karpa väike tuuning

karpa väike tuuning

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

karpa väike tuuning

Postitus Postitas Laurimetall »

Mis oleks ,kui sõidaks ainult 1 lõõriga (kui kõrgele lähevad pöörded ja kui suurt kiirust arendab) Plaan panna teisele lõõrile lüliti ,mis lülitaks armatuuril tule põlema ,kui teine lõõr avaneb. (Lahe oleks ,kui saaks mingi näidiku kah panna mis sujuvalt näitaks) Siis saab pedaali vajutamisel silma peal hoida sellega ,et ei hoia 2 lõõri koormusel lahti ,kui autol sujuvalt kiirus tõuseb. Samas ,kui ikka minekut vaja ,võib pedaali vabalt põhja suruda. ( see 1 lõõri värk käis maantee kohta )
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lüliti pandud juba ammu, osoon tüüpi karpadele lüliti panemine on suht lihtne. katsun pildid ka teha.. sujuvat näitamist osoonile vaja pole kuna vaakum tõmbab suht järsku lõõri lahti, kui õige hetk..
selleks tegelt ka ekonomeetrid või sisi vaakummeetrid mõeldud mis mõõdavad hõrendust sisselaskekollektoris...

kokkuhoid pole koonerdamine :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

jutt soleksi karpast

et tehnilistel põhjustel teine lõõr ei avanenudki ja siis sossutasin 80 km h saarest tlna

see konkreetne kiirus oli ka ehk auto hetkeseisukorrast tingitud, keegi teine ehk saab kiiremini sõita
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: UssLoom
jutt soleksi karpast

et tehnilistel põhjustel teine lõõr ei avanenudki ja siis sossutasin 80 km h saarest tlna

see konkreetne kiirus oli ka ehk auto hetkeseisukorrast tingitud, keegi teine ehk saab kiiremini sõita
Minu jutt ka solexi karpast ning mul väikese tehnilise apsaka tõttu teine lõõr samuti lahti ei läinud. 120 sai ka sõita. Samas, kuna mootor sai korralikuma ning võimsama vastu vahetatud, siis ei osanud mingit probleemi ka algul näha, kuna madalatel pööretel tõmbas normaalselt, ülemin ots tundus veits lahja aga noh... kui korda sain, siis teine teema igatahes.

Ma ei tea, kuidas teistel on, aga minul on Solexiga küll nii, et mingit märgutulukest pole küll vaja selleks, et aru saada millal teine siiber lahti tehakse vaid selle tunneb ära nii jala, kui p**sega. Kuna teisel siibril oma vedru, siis tunned jalaga väikest takistust, kui selle ületad, siis tunned juba ahtri ning kõrvaga, kuidas masin kütust neelama hakkab. Samas, kui ennast talitseda ning jalamusklit väga mitte pingutada, siis saab ka ökonoomselt sõita.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Jah ex ta nii on jah nagu Mess räägib kuid ikkagi mis düüsid ja andmed selle karpa kohta saadaval on?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: Laurimetall
Jah ex ta nii on jah nagu Mess räägib kuid ikkagi mis düüsid ja andmed selle karpa kohta saadaval on?
Mis düüside andmeid otsid? Millise karpa mudeliga on täpselt tegu?

Kui jutt käis sellest, et saaks kontrollida teise kambri lahti olekut, ning läbi selle kütusekulu, siis ma arvan, et tegelikult eraldi suht mõttetu hakata mingit lambikest aretama, ökonomeeter ses suhtes palju tõhusam, et ei näita ainult "on" ja "off" vaid annab kulu kohta märksa laialdasemat informatsiooni. See lisavidin võiks muidugi olla, et kui ökonomeetri punaseks ajad, siis süütib mingi lambike ka kusagil nähtaval kohal.

Ah jaa, mis veel Solexisse puutub, siis sellega on selline teema, et kuna temal on teises lõõris ka pihusti, kuhu kiirendamise ajal kiirenduspumbast bensiini pihustatakse, siis teine lõõr ei tohigi päris kinni kunagi olla, vastasel korral kulu tõuseb, kuna seda bensiini ei kasutata ju ära, mis kiirenduse ajal teise lõõri pihustatud sai.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

2140 -1107010-03 kui ma ei eksi siis oli karpa kaanel selline märge ( kui tundub väga vale olema ,siis andke teada)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ma arvan, et vaata seda tabelit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650 seal on sama markeeringuga karburaator aga 2101 oma. Alustuseks võid muidugi ära mõõta segukambrid ja koonused, siis peaks pildi selgeks saama, kas see on sarnane või mitte. Mõned erinevused ilmselt düüsides on, kuna mosse mootor ju 1,5 seepärast tuleks vaadata seal ilmselt kõrvale ka, et milliseid andmeid pakutakse 03 jaoks sama markeeringu lõpuga karpadele, mis 01 l on. (1107010-03 ei ole, aga võrdluseks 01 lõpuga näiteks)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Vasta