagu jumet. Kare jää/tallatud lumi siis on hea kooslus pehmel lamellil koos naastuga. Nüüd keegi väidab, et piik ka lamellitud.
Siit sulle küsimus milleks see lamell siis on ? Lumele, asfaltile ? Lörtsile ?
On olemas puhas lamell rehv siis sellega ära jääle üldse mine ja sõida sinu sõnade järgi kus ? Kare jää/tallatud lumi (loll jutt ütlen mina)
Kas piik on tänava legaalne ? Piik ei ole tänava legaalne sellepärast, et ta lõhub pinnast, et oleks parem pidamine !!!
Selleks ka piigil ei ole vaja lamelli !!!
Mine räägi sellist juttu esimeses rehvi töökojas ja siis ütle veel loll jutt !!!
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
Hakka 8 tundub hea variant pikas perspektiivis, nahhui lendab teed pesa puhtaks ja paned vähe priskema poisi sisse kui enne oli ning läheb edasi. Naast ja lamell on ikka massiivne vahe, pole enam kurvides jõudu ja viskab nii mis kole. MUidugi lamell peab ja tavaliikluses ei tohiks kellelgi probleeme esineda, aga kui kurvis kiirust taga ajada siis lamelliga pole sittagi teha.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nii on.
Kuniks lamellil on, mille taha haakuda, hoiab ta kinni ka. Ehk siis niikaua kuniks rehv jälje maha suudab jätta, peab.
Jäätunud pinasesse kumm teatavasti ei tungi. Nael aga tungib ja kõvasulamst tipp hakkab seal tegema oma tööd, kus kumm hätta jääb .
https://youtu.be/zLMwF5WR-us
Muide, Nokia on avastanud sellised naelad, mida autojuht saab vajadusel kas lühendada või pikendada. Tehnoloogia on nii suure saladuskatte all, et reporteritel lausa keelati küsimusi esitada
https://youtu.be/hjUkkKGVhiA
Kuniks lamellil on, mille taha haakuda, hoiab ta kinni ka. Ehk siis niikaua kuniks rehv jälje maha suudab jätta, peab.
Jäätunud pinasesse kumm teatavasti ei tungi. Nael aga tungib ja kõvasulamst tipp hakkab seal tegema oma tööd, kus kumm hätta jääb .
https://youtu.be/zLMwF5WR-us
Muide, Nokia on avastanud sellised naelad, mida autojuht saab vajadusel kas lühendada või pikendada. Tehnoloogia on nii suure saladuskatte all, et reporteritel lausa keelati küsimusi esitada
https://youtu.be/hjUkkKGVhiA
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Qunts kirjutas:Naast peab jääl 40% ja ülejäänud töö teeb lamell.
Rohkem küsimusi pole vaja.
Millest me räägime?
Olen ise rehvidega tegelenud ka mõnda aega. Rehv tootja eesmärk on selline, et talverehvil oleks hea pidamine märjal asfaltil, lörtsis, vihmas lumel ja jääl ning oleks vaikne.
Siis tehakse kompromisse. Mustri kuju ja naastu järel, ning kas mustriklots on lamellitud või mitte ja kui sügavalt lamellitud.