Tundmatu karpa

Tundmatu karpa

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Tundmatu karpa

Postitus Postitas Laurimetall »

Märkasin ,et on olemas üks ziguli karburaator (vaakumiga) küljepeal oli kirjas 2140 -1107010-03 ,et mis karburaatoriga tegu ? kuna osa düüse oli puudu ,siis keegi võiks selle karpa kohta midagi tarka ütelda (kuidas kütusekulu, tehnilised andmed jne) Ise nagu ei tea ,et oleks olemas selline karburaator.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

See peaks olema pärit nendelt 2141 mossedelt, mis siksi 1,6se mootori said.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Näe mida kõike ka välja ei tule . Minu siksil mosse karpa . Äkki oskab keegi veel midagi ütelda selle karpa kohta (omadused ja originaal andmed ning kütusekulu ) Oleks muidu plaan see karpa enda 03 mootorile peale panna. (karpa suht õliné tahab puhastust kah )
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

2140 on algselt mõldud 2140ndele 06 mootoritega mossed kasutasid ka siksi karpasid, (selle sai endale küll 412 mootori modifitseeritud varjant 2141 plokikaan teistsugune) endalgi selline olemas, kuid autole peale ei kipu panema, sest minu mossel töötab k126 paremini millegipärast. aga karpa on tegelikult tavaline siksi karpa, mille korpusele on teine number löödud, põhimõtteliselt on see vist sama mis 2105. nii et kui korda teed siis kindlasti kasuta hea karpa iseeneset
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Põhimõtteliselt oli mossedel jah samasugune karburaator kui ladadelgi kuigi väikeste erinevustega. Suurim neist oli tühikäigusüsteem milles kasutati teistsugust vaakumklappi (otsast kummimansetiga) kui ladadel. Ladale võib sellise küll vabalt panna. Kuidas ta seal kollektori otsas muidugi istub seda ei tea, minumeelest olid lada ja mosse karburaatori tikkpoldid natuke erinevate vahedega. Vähemalt mossele lada karburaatori paigaldamiseks tuli karbussi auke natuke suuremaks puurida. Võin muidugi eksida, sellest niivõrd palju aega möödas kui viimati selliste asjadega tegeletud sai.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ok aga kuidas on sellel karpal lood siis kütusekuluga( sama mis 05 vä) ja kuna praegu on 2101 karpa ,siis võiks neid kahte võrrelda
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

küttekulu sõltub väga palju sinu auto tagasillast, käimakastist, mootorist

näiteks kiire tagasild ja tugev mootor madalatel pööretel peaks andma rahuldava tulemuse

sõidad miski 90 km h ning pöördeid 3000

mina sain nõnda maantee peal 6.5 sajale küttekuluks
see oli siis suvel ja soleksi karpaga

sigulli pöördemomendi tipp tavanukaga vist oligi midagi 3000 pöörde kandis, seda saab sigla käsaraamatust järgi vaadata diagrammi pealt

ideaalset kombinatsiooni on raske kokku panna sest alati ühes asjas võidad teises kaotad jne




ja jutu mõte oli see et karpa ülesanne on küttesegu paigas hoida ning "kett on sama tugev, kui keti kõige nõrgem lüli"


pekske kui möga ajan :p
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Nüüd ongi hetk ,mil see karpa mu enda peos on ja nagu näha on number seal selline 2140-1107010-10 Paluks niipalju infot ,kui võimalik selle karburaatori kohta. Plaan see muidu korda teha (on märgata ,et keegi on tihendeid silikooniga pannud ning osa õhudüüse on kinni)
Vasta