Tekkis väike probleem. Nimelt ehitame sõbraga ühte 06-te ning oleks vaja sellist jubinat nagu torukollektor. Kui mootril on peal sportnukk, kaas ja rõngad, siis soovitatavalt peaks olema ka torukollektor ( Orig. malm-kollektri avad on liiga pisikesed ). Probleem on selle jubina saadavuses:(
Kas keegi on üldse sellist asja kuskil müügil näinud?
Kas ralliladad kasutavad neid?
Kas VFTS-il oli see orginaalis?
Kes teeks selle kollektori tellimuse peale?
Oleks väga tore kui keegi omaks teadmisi nendele küsimustele vastamiseks ( ja vastaks ka muidugi )
Minul on kodus torukollektora aga ära ei müü.Tahtsin ise tegema hakata koos ühe taadiga,aga taat sima opiga kodune ja ei liiguta lillegi.Kuid on üks varjant veel kollektori tegemiseks.
Originaali postitas tuhajuhe
Mis mõõdus plokikaanes väljalaske kanal on?Ja siis on teil veel vaja kindlasti sumbutit ja torustikku?Aga midu raha pakud kollektori eest?
Et, 1700EEK kohe lauale kui vastuvõetav!
Nimelt autospordiga tegelen ja oleks häääädasti tarvis(varsti s.t.)
Siim
Originaali postitas tuhajuhe
missugune näeb välja ämblik kollektor
No sisepõlemismootorite väljalaske kollektoreid, mis on tehtud plekist, terasest vms. kergemast ja "vähem kestvast" materjalist, kui seda on seeria masinate malm, nimetatakse ÄMBLIKEKS, sest vastavalt sil.arvule tuleb sealt väljund-avasid, mis peavad olema kõik võimalikult võrdsete mahtudega ja võimalikult kiired ja vabamad(väiksema takistusega!!!)
Mina tean et lada autole tehakse kahte varjanti kollektoreid,neli toru läheb kaheks ja siis kaks üheks.Või neli läheb üheks kokku,aga missugune siis ämblik on?
Originaali postitas tuhajuhe
Mina tean et lada autole tehakse kahte varjanti kollektoreid,neli toru läheb kaheks ja siis kaks üheks.Või neli läheb üheks kokku,aga missugune siis ämblik on?
No ühesõnaga plekk-kollektorit kutsutakse ämblikeks, ükskõik millise süsteemiga nad ehitatud on, sest torude painded ja kaared sageli põimuvad ning piltlikult meenutab ämblikut....
Originaali postitas tuhajuhe
Missuguste mahtudega need torud peaks olema?
no oleneb siis süsteemist endast, kuid rusikareegel on, et see torude maht(ehk pikkus x läbimõõt) peab olema võrdne, kuni selle osani, kus siis nad üheks summuti(leegi-) toruks kokku lähevad...
saab vedelikuga mõõta, liivaga, arvutada jne.
Tartus saab 1000EEK'u + materjal=
ca. 2000EEK....
pole ise veel teha lasknud, kuid ilmselt tuleb kohale minna, sest lumi juba maas ja .......oi seda mähkimist:)