küsimus K126H kohta
küsimus K126H kohta
küsimus K126H kohta
Niisiis mina tagasi peale pikka talve ja hakkan jälle oma lolle küsimusi (mitte otseselt teemasse küsimusi). niisiis on praiga lauapeal kax lahtivõetud mosse karpat ja kõrvus kumisemas saunanaiste jutt sellest kuidas eriti jõhkard minek tuleb siis kui K126 lõõrid paraleelselt tööle panna... aga kuidas seda teha... kas keegi siinsest rahvast on seda teinud ja kui siis kuidas väiksed nõuandes ei teeks paha... võibolla on kellelgi võimalik isegi näidata mõnda karpat millega oleks selline asi tehtud???
Kaks abiks linki sulle, juhul kui ei ole ise veel nende otsa sattunud:
http://www.mosseliiga.ee/
http://www.mosseklubi.org.ee/ (poolik alles)
http://www.mosseliiga.ee/
http://www.mosseklubi.org.ee/ (poolik alles)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mis mootoriga teinud oled et niipalju kütet peale tahad anda?
kui mõtled tavamootorile sellise eluka peale aretada, siis ei saa ilmselt kohalt äragi karpa tuleb põhimõtteliselt ümber ehitada, düüsid ja emulsioonilõõrid üle vaadata...
kas sul on teine sisselase tehtud (1 lõõr 2 sil kohta)?
kahjuks ei tunne k126h ehitust, seega ei saa konkreetset nõu anda..
lihtsaim moodus on kinnitada mõlema segusiibri võllile hammasratas ning seal siis ülekannetega mängida kuni saad avanemismomendi paika..
kui mõtled tavamootorile sellise eluka peale aretada, siis ei saa ilmselt kohalt äragi karpa tuleb põhimõtteliselt ümber ehitada, düüsid ja emulsioonilõõrid üle vaadata...
kas sul on teine sisselase tehtud (1 lõõr 2 sil kohta)?
kahjuks ei tunne k126h ehitust, seega ei saa konkreetset nõu anda..
lihtsaim moodus on kinnitada mõlema segusiibri võllile hammasratas ning seal siis ülekannetega mängida kuni saad avanemismomendi paika..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."