Torukollektor (ämblik)

Torukollektor (ämblik)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

täitsa õige jutt..ainult tuleb jälgida, et üle ei lihvi, ma keerasin ühe kollektori niimoodi pe**e. Siis kui sile on, pole benal mingit takistust ja jõuab paremini silindrisse
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

nojaa...a ma m6tlesin oma jutu all rohkem v2ljalaset,...see ju enamik ladadel selline krobe ja takistab gaase suht. hoolega!
põlluralli rules
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

mõlemat tasub teha, sest see mis sisse läheb, peab ju ka välja tulema
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

tglt lastakse ka karbussi lõõrid samamoodi siledaks..see pidi tunduvalt kiirendama bensu jõudmist silindritesse;)
põlluralli rules
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

need on originaalis juba üsna siledad:)
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

järelikult mitte piisavalt, kui teadjamad mehed need ka üle lasid:rolleyes
põlluralli rules
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Esialgne postitaja Laurix
järelikult mitte piisavalt, kui teadjamad mehed need ka üle lasid:rolleyes
Minu teada ei lasta neid "üle" mitte lihvimise, vaid natukene suuremaks tegemise eesmärgil.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

ei tea, kuid minu andmed pärinevad otse endiselt lada racerilt!:P
põlluralli rules
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

noh tehakse ju ka vint (nagu vintraual) lõõri sisse...see pidi ka seda segu jõudmist kiirendama ikka korralikult - lööb segu pöörded sisse ja liigub kiiremini
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
c
connec
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas connec »

Esialgne postitaja PuZuP
noh tehakse ju ka vint (nagu vintraual) lõõri sisse...see pidi ka seda segu jõudmist kiirendama ikka korralikult - lööb segu pöörded sisse ja liigub kiiremini
jama sirg joonelisselt liigub öhk kiiremini kui pööreldes (turbulents ) vöi küsi tuttavalt ventilatsiooni mehelt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Miski pole jama kui seda tehakse kooskõlas teiste asjadega. Ka turbolents on teatud juhtudel kasulik.
Näiteks on uutel Hondadel segu silindrisse juhtumisel aetud see keerlema. Põhjus--nii lahjat segu on raske süüdata. Keeris viskab küünla alla rikkama segu ja see siis süttib paremini.
Üldiselt on sul õigus selles et ühe hea nipi kasutamine mootori juures võib selle hoopis viletsamaks teha. Need head nipid töötavad paraku komplektselt.
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kas nüüd seda segu raskem süüdata on ? Sisse laske klapist tulevad gaasid peavad pöörlema küünla suunas.Ja see jahutab ka küünalt .
56506878
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja tuhajuhe
Kas nüüd seda segu raskem süüdata on ?
Lahja segu süütamise võimalused Hondal -----Selle info sain Honda tehnikadirektorilt isiklikult.
Kui temal oli mingi põhjus valetamiseks eravestluses siis valetan ka mina.
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ega ma vastu ei vaielnud,aga nagu tead on ju lahja segu natuke paha mootori tervisele.Aga ex japsid ise tea mis segu nad sisse söödavad.
Kuid selle sisse laske gaaside keerutamise peale ma avaldasin oma arvamust.Ning nii palju kui mina neid kaani olen uurinud,keerutab alati segu sisselaske klapist küünla poole ja vertikaalselt.
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

oi suur eksitus on eelmises postituses : sisse tuelvad gaasid mitte ei pöörle vertikaalselt vaid hrisontaalselt sisselaske klapist küünla poole.
56506878
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Kes Siimu masinale väljalaske ehitas ja palju selle eest tasu soovis ja kas ta veel ühe sellise süsteemi teeks?
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Originaal VFTS torukollektor oleks mul pakkuda hind 1000. Aga täpse vastuse võin sulle öelda nädala pärast
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Kas on uudiseid selle kolle kohta?Äkki saad mõne pildi oma auto kollest sebida?Tänud (kolle=kollektor)
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Kuule kae jah pilti teha.Kas see kollektor mahub kapoti alla ilma midagi lõikamata?
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Esialgne postitaja Lauri
Kes Siimu masinale väljalaske ehitas ja palju selle eest tasu soovis ja kas ta veel ühe sellise süsteemi teeks?
tuhajuhe tegi, ta meisterdaks ilmselt neid veelgi eriti nüüd kus tal torupainutuspink on. hind on läbirääkimise küsimus
Vasta