aidake: mootoril midagi viga
aidake: mootoril midagi viga
-
aAndri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 23 Nov 2008 20:47
- Asukoht: tutermaa
- Autod: meeldivad ladad
aidake: mootoril midagi viga
täna hommikul panin auto käima ja nätuke maad sõites hakkab rämedalt sumpsist suitsema. võtsin klapikambri kaane maha ja sealt alt mingit kollast löga täis. masinal ple enam minekut kah. õli pressib klapikambri kaane vahelt välja.
milles võib asi olla
vaz 2101:puzzled
milles võib asi olla
vaz 2101:puzzled
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See kollane plõga on õli emulsioon (õliga segunenud niiskus). See kas on talvega sinna kogunenud ja nüüd karteri tuulutuse ära ummistanud või on plokikaane tihendiga midagi juhtunud.
Enne kontrolli esimest varianti. Katsu karterituulutus korda teha. Samas võib see ka ilma soojenedes ise ära kaduda. Emulsioon oli hommikul külmunud ja ei lasknud survel välja minna.
Klapisääretihendid seda küll ei tee. Ja ära sa Sliki juttu tähele pane.
Enne kontrolli esimest varianti. Katsu karterituulutus korda teha. Samas võib see ka ilma soojenedes ise ära kaduda. Emulsioon oli hommikul külmunud ja ei lasknud survel välja minna.
Klapisääretihendid seda küll ei tee. Ja ära sa Sliki juttu tähele pane.
C
-
aAndri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 23 Nov 2008 20:47
- Asukoht: tutermaa
- Autod: meeldivad ladad
võtsingi selle karteri tuulutuse lahti ja see oli möga täis aga kas seal sees mitte sõela ei peaks olema?
lükkasin vardaga sealt seest augu lahti oli küll umbes jah aga siis panin masina käima jõudsin vaevu 1km ja hakkas jälle tossama ja jõud kadunud
masin oli tõesti väljas terve talve seisnud
kuida ma ta nüüd siis korralikult korda saan et seda möga poleks?
võtan karteri kaane maha puhastan ära? ja panen uue õli sisse?
kuidas karteri tuulutust korralikult puhtaks saan?
lükkasin vardaga sealt seest augu lahti oli küll umbes jah aga siis panin masina käima jõudsin vaevu 1km ja hakkas jälle tossama ja jõud kadunud
masin oli tõesti väljas terve talve seisnud
kuida ma ta nüüd siis korralikult korda saan et seda möga poleks?
võtan karteri kaane maha puhastan ära? ja panen uue õli sisse?
kuidas karteri tuulutust korralikult puhtaks saan?
Tee karterituulutuse süsteem puhtaks ja võta tuulutuse toru õhufiltri küljest ära. Karburaatori võid ka läbi puhuda.
Minu omal läks kogu see löga tuulutuse kaudu karburaatorisse ja mootor hakkas ka turtsuma ja plärtsuma ja ...
Viga oli selles, et plokikaanes oli mõra ja tosool läks karterisse.
Korras mootoril on ka õlikorgi all kerge valge ollus, aga probleeme see küll ei tekita.
Minu omal läks kogu see löga tuulutuse kaudu karburaatorisse ja mootor hakkas ka turtsuma ja plärtsuma ja ...
Viga oli selles, et plokikaanes oli mõra ja tosool läks karterisse.
Korras mootoril on ka õlikorgi all kerge valge ollus, aga probleeme see küll ei tekita.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Karteri tuulutuse korgi pead ära võtma. See mille seest voolik hakkab. Sealt ka kõik ilusti puhtaks. Emulsioon peaks ise pika sõiduga ära kaduma. Lõga tekib lühikeste otstega sõites kui mootor ei saa soojaks. Pika sõiduga mootor ise kuivatab selle välja.
Puhastamisest abi ainult ligipääsetavatel kohtadel. Aga need kohad kuhu ligi ei pääse? Nii et puhastamisel erilist mõtet pole.
Puhastamisest abi ainult ligipääsetavatel kohtadel. Aga need kohad kuhu ligi ei pääse? Nii et puhastamisel erilist mõtet pole.
C
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
Minul automootoril täpselt samad sümptomid (paks kollakasvalge löga klapikambrikaane siseküljel) v.a. selle vahega, et mootor sõidab erksalt ja suhteliselt ilusa häälega, jõu kadumist pole siiani kunagi märgata olnud. Nii juba poolteist aastat.) Allpool karteris ka pole mingeid märke emulsioonist.
Kummaline, mulle ka algul rääkis keegi, et see võiks olla talvel tekkiv kondensaat, mis õli emulsiooniks segab - üleval klapikambrikaane läheduses.
