lühikeste kepsudega mootor
lühikeste kepsudega mootor
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pöördemootoril loobuksin mina üldse vastukaaludest väntvõllil.
tuhal on üks 66mm väntvõll olemas ja on mootoril sees ka käinud.
tänavasõiduks selline asi muidugi ei sobi.
saalevahetus iga 10-20000 järel
samas teha kolvid kergemaks, kepsud kergemaks vända vastukaalud minema, hooratas kergeks, tugevad klapivedrud, plokist väike frees, surveaste 11,2 ja ongi 10000rpm käes
kiirenduses teete paljudele ära..
seda siis rihmaga 1300 konest.
kubatuur tuleks jätta kindlasti 1,3 ja vänt 66mm
tuhal on üks 66mm väntvõll olemas ja on mootoril sees ka käinud.
tänavasõiduks selline asi muidugi ei sobi.
saalevahetus iga 10-20000 järel
samas teha kolvid kergemaks, kepsud kergemaks vända vastukaalud minema, hooratas kergeks, tugevad klapivedrud, plokist väike frees, surveaste 11,2 ja ongi 10000rpm käes
kiirenduses teete paljudele ära..
seda siis rihmaga 1300 konest.
kubatuur tuleks jätta kindlasti 1,3 ja vänt 66mm
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Ma ei oska täpselt öelda, mida Tuha siinkohal silmas pidas aga minu arvamus asja kohta on lähes 2 aastat siin teemas juba kõigile nähtav olnudAlgselt postitas: wilson
Moss ootame siis su arvamust asjast!
Tänavamootoriks sobiks, petab ARK'i ära ja tänu rihmülekandele vaikne ka.
Poetan siia natuke lahjemat tuumafüüsikat ka: http://www.e30m3performance.com/tech_ar ... /index.htm
-
ttsiklist666
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
kasu mai tea palju olla võib aga niipalju oskan öelda koolitarkusest et kui tahad muuta pöördemomenti siis pead muutma väntvõlli vända kaela pikkust lühemaks kepsud võivad samas originaali jääda sest kepsu pikkus ei tohiks mõjutada mootori pöördeid seda saab teha ainult väntvõll. Mõelge loogiliselt keps koos kolviga liigub ju endiselt sama pika maa alumisest surnud seisust ülemisse.
Vabandage kui kellegi põhimõtteid solvan aga nii see kahjuks on ja seda ütlevad spetsialiseerunud mootori ehitajad.
Vabandage kui kellegi põhimõtteid solvan aga nii see kahjuks on ja seda ütlevad spetsialiseerunud mootori ehitajad.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Tsiklist666.Loomilikult mõjutab pöördemomenti ja võimsust vändakaelapikkus,seega kolvikäik.Lühikesi kepse ongi vaja selleks,et pika käiguga vänt(antud juhul 03 vänt) saaks kolbe liigutada lühikese käiguga mootoriplokis(antud juhul 05 plokis).Sellepärast,et pika käigulise vända korral,tõusevad kolvid plokist välja 7mm originaalkepsu korral.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
ttsiklist666
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Küsiks vahepeal, kas keegi pole säärase mootoriga maha saanud?
Vaja oleks ka praktilisi teadmisi, mitte vaid teooriat ja keegi-tuttav-rääkis tüüpi infot.
Soovikul pidi kuuldavasti olema 84mm kolvide, 7mm lühemate kepsude ja 80mm vändaga 05 plokk? Küsiks, et kas seda uurides pole täheldanud kolvi ja vända kokkupuutumist A.S.S-is? Kas kolbi on kuidagiviisi taolise konfiguratsiooni jaoks töödeldud vms?
Vaja oleks ka praktilisi teadmisi, mitte vaid teooriat ja keegi-tuttav-rääkis tüüpi infot.
Soovikul pidi kuuldavasti olema 84mm kolvide, 7mm lühemate kepsude ja 80mm vändaga 05 plokk? Küsiks, et kas seda uurides pole täheldanud kolvi ja vända kokkupuutumist A.S.S-is? Kas kolbi on kuidagiviisi taolise konfiguratsiooni jaoks töödeldud vms?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mille keps pildil on? Kas aftermarket või too fiati oma?
Kui too fiati toorik ka ujuvate sõrmedega on siis jama - kuidas/kus freesida kolvidele kolvisõrme stopperseibidele vajalikud juhtsooned?
Kui too fiati toorik ka ujuvate sõrmedega on siis jama - kuidas/kus freesida kolvidele kolvisõrme stopperseibidele vajalikud juhtsooned?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Nii... nüüd sooviks infot, kuidas oleks võimalik kolvile teha ujuva sõrme tarbeks stopperseibi juhtsooned? Milliseid töövahendeid/meetodeid kasutatakse, kes-kus teeb jne...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme