Niva 1800cc

Niva 1800cc

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Niva 1800cc

Postitus Postitas skahar »

Et kas keegi jagab infi, mille arvelt see uue niva(2131) kubatuur siis suurenes????
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kus kohast sul need andmed?Ma saaks aravete lada esinduse poiste käest küsida.Kui ta tüesti ikka 1800 on
56506878
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ma käisin Tartus Lada keskuses ühte Nivat vaatamas, ei täpsustanud küll, kui suur mootor peal oli, ise tundsin pritsungi vastu rohkem huvi. Aga tollel tundus hoopis erinev mootor olema, kui klassik ladadel, muidu olid Niva mootorid ikka klassik ladadelt pärit, minu mäletamist mööda ka 1,7, mis oli suuremaks puuritud 1,6 (+pritsung muidugi)

Aga 1,8 mahuga mootor on mudeligammas täitsa olemas.

Päris põhjalik tehnoandmete list on üleval http://www.autonet.ee/kataloog/index.php?mark=287
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

No see samune Chevy-Niva on 1800cc, kuid mul vaja teada mis on vända käik ja kolvi läbimõõt!!!!

Ise arvan, et nad nii lollid ikka ei ole, et uue ploki tegid ja kolbe suurendasid, arvan et nad tegid pika vända, et sis 80-e asemel 84mm!!!???

No tahaks hädasti täpselt teada, sest mootori ehitus käes...
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Andmed siis teada:

täpne kubat. on 1774cc
kolb on sama 82mm
aga vänta lihviti 84mm-seks
ja plokk tehti 1.4mm kõrgem
ja sellel mootoril on ka meh.(vist!?)-hargpritsung peal ja mootor annab 90hj!
nii et nüüd tuleb meil aga võimsust juurde panna:)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Originaali postitas skahar

sellel mootoril on ka meh.(vist!?)-hargpritsung peal ja mootor annab 90hj!
nii et nüüd tuleb meil aga võimsust juurde panna:)


Nii palju kui mina tean, siis peaks neil olema elektrooniline Boschi neljapunkti pritse.

kahe lambda, õhukulu ja temperatuuri anduriga ja kui õieti mäletan, siis arvestas vist süütemomenti ka.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Aga ikka kuradi mannetu küll,kui 1800 vvenitavad ainult 90 jõudu välja.Vene tehnikal on hea omadus,arengu ruumi ikka jätkub. :rolleyes
56506878
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

et üks uudis veel, alates aastast 98' toodetakse ka 16V 2.0'ist mootorit, vänt-94 ja kolb ikka 82, ning kõik see annab siis 140hj...mind huvitab kust ma sellise mootori küll endale saaks::::hmmmm
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

No vot, siist tuleb juba välja, et kaks klappi silidri kohta ja võimu tuleb lahkelt juurde. Ma ei te kas sell vene ime ootamisel mõtete on. Vaata parem ungari lada lehele ja selt võib näha, et pannakase ka mingeid fiati 16v 2.0i ladale peale.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Minu teada ei ole see 16v:2,0 sugugi venelase toodang,ma olen isegi kuulnud mis maalt neid venelane sisse tarnis.Arvata võib et nende siduri koja kinnitus võib olla ka teine.
56506878
Vasta