Kuidas kontrollida klappe mootorit lahti võtmata?
Kuidas kontrollida klappe mootorit lahti võtmata?
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Kuidas kontrollida klappe mootorit lahti võtmata?
On see üldse võimalik:puzzled
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Reguleerid klapivahed ära.Paned klapikambrikaane peale tagasi.Siis mõõdad kompressiooni.Kui silindritel erineb kompressioon üle 1atm on soovitav plokikaas maha võtta ja klapid sohveldada.Muidugi võib ka mõni rõngas kinni või puru olla samuti võib kolb katki olla.Nende vigade määramiseks ilma neid välja võtmata,soovitan keerata kolvid ühekõrgusele,ja täita servani diiselküttega.Veaga silindrist kaob nafta oluliselt kiiremini.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Käsipidur ka peale muidu sõidab auto ära ja vänt pöörleb niikuinii.Algselt postitas: 2107
NB! Käik sisse, et väntvõll pöörlema ei hakkaks.
Selle meetodiga ka hea kindlaks teha mis viga kui leke on. Õhukahin sumbutist - väljalaskeklapp. Kahiseb karbast - sisselaskeklapp. Kohin karterituulutusest - kolb või rõngad. Karterituulutusest tuleb kohinat ka tervel mootoril. Aga see uue puhul palju väiksem. Aitab võrdlus erinevate silindritega.
C