lühikeste kepsudega mootor

lühikeste kepsudega mootor

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#21

Postitus Postitas veiko » 13 Juun 2006 20:04

Maksimaalne pöördemoment saavutatakse lihtsalt madalamate pöörete juures vist ja üldse madalamate pööretega on rohkem jõudu, näiteks linnas sõites 4 käiguga kiirendus veidi parem jne. Nii olen asjast aru saanud.:rolleyes

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#22

Postitus Postitas olaaf » 13 Juun 2006 23:35

pöördemootoril loobuksin mina üldse vastukaaludest väntvõllil.
tuhal on üks 66mm väntvõll olemas ja on mootoril sees ka käinud.
tänavasõiduks selline asi muidugi ei sobi.
saalevahetus iga 10-20000 järel

samas teha kolvid kergemaks, kepsud kergemaks vända vastukaalud minema, hooratas kergeks, tugevad klapivedrud, plokist väike frees, surveaste 11,2 ja ongi 10000rpm käes ;) :)
kiirenduses teete paljudele ära..
seda siis rihmaga 1300 konest.
kubatuur tuleks jätta kindlasti 1,3 ja vänt 66mm
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#23

Postitus Postitas wilson » 14 Juun 2006 18:05

keegi saab listi teha mida vaja teha on?
kuidas kepse ja kolbe kergemaks saab?

mõte jookseb :)

Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

#24

Postitus Postitas Tegija » 14 Juun 2006 19:18

List olemas ju:yllatunud Kergemaks saab ikka metalli eemaldamise teel.
See 10000rpm on Suuremate klappide kasutuselevõtuga võibolla isegi reaalne...
Sarnane projekt käsil...

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#25

Postitus Postitas tuhajuhe » 14 Juun 2006 21:29

Minu arvates see lühikese kepsu varjant on jama.Moss oskab selle vast paremini ära seletada.
56506878

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#26

Postitus Postitas wilson » 14 Juun 2006 21:48

Moss ootame siis su arvamust asjast! :rolleyes

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#27

Postitus Postitas Moss » 14 Juun 2006 22:38

Algselt postitas: wilson
Moss ootame siis su arvamust asjast! :rolleyes


Ma ei oska täpselt öelda, mida Tuha siinkohal silmas pidas aga minu arvamus asja kohta on lähes 2 aastat siin teemas juba kõigile nähtav olnud :spin

Tänavamootoriks sobiks, petab ARK'i ära ja tänu rihmülekandele vaikne ka.

Poetan siia natuke lahjemat tuumafüüsikat ka: http://www.e30m3performance.com/tech_ar ... /index.htm

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#28

Postitus Postitas wilson » 18 Juun 2006 15:29

huvitav palju sellest kõigest ka kasu on??
peale suurema bensiini kulu :D

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#29

Postitus Postitas olaaf » 18 Juun 2006 21:54

Algselt postitas: wilson
huvitav palju sellest kõigest ka kasu on??
peale suurema bensiini kulu :D


täpselt nii palju kui liigub kolb rohkem tehakse rohkem tööd ning see omakorda muundatakse pöördliikumiseks...

kasu ikka on ;)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

tsiklist666
Suletud kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#30

Postitus Postitas tsiklist666 » 03 Juul 2006 23:12

kasu mai tea palju olla võib aga niipalju oskan öelda koolitarkusest et kui tahad muuta pöördemomenti siis pead muutma väntvõlli vända kaela pikkust lühemaks kepsud võivad samas originaali jääda sest kepsu pikkus ei tohiks mõjutada mootori pöördeid seda saab teha ainult väntvõll. Mõelge loogiliselt keps koos kolviga liigub ju endiselt sama pika maa alumisest surnud seisust ülemisse.
Vabandage kui kellegi põhimõtteid solvan aga nii see kahjuks on ja seda ütlevad spetsialiseerunud mootori ehitajad.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#31

Postitus Postitas motamees » 04 Juul 2006 00:43

Algselt postitas: tsiklist666
...niipalju oskan öelda koolitarkusest ...

Olen küll sellel alal võhik, aga mulle tundub, et sul koolis hinded väga head ei olnud.

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#32

Postitus Postitas Ardi Soovik » 04 Juul 2006 08:12

Tsiklist666.Loomilikult mõjutab pöördemomenti ja võimsust vändakaelapikkus,seega kolvikäik.Lühikesi kepse ongi vaja selleks,et pika käiguga vänt(antud juhul 03 vänt) saaks kolbe liigutada lühikese käiguga mootoriplokis(antud juhul 05 plokis).Sellepärast,et pika käigulise vända korral,tõusevad kolvid plokist välja 7mm originaalkepsu korral.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

tsiklist666
Suletud kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#33

Postitus Postitas tsiklist666 » 04 Juul 2006 17:25

aaa nojah selge siis minu viga ei viitsinud tervet teemat nii hoolikalt läbi lugeda.
aga kas siis sellest ka mingit kasu kah on, ja kui on siis mis maksaks selline mootori kappremont kui seda sooritama hakata.

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#34

Postitus Postitas Ardi Soovik » 04 Juul 2006 19:15

Ega temast rohkem kasu pole kui see,et 1,6-st rihmaga mootorit pole kunagi toodetud.Võimsus jääb ju samaks 1,6-se ketiga mootoriga võrreldes.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.

Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#35

Postitus Postitas GTA » 04 Apr 2007 21:39

Küsiks vahepeal, kas keegi pole säärase mootoriga maha saanud?
Vaja oleks ka praktilisi teadmisi, mitte vaid teooriat ja keegi-tuttav-rääkis tüüpi infot.

Soovikul pidi kuuldavasti olema 84mm kolvide, 7mm lühemate kepsude ja 80mm vändaga 05 plokk? Küsiks, et kas seda uurides pole täheldanud kolvi ja vända kokkupuutumist A.S.S-is? Kas kolbi on kuidagiviisi taolise konfiguratsiooni jaoks töödeldud vms?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#36

Postitus Postitas olaaf » 04 Apr 2007 21:51

selleks tehakse nii:
Pilt

84 mõõdus 79 ploki kestvus kahtlane!
pigem siis 80x80 mootor ;)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#37

Postitus Postitas GTA » 04 Apr 2007 21:59

Mille keps pildil on? Kas aftermarket või too fiati oma?
Kui too fiati toorik ka ujuvate sõrmedega on siis jama - kuidas/kus freesida kolvidele kolvisõrme stopperseibidele vajalikud juhtsooned?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#38

Postitus Postitas olaaf » 04 Apr 2007 22:40

tegelikult on pildil 16klapilise smaari mootorile mõeldud spetsiaalkeps mis lühem, et mahuk 78mm ja suuremad vändad sisse, kui ei taheta kolvist maha võtta võiu enam ei saa...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#39

Postitus Postitas GTA » 05 Apr 2007 19:21

Nii... nüüd sooviks infot, kuidas oleks võimalik kolvile teha ujuva sõrme tarbeks stopperseibi juhtsooned? Milliseid töövahendeid/meetodeid kasutatakse, kes-kus teeb jne...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#40

Postitus Postitas olaaf » 05 Apr 2007 19:50

tallinnas võta ühendust andrus vahiga - temal oli kontakt olemas kes tallinnas teeb..
rohkem ei tea kedagi - pole uurinud ka kuna ei läinud vaja..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist