kollektori ja pükste vaheline tihend
kollektori ja pükste vaheline tihend
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
kollektori ja pükste vaheline tihend
Ülemiste kokkutulekul tuli välja, et kollektori ja pükste vaheline tihend laseb õhku läbi. Eile võtsin lahti, aga kaks kinnituspolti läksid puruks, üks oli juba enne. Seega on praegu küljes ainult 1 terve polt, kuhu mutter peale keerata. Uued on mul olemas, tuleb vist poldid välja puurida, aga puuriga ei saa sinna ligi. Nüüd ongi küsimus mis teha? Kui võtta maha õhukopsik ja karpa, kas siis saab ka kollektori nii ära võtta, et millegi rohkemaga ei pea jamama ja kas kollektori ja mootori vahel on veel mõni tihend, mis nässu võib minna? Ei taha sellepärast kogu mootorit maha tõsta
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kollektori ja mootori vahel kaks tihendit. Aga nende pärast ei tasuks küll muretseda - Need 10 eek tükk.
Eks see poltide välja puurimine on üks jama. Vaata parem uus kollektor. Kui saad 100eek kuskil kätte ei tasu neid polte puurima küll hakata.
Poldid peavad KÕIK olema terved. Muidu pidama ei saa.
Karpat ei pea sisselaske kollektori küljest ära võtmagi. See tuleb terve täiega ära sealt. VLkollektori eemaldamiseks tuleb ilmselt ära võtta sul tosooli toru(kui sa just seda polti puruks ei keera). Muu on suht lihtne.
Eks see poltide välja puurimine on üks jama. Vaata parem uus kollektor. Kui saad 100eek kuskil kätte ei tasu neid polte puurima küll hakata.
Poldid peavad KÕIK olema terved. Muidu pidama ei saa.
Karpat ei pea sisselaske kollektori küljest ära võtmagi. See tuleb terve täiega ära sealt. VLkollektori eemaldamiseks tuleb ilmselt ära võtta sul tosooli toru(kui sa just seda polti puruks ei keera). Muu on suht lihtne.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See (mootori soojus) ei oma tähtsust mutrite keeramisel. Kui ta on katki mineja siis ka läheb.
Aitab ainult üks nipp. Tuleb ajada mutter punaseks (kui on võimalus - teinekord lihtsalt ei saa seda kohta lahtise tulega lasta) ja siis külma veega maha jahutada. Kuumalt rikub vindi ära. Kui aga on maha jahutatud siis 99% mutritest keerab kenasti lahti.
Igasugu selleks ette nähtud vedelikud ei aita midagi. Olen neid leotanud küll aga kui mutri lahti keeran on keere sealt alt on täitsa kuiv - sinna ta lihtsalt ei lähe.
Aitab ainult üks nipp. Tuleb ajada mutter punaseks (kui on võimalus - teinekord lihtsalt ei saa seda kohta lahtise tulega lasta) ja siis külma veega maha jahutada. Kuumalt rikub vindi ära. Kui aga on maha jahutatud siis 99% mutritest keerab kenasti lahti.
Igasugu selleks ette nähtud vedelikud ei aita midagi. Olen neid leotanud küll aga kui mutri lahti keeran on keere sealt alt on täitsa kuiv - sinna ta lihtsalt ei lähe.
C
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Sain just auto teenindusest kätte. Tööraha läks lõpuks kokku 600.- sest püksid olid n.ö. koperatiivi omad, et mitte päris õiged ja neid oli vaja väänata ning kuna kollektori pind, kuhu tihend läheb, oli ebatasane oli vaja see käia peal tasaseks lasta. Aga ma olen väga rahul, sest mootor on vaiksem ja kui enne läks üle 80 vaevaliselt siis nüüd ei saanud arugi kui juba 90 sees oli ja kiirendades on lõputuuridel palju parem minek. Vaadake kõik, et sealt läbi ei laseks ja kui laseb siis soovitan soojalt korda teha!
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...