3. leht 3-st

Postitatud: 05 Apr 2007 22:30
Postitas steinike
Soone tegemine väga lihtne.Treid punni,paned kolvi punni otsa,lased ühele
poole soone ära,keerad kolvi ringi ja lased teise soone.Pole ju keeruline?

Postitatud: 08 Apr 2007 14:56
Postitas GTA
Katsetasin Samara kepsudega, mille number on 21080-1004045-00 ja need ei paista sobivat, kuna on hoopiski 15mm lühemad kui 2101 kepsud. Muud näitajad on samad, sobivad 2101 kepsusaaled ja kolvisõrmed, pole tegu ujuva sõrmega isenditega. 88mm vändaga saaks asja teoreetiliselt kokku:P

Küsimus, kas Samaratel ka pikemaid kepse esineb? Katsetatud olid vist mõeldud 1100 ja 1300 mootoritele. Mingisugused on ka 2110 tähisega, kuid neil jälle ujuv kolvisõrm, ehk on need õige pikkusega.

Edit: Ülal mainitud seerianumber pole päris täpne, kepsule on valatud hoopiski number 2108-1004050-34. Paluks Samara hingeeluga tuttavatel siis asja kommenteerida.

[Muudetud: 8.4.07 GTA]

Postitatud: 08 Apr 2007 17:09
Postitas logman
Huvitav on see, et minu kasutuses olevad kataloogid ei anna kepsule tähistust 2108-1004050-34, vaid ainult seda 21080-1004045. Seetõttu ei oska ka rohkem kommenteerida, kui et 2108 (1,3) ja 21083 (1,5) mootoritel kepsud ja väntvõllid ühesuurused, litraazi erinevused mängitakse välja silindri läbimõõduga.

Postitatud: 08 Apr 2007 19:25
Postitas olaaf
1100 mootoritel (?) ning 1600 16v mootoritel (78mm väntvõll) on lühemad kepsud - pole mõõtnud kui palju.
venest sai minu mäletamist mööda tellida ka kepse..
millimeetri pealt ei pea ju sobima - kolbi saab veidi maha ka hammustada ;)
samas kui lühem on keps kui vaja siis saab ju plokist võtta 2mm ja kaanest ka et survet tagasi saada..
79 suuremaks ära mootorit aja - siis saad ikka sõita ka mõnda aega..

[Muudetud: 8-4-2007 olaaf]

Postitatud: 08 Apr 2007 19:32
Postitas Moss
Millised selle 88mm'se väntvõlli vastukaalud välja võiksid näha kui kasutada selle küljes originaalist 15mm lühemaid kepse? :rolleyes

Kas ikka saab väiksest plokist 2mm maha võtta?

Postitatud: 08 Apr 2007 20:42
Postitas olaaf
saab 3mm ka võtta - veepumba ja jagajavõlli peab veidi lühemaks tegema :)

Postitatud: 08 Apr 2007 21:26
Postitas GTA
To Logman: Karbil oli see tähistus, mis igalpool kataloogideski (otsisin ka juba netikataloogist), kepsule on ilmselt valatud mingi klassi tähist näitav number.

acat.autodealer.ru lehelt sain aru hoopis nii: 21081 ja 2108 kasutavad ühtesid kepse, 21083 kasutab hoopis miskiseid 2110-1004045 kepse, millel otsas mingid teised kolvid (sõrme auk on madalamal ja ujuv).

To olaaf: Venest tellimine poleks ilmselt ka teab mis kallis (vähemalt tehasekepsude korral), kui teaks mida tellida. Mainitud leht andis orienteeruvaks hinnaks kalleimatele 2110 kepsudele 981 rubla, mis EEK-ides päris meeldiv hind on. Nood 08 omad sain 500.- eest, õnneks kauplesin sedasi, et sobimatuse korral saan need tagasi viia ja rahagi tagasi. 1300cc toorik on originaalmõõdus ja Tuha kiitis hülsi niivõrd heaks küll, et puurimisel veel mõtet pole.

