2106 Ei taha enam käivituda

2106 Ei taha enam käivituda

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

2106 Ei taha enam käivituda

Postitus Postitas nufik »

Tervist Ladalised

Mure selline

Üks uhke ja hää 2106 tahab talvel vähe lumevallis ja jäärajal käia.
Hetkel siis toimub mootori sissesõitmine kuna sai tehtud väike re -mont.:D
Külmalt läheb käima ilusti- sõita mingi 5-15 min ja seisma panna siis enam käima ei lähe tee mis sa tahad.( seisam 1h siis jälle jonksus)
Viimasel korral panin tähele et pärast pikka töötamist hakkas turtsuma ja lõpuks suri välja ja oligi kõik
Hommikul asi jälle jonksus ja paugupill.

Ootaks lahendusi -sobivad ka kommentaarid:D

kas kellelgi on sama mure olnud???
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

liiga suur kütuse surve, ebatihe nõelklapp, liiga kõrge ujuki tase, eeldusel, et kuuma mootoriga säde ilus tugev ja sinine.
Gaasipedaal põhjas käivitamisest kasu pole?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

Proovisin ei olnud abi vb hoidsin liialt vähe- eks üritan veel

Nu see ujuki probleem vb isegi reaalne olla( ja see nõelklapi teema ka )
eks nädalavahetus ukse ees saan siis timmida.

Aga liiga suur kütusesurve?????
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Liiga suure kütusesurvega pressib kütuse lihtsalt nõela vahelt läbi :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kui keegi "kulibin" on küttepumbale pannud vale vedru või vale võlli näiteks, saab survet kõvasti rohkem, kui vaja (0,25-0,3 bar)
Sooja mootori välja lükkad vaata karpa lõõridesse sisse - kui tilgub sisse on ilmselgelt kütet liiga palju, mis iganes põhjusel siis.

Igaks juhuks küsin kas toores tuleb lõpuni maha ikka ja ega sa soojalt käivitades tooreklappi ei kasuta?

PS! kirjuta mis karpa sul autol peal on.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

Täpsustan andmeid kui asjale peale vaatan

Aga point sellest

Algselt tuli saalekas siis vahetasin mootori ( ülejäänud varustus jäi sama).

Ei mäleta ainult kas bensu pump sai teine või mitte.

Ei kasuta tooreklappi soojalt ja toores läheb ilusti maha
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

Täna siis vaatasin karbussi üle weber ei ole nime ei leidnud mingi vene toodang. made in ussr

Täpsustus:
kui temp 90 siis käivitub ilusti aga kui juba ligikaudu sada kus vent tööle hakkab siis nagu enam ei käivitu.

käia kaua tahad midagi ei juhtu. ( gaasiga või ilma- vahet pole)

suht äge anomaalia igatahes

lisa vürtsi tuleb veel piduritest, et noh kaks toru juba katki suutnud vajutada- aga õnn oli minu pooltl kõik torud tulid ilusti lahti:D
ainuke pingutus volga pooldi ja vahetama

tähelepanek täna sõites nagu vahel jõnksutab või puterdab)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui käima ei lähe kas kiirenduspumbast kütet pritsib? (mitu korda vajutad hakkab valget auru tõusma 1kambrist..)
kas säde on olemas küünaldel, kui mootor ei käivitu? säde peab kindlasti olema tugev sinakas-lilla mitte kollakas.
kui suur on kontaktivahe jagajas ja süüteküünaldel?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Tere.Mingi aeg tagasi olin samasuguse probleemiga kimpus.Mina pääsesin pärast kontaktivahede reguleerimist sellest.Soojast peast kadus kahel küünlal sootuks säde.Võimalik et jagaja puksid kutud,aga mina sain omal pärast regullimist ilusti tööle.Edu ehk olin abiks.

_DSC0344[1].jpg-thumb.jpg
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

Täpsustus:

jätte auto tühikäigultööle siis lõpuks sureb ise välja /hakkab puterdama ja korraga kõik

aga hetkel ei saa proovida väga kuna ei viici käima tõmmata starteri bendix ei taha koostööd teha:D

proovin selle kontaktivahe ära kui saan siin uue starteri peale.
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

märkasin et jagaja kaanel kaks auku nagu seal peaks midagi olema
Kas peab?

targemad räägivad et peaks olema üks kondekas kusagil???
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

kondekas jagaja küljes, all pool, aga augud on nn tuulutuseks, et niiskus välja läheks kuskilt + isa teadis rääkida, et mingitel kaantel polnud neid auke, siis võis juhtuda, et kaan lendab lihtsalt sodiks, ei tea miks kahjuks.
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

klõpsake mõni pilt kondekast???
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

väljaspool jagajat peale kondeka midagi pole millest juhe välja tuleb.. ümmargune silinder ~20mm diameetriga. juhe kinnitub sama poldi alla kust juhe süütepoolile läheb.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nufik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
Asukoht: tallinn
Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat

Postitus Postitas nufik »

Vahetasin tolle kondeka ära ja siis ei läinud enam üldse käima ( temp oli kusagil 50

Kas see peaks midagi tähendama või lihtsalt uus osa nn defektiga

Seal ei saa ju midagi valesti minna st vahetamisel????
a
Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

Postitus Postitas Acer10 »

Ei hakanud uut teemat tegema.

Tegu siis 06-ga. Niiöelda tobkaga turtsatab käima üheks sekundiks. Klapid on regullitud, säde ilus sinine, süüde paigas, bensu peale tuleb aga käima ei lähe.
Mootor vötsin suhteliselt osadeks lahti kuna läks keema. Enne keema minekut oli auto paugupill, mitte mingeid probleeme käimaminemisega polnud. Otsingut kasutades pole ka vastust leidnud?:o



EDIT: Sain pilli käima. Süüde oli ikkagi natuke paigast ära. Paika panin nii, et võtsin neljanda küünla ära ja jagajakaane ka maha, et rootorit näha. Panin näpu küünlaaugu ette ja käitasin mootorit ringi. Tegin paar tiiru, et näha kus asub rootoriots, mis süüdet jagab, sel ajal kui silinder popsu teeb ja näpu niiöelda ära lükkab sealt. Selle järgi oli rootor ikkagi paigast ära. Tõstsin jagaja ülespoole ja keerasin rootori u. veerand pööret tagasi. Peale seda toimib ilusti.
Vasta