täitsa õige jutt..ainult tuleb jälgida, et üle ei lihvi, ma keerasin ühe kollektori niimoodi pe**e. Siis kui sile on, pole benal mingit takistust ja jõuab paremini silindrisse
noh tehakse ju ka vint (nagu vintraual) lõõri sisse...see pidi ka seda segu jõudmist kiirendama ikka korralikult - lööb segu pöörded sisse ja liigub kiiremini
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Esialgne postitaja PuZuP
noh tehakse ju ka vint (nagu vintraual) lõõri sisse...see pidi ka seda segu jõudmist kiirendama ikka korralikult - lööb segu pöörded sisse ja liigub kiiremini
jama sirg joonelisselt liigub öhk kiiremini kui pööreldes (turbulents ) vöi küsi tuttavalt ventilatsiooni mehelt
Miski pole jama kui seda tehakse kooskõlas teiste asjadega. Ka turbolents on teatud juhtudel kasulik.
Näiteks on uutel Hondadel segu silindrisse juhtumisel aetud see keerlema. Põhjus--nii lahjat segu on raske süüdata. Keeris viskab küünla alla rikkama segu ja see siis süttib paremini.
Üldiselt on sul õigus selles et ühe hea nipi kasutamine mootori juures võib selle hoopis viletsamaks teha. Need head nipid töötavad paraku komplektselt.
Esialgne postitaja tuhajuhe
Kas nüüd seda segu raskem süüdata on ?
Lahja segu süütamise võimalused Hondal -----Selle info sain Honda tehnikadirektorilt isiklikult.
Kui temal oli mingi põhjus valetamiseks eravestluses siis valetan ka mina.
Ega ma vastu ei vaielnud,aga nagu tead on ju lahja segu natuke paha mootori tervisele.Aga ex japsid ise tea mis segu nad sisse söödavad.
Kuid selle sisse laske gaaside keerutamise peale ma avaldasin oma arvamust.Ning nii palju kui mina neid kaani olen uurinud,keerutab alati segu sisselaske klapist küünla poole ja vertikaalselt.