K: õlitase liiga kõrge
K: õlitase liiga kõrge
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
K: õlitase liiga kõrge
niisiis pingutasin õli juurdevalamisega natuke(loe:üpris palju) yle, varda max joonest on see mingi kolmveerand senti kõrgemal.
kas, kuipalju ja kuidas see mootori normaalset töötsyklit mõjutab?
kas, kuipalju ja kuidas see mootori normaalset töötsyklit mõjutab?
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Endal oli sama lugu ja lasin alt nii palju õli välja et normis oleks, sest on meeles kuidas Ladacamp 2003-el Tartsi autol oli vale õlivarras, õli oli liiga palju, siksil fiati mootor ning nukk käis õli sees, sumpsist tuli meeletult sinist suitsu ja minek oli kaa kehvem. Et vale varras, avastas ta hiljem.
Edit: OT: lugesin su alumist lauset, et vaatad vaikselt sierrat... f-tähega autosid ei soovitata osta, f-tähega pidid fakid autod olema (ford)
Edit: OT: lugesin su alumist lauset, et vaatad vaikselt sierrat... f-tähega autosid ei soovitata osta, f-tähega pidid fakid autod olema (ford)
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
õli sees käis ikka väntAlgselt postitas: Marcuz....nukk käis õli sees ...
kunagi sai üleliigne õli välja tõmmatud jalgrattapumbaga õlivarda august sooliku abil.. enne lasin veel pumpa tilga õli..
samuti võid paar korda õlifiltrit ära võtta ja tühjaks valada. aga kui alla sendi rohkem saab sõita küll..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
On võimalik. Mina nii tegin ja mitte kanalil vaid ronisin garaazhis auto alla, tegin laudadest väikse kõrgenduse niiet esiots veic kõrgemal oleks, nii et õlikorgi võti alla mahuks. Jope ja käed olid pärast küll mõnusalt õlised, välja tuli veic rohkem kui vaja aga mitte kõik ja osa valasin pärast tagasi niipalju kui vaja oli.Algselt postitas:Lada 6
Seda ma tahan küll näha kuidas sa osa öli välja lased ja ülejäänud rahulikult sinna sisse jääb.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui õlikorgiga jebimiseks läheb siis on lihtsam juba õli vanni lasta, läbi mingi filtri tagasi mootorise valada. isiklikult sõidaks nii paar päeva, laseks selle sees olnund õli välja ja paneks uue õli hoopis. pole nii kallis ja mootori saab kenasti puhtaks
NB! foorumi puhtuse huvides tegin teema puhtaks teemasse otseselt mitte puutuvast!
slikk on asjas ise süüdi. moded kedagi ei kiusa!
kuna eestis on õhtud pimedad, siis pole mõtet siin niisama möliseda..
NB! foorumi puhtuse huvides tegin teema puhtaks teemasse otseselt mitte puutuvast!
slikk on asjas ise süüdi. moded kedagi ei kiusa!
kuna eestis on õhtud pimedad, siis pole mõtet siin niisama möliseda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."