Aga samas ma ei saa kuidagi aru, kuidas seda kondensaati nii krdi mecikult palju on, kust teda nii palju tuleb, et õlikorgi alt igal hommikul enne sõitu suure valge klimbi ära pean pühkima, ning klapikambri sisekülg paksu valge korraga kaetud on.
Ning kui kaanealune puhtaks teha, sisi tuleb valge ollus peagi jälle tagasi. Õlivahetusel välja voolav õli samas ei näe välja valge ja lögane, välja voolab täiesti must ja sile õli. Tosool radiaatorist aga kaob samas ka kuhugi..
Seega siis kui keegi teab nõu anda: 1.Kui kahjulik on see valge löga mootori õlikanalitele ja õlitussüsteemile, mootori elueale? Kas vea likvideerimisega viivitamine on sama, nagu punaselt põleva õlitulega sõitmine või pisut pehmem variant? .. 2. Kuidas tuvastada, kas tegu on lihtsalt suure koguse kondensaadiga või on tõesti plokil mõra sees/plokikaanetihend pilbasteks? Millest oleks kõige mõttekam kontrollimist alustada?
Kummaline, mulle ka algul rääkis keegi, et see võiks olla talvel tekkiv kondensaat, mis õli emulsiooniks segab - üleval klapikambrikaane läheduses.
Aga samas ma ei saa kuidagi aru, kuidas seda kondensaati nii krdi mecikult palju on, kust teda nii palju tuleb, et õlikorgi alt igal hommikul enne sõitu suure valge klimbi ära pean pühkima, ning klapikambri sisekülg paksu valge korraga kaetud on.
Ning kui kaanealune puhtaks teha, sisi tuleb valge ollus peagi jälle tagasi. Õlivahetusel välja voolav õli samas ei näe välja valge ja lögane, välja voolab täiesti must ja sile õli. Tosool radiaatorist aga kaob samas ka kuhugi..
Seega siis kui keegi teab nõu anda: 1.Kui kahjulik on see valge löga mootori õlikanalitele ja õlitussüsteemile, mootori elueale? Kas vea likvideerimisega viivitamine on sama, nagu punaselt põleva õlitulega sõitmine või pisut pehmem variant? .. 2. Kuidas tuvastada, kas tegu on lihtsalt suure koguse kondensaadiga või on tõesti plokil mõra sees/plokikaanetihend pilbasteks? Millest oleks kõige mõttekam kontrollimist alustada?
-
aAndri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 23 Nov 2008 20:47
- Asukoht: tutermaa
- Autod: meeldivad ladad
mul täpipealt sama viga.
aga mul lääb mootor uimaseks kah.
minu versioon ja arvamus on selline et karteri tuulutus on umbes ja pressib surve karterisse ja klapikambri kaane alla ja sealt pressib õli läbi klapisääre tihendite põlemis kambrisse ja selleks tossabki ja on uimane
see on minu järeldus sellest aga ma ple kindel
aga mul lääb mootor uimaseks kah.
minu versioon ja arvamus on selline et karteri tuulutus on umbes ja pressib surve karterisse ja klapikambri kaane alla ja sealt pressib õli läbi klapisääre tihendite põlemis kambrisse ja selleks tossabki ja on uimane
see on minu järeldus sellest aga ma ple kindel
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see et sa klapikambrikaane poldid kinni väänasid oli viga - see teeb asja ainult hullemaks (kui nad enne õige momendiga kinni olid..) osta poest uus tihend ja kaob lekke mure. kondensaati tekib paljusiis kui sõidad ülejahutatud mootoriga ja/või palju lühikesi otsi.. karteris olev surve nüüd vaevalt õli läbi klapisääretihendite suruma hakkab enne leiab ta kergema tee..
ma ei saa ühest asjast aru.. räägid siin oma teooriast, et karterituulutus on umbes.. aga miks sa seda puhtaks teinud pole kas sisi 10 võtit pole autos ja natuke mingit kaltsu
see, et hommikul kiirendades suitses julmalt näitab seda, et klapisäär lihtsalt läbi ja/või tosool lekib silindrisse (paks valge suits taga)
ma ei saa ühest asjast aru.. räägid siin oma teooriast, et karterituulutus on umbes.. aga miks sa seda puhtaks teinud pole kas sisi 10 võtit pole autos ja natuke mingit kaltsu
see, et hommikul kiirendades suitses julmalt näitab seda, et klapisäär lihtsalt läbi ja/või tosool lekib silindrisse (paks valge suits taga)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."