Küsimus amortide paigutamise kohta.
Küsimus amortide paigutamise kohta.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Küsimus amortide paigutamise kohta.
Nimelt ungarlaste kiiresõidu ladadel on amort tagurpidi all?
Miks nii parem on?
fiat abarth tuuningjuppide lehel rally amort samuti tagurpidi.
Miks nii parem on?
fiat abarth tuuningjuppide lehel rally amort samuti tagurpidi.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Nimelt alguses siis fiati amort.
http://www.abarth-gmr.be/new/partsphoto/172.jpg
Nii ladad siis
http://www.rally24.com/res/img/products/3716_5.jpg
Näha, et vars all.
http://ipocars.com/imgs/a/c/p/d/m/lada_ ... _5_lgw.jpg
Viimane siis põhiline.
Ei usu, et need niisama nii alla pandud.
http://www.abarth-gmr.be/new/partsphoto/172.jpg
Nii ladad siis
http://www.rally24.com/res/img/products/3716_5.jpg
Näha, et vars all.
http://ipocars.com/imgs/a/c/p/d/m/lada_ ... _5_lgw.jpg
Viimane siis põhiline.
Ei usu, et need niisama nii alla pandud.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Tundub, et keegi ei taha eriti pajatada.
Vanasti oligi ainult õliamort. Selle jäikust mudeti õli paksusega. Töötas ühtepidi. Kokkusurudes ei osuta vastupanu, töötab lahti tõmbamisel.
Vahest juhtus nii, et liiga jäigaks aetud õlikas ületas treppis teel vedru jõu ja tõmbas vedru ülemisse asendisse kokku.
Vanasti oligi ainult õliamort. Selle jäikust mudeti õli paksusega. Töötas ühtepidi. Kokkusurudes ei osuta vastupanu, töötab lahti tõmbamisel.
Vahest juhtus nii, et liiga jäigaks aetud õlikas ületas treppis teel vedru jõu ja tõmbas vedru ülemisse asendisse kokku.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kas nüüd ei taha, aga pigem vist keegi ei oska midagi tarka pajatada.
Näiteks isiklikult pole ma iialgi ühtegi gaasikat laiali lammutanud. Ja kui kuskilt nende sisu kohta käivat materjali otsida ei viitsi, siis lihtsalt ei viitsi. Või pole vajadust Või ei leiagi. Vähemalt konstruktsiooni peensuste kohta.
Näiteks vaadanud ära selle loo siin https://youtu.be/JFpfjcCUYr0 ja sobrades veel kõrval soovitatud videote hulgas kaob ära iseleiutamise isu.
Samas aga, kui rahakest napib ja isetegemise-katsetamise isu ikka endiselt suur ning kange tahtmine omada oma käula all gaasikaid, siis pisukese tuhnimise ja keeleoskuse najal leiab idapiiri tagant üpriski põnevaid sellikesi. Teada on, et lääneühiskonnas vahetatakse riknenud tükid välja raha vastu, vanad idakooli mehed aga üritavad esimese asjana põlve otsas miskit taastada .
Nii mõnigi selline tegevus õnnestub ja võib saada parem, kui tehasest tulnu.
Kas just bilsu bee-kuue tasemel, aga midagi ikka...
https://youtu.be/NsHr6cLLas8
Ja katsetamine : https://youtu.be/S1E_s0NL8Zw?t=6m54s
Näiteks isiklikult pole ma iialgi ühtegi gaasikat laiali lammutanud. Ja kui kuskilt nende sisu kohta käivat materjali otsida ei viitsi, siis lihtsalt ei viitsi. Või pole vajadust Või ei leiagi. Vähemalt konstruktsiooni peensuste kohta.
Näiteks vaadanud ära selle loo siin https://youtu.be/JFpfjcCUYr0 ja sobrades veel kõrval soovitatud videote hulgas kaob ära iseleiutamise isu.
Samas aga, kui rahakest napib ja isetegemise-katsetamise isu ikka endiselt suur ning kange tahtmine omada oma käula all gaasikaid, siis pisukese tuhnimise ja keeleoskuse najal leiab idapiiri tagant üpriski põnevaid sellikesi. Teada on, et lääneühiskonnas vahetatakse riknenud tükid välja raha vastu, vanad idakooli mehed aga üritavad esimese asjana põlve otsas miskit taastada .
Nii mõnigi selline tegevus õnnestub ja võib saada parem, kui tehasest tulnu.
Kas just bilsu bee-kuue tasemel, aga midagi ikka...
https://youtu.be/NsHr6cLLas8
Ja katsetamine : https://youtu.be/S1E_s0NL8Zw?t=6m54s
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Maanduse lööki peaks summutama vedru, aga ega ma neis ralliasjades niiväga kodus ka pole.
Eile sai päris hea posu venekeelseid veermiku kohta käivaid videosid läbi vaadatud. Just sellesama siin tekkinud teemapüstituse ajendil.
Gaasikas siis, nagu ma aru sain, on hea selle poolest, et temasse lastav lämmastik (õhk, nagu see venku seal videos oma samaarile tegi, pole vist kõige parem asi õlisse lasta) hoiab ära õli sisse õhumullide tekke. Ei lase õlil emulseeruda.
Kui amordikas kiiresti töötab, siis õli seguneb õhuga, kaotab viskoossuses ja klapp või klapid hakkavad vedelikku n.ö. "krudisedes" läbi laskma. Amort hakkab töötama "vahelejättudega".
https://youtu.be/W4ZZYqRVzLc?t=3m1s
Tegelikult kui ikka korralikult tahta, siis nagu eilse kinoõhtu käigus selgus, on "tuubis" materjali veermiku kohta nagu murdu
Üks hea filmirull, mis vedrulõikajad korraks maa peale peaks tooma või võiks tuua, on näiteks selline:
https://youtu.be/OflrYHXtirI
See meeldis mulle ka. Heli on tänu segavale taustale täielik kräpp, aga tüüp teeb oma tööd väga korralikult:
https://youtu.be/AGtKhu0aML4
Ja lõpuks Monroe amordikate ehitusest ning tööpõhimõttest
Ühe anumaga (monotube) https://youtu.be/ThRB1SfxUxg
Ja kahe anumaga (twin tube): https://youtu.be/b8QUEcMoKzQ
Vene spetside jutust sain aru eri markide kohta, et Koni on kestvuselt igavene, Monroe rõhub heale pidamisele pidurdamisel ja tavasõidul ettetulevates oludes, KYB on ja ei ole kah (selline keskmine tänavaautole pakutav odav asjake), Sachs'i kiideti mingil määrale ja lõpuks siis Bilstein on nende jaoks hinnatud kiire kurvisõidu amordikana täielik tippklass. Maitse asi, eksole.
Eile sai päris hea posu venekeelseid veermiku kohta käivaid videosid läbi vaadatud. Just sellesama siin tekkinud teemapüstituse ajendil.
Gaasikas siis, nagu ma aru sain, on hea selle poolest, et temasse lastav lämmastik (õhk, nagu see venku seal videos oma samaarile tegi, pole vist kõige parem asi õlisse lasta) hoiab ära õli sisse õhumullide tekke. Ei lase õlil emulseeruda.
Kui amordikas kiiresti töötab, siis õli seguneb õhuga, kaotab viskoossuses ja klapp või klapid hakkavad vedelikku n.ö. "krudisedes" läbi laskma. Amort hakkab töötama "vahelejättudega".
https://youtu.be/W4ZZYqRVzLc?t=3m1s
Tegelikult kui ikka korralikult tahta, siis nagu eilse kinoõhtu käigus selgus, on "tuubis" materjali veermiku kohta nagu murdu
Üks hea filmirull, mis vedrulõikajad korraks maa peale peaks tooma või võiks tuua, on näiteks selline:
https://youtu.be/OflrYHXtirI
See meeldis mulle ka. Heli on tänu segavale taustale täielik kräpp, aga tüüp teeb oma tööd väga korralikult:
https://youtu.be/AGtKhu0aML4
Ja lõpuks Monroe amordikate ehitusest ning tööpõhimõttest
Ühe anumaga (monotube) https://youtu.be/ThRB1SfxUxg
Ja kahe anumaga (twin tube): https://youtu.be/b8QUEcMoKzQ
Vene spetside jutust sain aru eri markide kohta, et Koni on kestvuselt igavene, Monroe rõhub heale pidamisele pidurdamisel ja tavasõidul ettetulevates oludes, KYB on ja ei ole kah (selline keskmine tänavaautole pakutav odav asjake), Sachs'i kiideti mingil määrale ja lõpuks siis Bilstein on nende jaoks hinnatud kiire kurvisõidu amordikana täielik tippklass. Maitse asi, eksole.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Kui kellegil huvi nende amortide vastu võtku minuga ühendust.
Saadaval kahte varianti, tavaline ja reguleeritav. Tavaline on väga korralik racing amort, jäik ja töökindel. Töötava osa vars jämedam kui bilsul. (vt foto) Reguleeritava eeliseks, hea asfaldil jäigaks sättida ning kruusal pehmemaks.
Hinnaklass bilsuga võrdeline.
Ja kui kedagi huvitab veel kangemad ja pikema käiguga amordid saab neid ka Ladale. Kuid hind jääb sinna tuhande kanti. Spets Ladale tehtud, Tõelised ralli amordid, 3way ja reg.
Saadaval kahte varianti, tavaline ja reguleeritav. Tavaline on väga korralik racing amort, jäik ja töökindel. Töötava osa vars jämedam kui bilsul. (vt foto) Reguleeritava eeliseks, hea asfaldil jäigaks sättida ning kruusal pehmemaks.
Hinnaklass bilsuga võrdeline.
Ja kui kedagi huvitab veel kangemad ja pikema käiguga amordid saab neid ka Ladale. Kuid hind jääb sinna tuhande kanti. Spets Ladale tehtud, Tõelised ralli amordid, 3way ja reg.