1500 >>>1600

1500 >>>1600

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

1500 >>>1600

Postitus Postitas Laurimetall »

Kas 03 mootorit saab puurida 05 kolvidele (koos klapi süvediga kolvidele) Ühe sõnaga on vaja vist puurida 79 mm mõõtu. on see võimalik? Plaan hakkata mootorit tuunima ja tõsta surveastet plokikaane lihvimisega. On kellegil kogemusi ja palju selline asi juurde annab ja mida peaks veel vaatama? Et asi võimalikult hea tuleks
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

osta parem 1600 mootor.

1500 ja 1600 on nii väike vahe kilovattides, et vahet ei ole praktiliselt
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

mis peale silindri läbimõõdu on veel 03 ja 06 mootori vahe ,et ma sealt kw kätte eisaa
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Sealt lihtsalt ei ole midagi saada. Nende mootorite võimsuse vahe ju umbes 5 hj. Natuke saab pöördemomenti lisaks ja kütusekulu ka kasvab.
Aga läbi puurida kannatab küll, kui on hea tegija. Silindri sein jääb muidugi hästi õhuke ja teadjamad mehed ei soovita sellist tegevust töökindluse seisukohast võttes.
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

mul vanamees teadis rääkida, et 1500 mootor töötab kõige ühtlasemalt! korra oli endalgi mõttes panna 1500 mootor peale, aga kuna õnnestus ennem 1600 saada siis läheb nati võimsam mootor.
jahil
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

ma olen ka kuulnud lugusid sellest et 1500 mootor on lada mootoritest kõige õnnestunum
ehk keegi teadjam kommenteerib?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ma olen kuulnud jah ,et 03 mootor hea aga probleem tegelt selles ,et tahaks o5 kolbe sisse panna ,mis on 79 mm ja ma ei saa neid 76 mootorisse panna. Sellest see puurimine. edasi oli plaan teha plokikaant madalamaks ,et need 05 klapi süvendid(kolvis) end õigustaksid. kuna tuli lihtsalt selline mõte ja on olemas umbes 100 000 sõitnud 03 mootor,siis on tahtmine teada mida see asi endast kujutab ja kas on lootust asi ka korralikult käima saada (keegi teab ,kui palju siis surveaste tõuseks ) ja mis takistuseks saada võib? ning mida lõpptulemus endast kw kujutab
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Väga huvitav jutt. Kas on olemas 08 kolbe ,kus on klapi süvendid,et saaksin kaant madalamaks teha. Tahaks nagu saada mootorist võimalikult palju ja kuna ma 08 mootorist eriti midagi ei tea ,siis on tore ,kui selliseid seoseid kah leiab.
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Seda Ehitaja sulle öelda tahtiski, et 1.3l 08 kolbidel on klapipesad sees ja need on sama mõõtu, mis 03 kolvidki (76mm).
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

tänud kõigile. Kas keegi oskab ütelda ,palju siis surveaste tõuseb kah
Vasta