Üldiselt on mul nüüd pardat?okis 01 keps, 08 keps, supler ja mikromeeterkell - mine tea, millal poes midagi huvitavat silma hakkab:)

Postitatud: 09 Apr 2007 16:19
Postitas GTA
Täna sai Paide Autocentrumis asja uuritud, karburaatoriga Samaratel siis nende väitel kõigil ühed kepsud, needsamad millega minagi katsetasin. Pritsega 08-l aga 2110 kepsud, ujuva sõrmega ja 82mm kolbidega. Lubas järgmise nädala lõpupoole ühe hankida ja siis saab juba konkreetsemalt üle mõõta-vaadata. Hinnaks lubati 255.- tükist...

Postitatud: 11 Sept 2008 23:31
Postitas hautz
Aga on keegi mootori ära teinud ka?:puzzled

Postitatud: 08 Dets 2010 21:38
Postitas humparts
kas keegi suutis leida, siis ka õige kepsu ?

Postitatud: 09 Dets 2010 17:50
Postitas reiner
3700 rubla komplekt.
http://tuningsport.ru/market/shatun-uko ... p-254.html
5150 rubla kerged kepsud.
http://tuningsport.ru/market/shatun-uko ... -1661.html

Kui keegi hakkas juba nendele järgi minema või tellima, siis võtaks ka vähemalt ühe komplekti.

Postitatud: 09 Dets 2010 20:32
Postitas humparts
Kas need on need 7 mm lühemad kepsud ?
Sry vene keelt ise ei panimaju niipalju.

Postitatud: 09 Dets 2010 20:36
Postitas reiner
Jah, 7mm lühemad.

Postitatud: 11 Dets 2010 11:08
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: reiner
3700 rubla komplekt.
http://tuningsport.ru/market/shatun-uko ... p-254.html
5150 rubla kerged kepsud.
http://tuningsport.ru/market/shatun-uko ... -1661.html

Kui keegi hakkas juba nendele järgi minema või tellima, siis võtaks ka vähemalt ühe komplekti.
siit poest võib ka prahti saada ning need ei ole kõik letikaup, mis seal lehel kirjas on, nende asjaoludega peab arvestama... + seda, et kohapeal võib hind olla sootuks teine;)

Postitatud: 11 Dets 2010 13:42
Postitas GTA
Algselt postitas: humparts
kas keegi suutis leida, siis ka õige kepsu ?
Algselt postitas: GTA
Short-rodi ihalejatele - vändal vastukaalud maha, väntvõll tuleb koos fiati kepsudega lihvimisse anda, sest originaalsaaledega jääb loks sisse. Sama lugu sõrmedega, tuleb otsida fiati originaalid ja kolvid nende järgi reibeldada (punase markeeringuga lada sõrmedega jäi minimaalne loks, paksu õliga pidavat vbolla isegi käima) ja kolbidele stopperseibi juhtsooned treida. Teine variant - fiati originaalid 82mm kolvid koos sõrmede ja stopperseibidega. Võib ka lada kolbi alt maha treida ja vända vastukaalu a'la 3mm maha käiata aga niisama lihtsalt asja kokku ei saa. Võimatu siiski pole:wow
Selliste lahendusteni jõudsin aastal 2007, tagasiside oli kahjuks mul auto teema sügavustes kirja pandud, mitte siin teemas!:P

Postitatud: 11 Dets 2010 20:43
Postitas Sm.Molotov
Aastanumbriks oli 1988 kui sai sellise jamaga ennast lõbustada.
011 plokk sai puuritud 82 mõõtu 08 kolbide järgi , alla sai 03 pikk vänt ja kepsud said ise lühemaks löödud. Vändal sai muidugi põsed maha võtta sest muidu ei tahtnud vänt kolbidest mööda mahtuda. Hooratas sai ka muidugi kergeks tehtud ja vahevõll laagri peale tehtud. Saaled tegin laiemad mingitest veoauto omadest ja vänt lihviti ka selle järgi.
Käigukastis sai sidurivõlli ja plokkhammasratta ülekanne ka veidike ära muudetud. Esimese käiguga oli 8000 pöördega 100 sees ja kolmas käik oli viienda eest sest oli kiirem kui neljas mis on ju otsekäik.
Vot selline pu?ka sai siis tehtud.
Ainult diffreid ja pooltelgi läks nagu heinaajal leiba.

Postitatud: 12 Dets 2010 14:09
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Sm.Molotov
Aastanumbriks oli 1988 kui sai sellise jamaga ennast lõbustada.
Konstruktorite aeg - enam sellist põnevust ei ole, nüüd mine ja võta poest mida tahad, keegi ei mängi hiromanti enam.