Torukollektor (ämblik)

Torukollektor (ämblik)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Seda küll et ühe pikkused ja võrtsed.Aga vastavalt töömahule on ka pikkus ja pikkus on suhtes läbimõõduga. Ja kui pikad?
56506878
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas tuhajuhe
Seda küll et ühe pikkused ja võrtsed.Aga vastavalt töömahule on ka pikkus ja pikkus on suhtes läbimõõduga. Ja kui pikad?
Enda vanal on läbimõõt 34mm, suuremat hästi enam ei anna, kuid pikkuse poolelt on nii, et ,mida lühemad seda paremad...vääna torud nii, et võimalkiult puhtalt ja kiirelt gaasid liikvele pääseksid ja ongi kõik...
Summuti vastusurve ja gaaside läbijooks on juba teine teema, seda selle, et see ei olene kollektorist eriti(Võimsus nt.), juhul kui tekib küsimus.
t
Ted
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
Asukoht: Tallinn
Autod: seven replica

Postitus Postitas Ted »

Läheb veits teemast välja aga..
Mind on juba tükk aega huvitanud asjalik teooria väljalaskesüsteemi ehitamise kohta. Ma olen näiteks kuulnud et võidusõidukollektoritele tehakse pikad sirged jupid mootorist välja ja siis alles teatud maa peal nad jooksevad kokku, see pidi viima võimsuseharja kõrgematele pööretele ja vastupidi, lühemad toovad selle alla (resonantsid vms :puzzled), samuti on summuti valimine kompromiss, mida vähem seal kraami sees on (lähedasem lihtsalt pikale torule), seda kõvem kick ülemises otsas aga madalatel pööretel jõud kaob jne. Kui keegi on selliste asjade arvutamisega kokku puutunud või teab mingit head põhjalikku linki siis ... ma oleks väga tänulik:rolleyes
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Üks link on selline

http://www.grapeaperacing.com/GrapeApeRacing/tech/exhaustheaders.cfm

Mingi osa sellest seal tõlkisin kunagi tuhajuhe jaoks eesti keelde ka aga olen selle faili vist maha lasknud, võid igaks juhuks tuhajuhe käest küsida äkki tal on alles.

Muidu oli pikemalt summidest ja kollektoritest juttu siin:

http://www.pimix.com/forum/viewthread.php?tid=110&page=1
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
g
germo
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas germo »

Toru on Ühestükis.Painutatakse spetspingiga
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by Germo
Toru on Ühestükis.Painutatakse spetspingiga
Minuteada pole eestis sellist pinki millega saaks kollektori jaoks torusid painutada. Need mis eestis on, painutavad küll, kuid jätavad voldid sisse. Gaaside voolavuse kohapealt väga mõttetu ja nutune variant.
g
germo
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas germo »

torud on sellise läbimõõduga nagu tarvis. Torud jooksevad kas 4-2 2-1 või 4-1 . Pink on olemas ja volte sisse ei jää. Torusi väänatakse ilma tina ja liiva täis valamata.
t
Ted
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
Asukoht: Tallinn
Autod: seven replica

Postitus Postitas Ted »

mm kui suurtest voltidest üldse jutt on? kui silmaga/näpuga volti näha/tunda pole aga nihikuga mõõtes on millimeeter-kaks siia-sinna siis see vist on andestatav? või on ikka ulmetäpsust vaja? tavalise painutuspingiga igatahes saab suht korralikud painutused, võrreldes ntx keevitusõmblusega on need voldid täiesti tühised ju.
m
mikk006
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikk006 »

kas kollektor on 4 toruga või lähevad kohe kokku 2 toruks
t
Ted
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
Asukoht: Tallinn
Autod: seven replica

Postitus Postitas Ted »

kui see küsimus mulle oli suunatud siis mul ei ole valmis veel konkreetset kollektorit, ma lihtsalt uurisin neid torujuppe mis painutuspingist tulnud on. lähitulevikus on plaanis endale teha ja praegu kuulan maad lihtsalt et ikka võimalikult hea välja kukuks.
a
aksel
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Torukollektor (ämblik)

Postitus Postitas aksel »

Torud mis plokikaanest väljuvad peaksid olema alates plokikaanest 1m.pikad ja siis ühinema.algul 2 ja siis üheks.Parema tulemuse saab kui kõhu alla veab 2 summutit(kui on ruumi) mahub üle silla küll.Ise proovisi gaz 24 mootoril ära. Saab hakkama koduste kunstidega.Hääli saab summutada edasi igasuguste kunstidega
aga mootor läks erksamaks küll.

Edited by Critical: Nähtavasti tahtsid sa teemale vastata, aga vajutasid kogemata nuppu New topic Teemale vastamiseks on tegelikult nupp Post Reply Jätan esialgu selle postituse alles, aga edaspidi kustutavad moderaatorid valesse kohta tekkinud postitused ära
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

To skahar:Kas oled lasknud endale juba selle ämbliku ära teha või on asjad ikka plaanimise järgus?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas nälg
To skahar:Kas oled lasknud endale juba selle ämbliku ära teha või on asjad ikka plaanimise järgus?
Kuule jah, veel arengujärgus, sest jama on roostevabast toru mõõduga: firma pakub 34x1mm ja 42x1mm, 38x2mm ja 40x1.5mm Aaaaga vaja oleks ideaalselt 40x1mm toru, ja painutavad kyll aga vajab ka vahe keevitusi, sest pink ei ole just ämbliku jaoks mõeldud...no vaatame aga hind tuleb kokku umbes2700EEk
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Originaali postitas sigle
oi oi oi aga minuteada on ämblik Vau mootori sisselaskekollektor hoopiski!
ei ei ei, ämblik on ka ridamootoritel nagu BMW 320i'l
d
deathdog
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas deathdog »

Need oskajad mehed teistele masinatele ka teevad kui aint laadale ? ja kus kandis nad ka asuda võiks?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas deathdog
Need oskajad mehed teistele masinatele ka teevad kui aint laadale ? ja kus kandis nad ka asuda võiks?
Loomulikult tehakse teistele, kuid siin ju vaz'i foorum:)

No tartus saab kahes kohas vist, Metec ja .....kuskil tähe tn. lõpu poole oli ka 1 koht(paras urgas!)
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Tänavasõidu ladadele ärge ralli plekk-kollektorit küll ostke, sest selle paika panemiseks on vaja ruumi salongist juurde hammustada.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Siit saab tellida Ladale torukolle ja muid vidinaid: http://wolfmotor.freeweb.hu/


Pilt
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

assa, see pilt on ilus küll, aga kas ta ka ideaalselt külge klapib. Muide, üksiku kollektori miinimum pikkus on 50 cm, aksel mainis 1m. See on hea kui nii pikalt mahub. Torusid valestipainutades on voldid sörmega katsutavad (nägemisest rääkimata). liiva on raske toru sees hoida painutuse ajal. Lihtsam: VALAGE KAMPOLIT TÄIS. kui ära tardub, ei tule välja ja pärast lihtne kätte ka saada.
Arrogance diminishes wisdom.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

kui torukollektori jaoks raha napib, aitab ka selline asi: panna trelli otsa terashari ja lasta kollektor seest peegliks(nii siledaks) see annab ka tunduvalt juurde! yks tuttav endine lada racer seletas, et omal ajal nii tehtigi, ja nende ladadel oli ca 140 hp-d! lisaks muidugi ka nukkv6ll, mis lihviti nukid teravaks ja natuke varajasemaks, see olevat andnd ca 20+ hp-d :cool:
põlluralli rules
Vasta