2106 Ei taha enam käivituda
2106 Ei taha enam käivituda
-
nnufik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
- Asukoht: tallinn
- Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat
2106 Ei taha enam käivituda
Tervist Ladalised
Mure selline
Üks uhke ja hää 2106 tahab talvel vähe lumevallis ja jäärajal käia.
Hetkel siis toimub mootori sissesõitmine kuna sai tehtud väike re -mont.
Külmalt läheb käima ilusti- sõita mingi 5-15 min ja seisma panna siis enam käima ei lähe tee mis sa tahad.( seisam 1h siis jälle jonksus)
Viimasel korral panin tähele et pärast pikka töötamist hakkas turtsuma ja lõpuks suri välja ja oligi kõik
Hommikul asi jälle jonksus ja paugupill.
Ootaks lahendusi -sobivad ka kommentaarid:D
kas kellelgi on sama mure olnud???
Mure selline
Üks uhke ja hää 2106 tahab talvel vähe lumevallis ja jäärajal käia.
Hetkel siis toimub mootori sissesõitmine kuna sai tehtud väike re -mont.
Külmalt läheb käima ilusti- sõita mingi 5-15 min ja seisma panna siis enam käima ei lähe tee mis sa tahad.( seisam 1h siis jälle jonksus)
Viimasel korral panin tähele et pärast pikka töötamist hakkas turtsuma ja lõpuks suri välja ja oligi kõik
Hommikul asi jälle jonksus ja paugupill.
Ootaks lahendusi -sobivad ka kommentaarid:D
kas kellelgi on sama mure olnud???
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kui keegi "kulibin" on küttepumbale pannud vale vedru või vale võlli näiteks, saab survet kõvasti rohkem, kui vaja (0,25-0,3 bar)
Sooja mootori välja lükkad vaata karpa lõõridesse sisse - kui tilgub sisse on ilmselgelt kütet liiga palju, mis iganes põhjusel siis.
Igaks juhuks küsin kas toores tuleb lõpuni maha ikka ja ega sa soojalt käivitades tooreklappi ei kasuta?
PS! kirjuta mis karpa sul autol peal on.
Sooja mootori välja lükkad vaata karpa lõõridesse sisse - kui tilgub sisse on ilmselgelt kütet liiga palju, mis iganes põhjusel siis.
Igaks juhuks küsin kas toores tuleb lõpuni maha ikka ja ega sa soojalt käivitades tooreklappi ei kasuta?
PS! kirjuta mis karpa sul autol peal on.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
nnufik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06 Juul 2009 09:52
- Asukoht: tallinn
- Autod: sest et on vaja ladale juppe ja ise oman ka ladat
Täna siis vaatasin karbussi üle weber ei ole nime ei leidnud mingi vene toodang. made in ussr
Täpsustus:
kui temp 90 siis käivitub ilusti aga kui juba ligikaudu sada kus vent tööle hakkab siis nagu enam ei käivitu.
käia kaua tahad midagi ei juhtu. ( gaasiga või ilma- vahet pole)
suht äge anomaalia igatahes
lisa vürtsi tuleb veel piduritest, et noh kaks toru juba katki suutnud vajutada- aga õnn oli minu pooltl kõik torud tulid ilusti lahti:D
ainuke pingutus volga pooldi ja vahetama
tähelepanek täna sõites nagu vahel jõnksutab või puterdab)
Täpsustus:
kui temp 90 siis käivitub ilusti aga kui juba ligikaudu sada kus vent tööle hakkab siis nagu enam ei käivitu.
käia kaua tahad midagi ei juhtu. ( gaasiga või ilma- vahet pole)
suht äge anomaalia igatahes
lisa vürtsi tuleb veel piduritest, et noh kaks toru juba katki suutnud vajutada- aga õnn oli minu pooltl kõik torud tulid ilusti lahti:D
ainuke pingutus volga pooldi ja vahetama
tähelepanek täna sõites nagu vahel jõnksutab või puterdab)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui käima ei lähe kas kiirenduspumbast kütet pritsib? (mitu korda vajutad hakkab valget auru tõusma 1kambrist..)
kas säde on olemas küünaldel, kui mootor ei käivitu? säde peab kindlasti olema tugev sinakas-lilla mitte kollakas.
kui suur on kontaktivahe jagajas ja süüteküünaldel?
kas säde on olemas küünaldel, kui mootor ei käivitu? säde peab kindlasti olema tugev sinakas-lilla mitte kollakas.
kui suur on kontaktivahe jagajas ja süüteküünaldel?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Tere.Mingi aeg tagasi olin samasuguse probleemiga kimpus.Mina pääsesin pärast kontaktivahede reguleerimist sellest.Soojast peast kadus kahel küünlal sootuks säde.Võimalik et jagaja puksid kutud,aga mina sain omal pärast regullimist ilusti tööle.Edu ehk olin abiks.
_DSC0344[1].jpg-thumb.jpg
_DSC0344[1].jpg-thumb.jpg
-
aAcer10
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Žiguli 2101
Ei hakanud uut teemat tegema.
Tegu siis 06-ga. Niiöelda tobkaga turtsatab käima üheks sekundiks. Klapid on regullitud, säde ilus sinine, süüde paigas, bensu peale tuleb aga käima ei lähe.
Mootor vötsin suhteliselt osadeks lahti kuna läks keema. Enne keema minekut oli auto paugupill, mitte mingeid probleeme käimaminemisega polnud. Otsingut kasutades pole ka vastust leidnud?:o
EDIT: Sain pilli käima. Süüde oli ikkagi natuke paigast ära. Paika panin nii, et võtsin neljanda küünla ära ja jagajakaane ka maha, et rootorit näha. Panin näpu küünlaaugu ette ja käitasin mootorit ringi. Tegin paar tiiru, et näha kus asub rootoriots, mis süüdet jagab, sel ajal kui silinder popsu teeb ja näpu niiöelda ära lükkab sealt. Selle järgi oli rootor ikkagi paigast ära. Tõstsin jagaja ülespoole ja keerasin rootori u. veerand pööret tagasi. Peale seda toimib ilusti.
Tegu siis 06-ga. Niiöelda tobkaga turtsatab käima üheks sekundiks. Klapid on regullitud, säde ilus sinine, süüde paigas, bensu peale tuleb aga käima ei lähe.
Mootor vötsin suhteliselt osadeks lahti kuna läks keema. Enne keema minekut oli auto paugupill, mitte mingeid probleeme käimaminemisega polnud. Otsingut kasutades pole ka vastust leidnud?:o
EDIT: Sain pilli käima. Süüde oli ikkagi natuke paigast ära. Paika panin nii, et võtsin neljanda küünla ära ja jagajakaane ka maha, et rootorit näha. Panin näpu küünlaaugu ette ja käitasin mootorit ringi. Tegin paar tiiru, et näha kus asub rootoriots, mis süüdet jagab, sel ajal kui silinder popsu teeb ja näpu niiöelda ära lükkab sealt. Selle järgi oli rootor ikkagi paigast ära. Tõstsin jagaja ülespoole ja keerasin rootori u. veerand pööret tagasi. Peale seda toimib ilusti.