Tundmatu karpa
Tundmatu karpa
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Tundmatu karpa
Märkasin ,et on olemas üks ziguli karburaator (vaakumiga) küljepeal oli kirjas 2140 -1107010-03 ,et mis karburaatoriga tegu ? kuna osa düüse oli puudu ,siis keegi võiks selle karpa kohta midagi tarka ütelda (kuidas kütusekulu, tehnilised andmed jne) Ise nagu ei tea ,et oleks olemas selline karburaator.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
2140 on algselt mõldud 2140ndele 06 mootoritega mossed kasutasid ka siksi karpasid, (selle sai endale küll 412 mootori modifitseeritud varjant 2141 plokikaan teistsugune) endalgi selline olemas, kuid autole peale ei kipu panema, sest minu mossel töötab k126 paremini millegipärast. aga karpa on tegelikult tavaline siksi karpa, mille korpusele on teine number löödud, põhimõtteliselt on see vist sama mis 2105. nii et kui korda teed siis kindlasti kasuta hea karpa iseeneset
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Põhimõtteliselt oli mossedel jah samasugune karburaator kui ladadelgi kuigi väikeste erinevustega. Suurim neist oli tühikäigusüsteem milles kasutati teistsugust vaakumklappi (otsast kummimansetiga) kui ladadel. Ladale võib sellise küll vabalt panna. Kuidas ta seal kollektori otsas muidugi istub seda ei tea, minumeelest olid lada ja mosse karburaatori tikkpoldid natuke erinevate vahedega. Vähemalt mossele lada karburaatori paigaldamiseks tuli karbussi auke natuke suuremaks puurida. Võin muidugi eksida, sellest niivõrd palju aega möödas kui viimati selliste asjadega tegeletud sai.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
küttekulu sõltub väga palju sinu auto tagasillast, käimakastist, mootorist
näiteks kiire tagasild ja tugev mootor madalatel pööretel peaks andma rahuldava tulemuse
sõidad miski 90 km h ning pöördeid 3000
mina sain nõnda maantee peal 6.5 sajale küttekuluks
see oli siis suvel ja soleksi karpaga
sigulli pöördemomendi tipp tavanukaga vist oligi midagi 3000 pöörde kandis, seda saab sigla käsaraamatust järgi vaadata diagrammi pealt
ideaalset kombinatsiooni on raske kokku panna sest alati ühes asjas võidad teises kaotad jne
ja jutu mõte oli see et karpa ülesanne on küttesegu paigas hoida ning "kett on sama tugev, kui keti kõige nõrgem lüli"
pekske kui möga ajan :p
näiteks kiire tagasild ja tugev mootor madalatel pööretel peaks andma rahuldava tulemuse
sõidad miski 90 km h ning pöördeid 3000
mina sain nõnda maantee peal 6.5 sajale küttekuluks
see oli siis suvel ja soleksi karpaga
sigulli pöördemomendi tipp tavanukaga vist oligi midagi 3000 pöörde kandis, seda saab sigla käsaraamatust järgi vaadata diagrammi pealt
ideaalset kombinatsiooni on raske kokku panna sest alati ühes asjas võidad teises kaotad jne
ja jutu mõte oli see et karpa ülesanne on küttesegu paigas hoida ning "kett on sama tugev, kui keti kõige nõrgem lüli"
pekske kui möga ajan :p
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061