1,5. mootori ehitus
1,5. mootori ehitus
1,5. mootori ehitus
Tervist, teen teema siia kuna ehitan hetkel ainult mootorit ja ei tea veel millise kerepeale mootor läheb.Võtsin varuosadeks lada, Sealt mootor ja muud detailid võtsin maha mis endal vaja ja kere läheb arvatavasti vanarauda kuna läbi roostetanud.Võtsin mootori lahti, ning kõik osad panin pesuvahendisse likku.Mootor oli seest ikka väga si*ane, ning jumaltänatud,et sellise pesuvahendi sain mis vägahästi puhtaks tegi.Mootor käis lihvimises, plokist võeti maha 2mm.Siit ka küsimus, Kas kolbidesse tuleb süvendid teha, või mitte?Mootorisse plaanis kõik uued tihendid panna, saaled ja ka kolvirõngad.Ketitalla asemele läheb ka hammasratas vist, hetkel ei ole kindel kas sellist asja saada on aga olen kuulnud,et pannakse.Sai vist natuke segane tekst aga präegustele küsimustele oskaks keegi vastust anda?Kas Klapid hakkavad kolbidesse käima ning kas ketitalla asemele on hammasratast võimalik panna?Aegajalt uuendan seda teemat piltide ning küsimustega, loodan,et sobib siia.
Ma juba arvestasin sellega,et kolbidesse tuleb süvendid teha.Aga küsimus on nüüd selles,et kas sellel hammasrattal on mõtet, Paljud ütlevad,et kui ketitald on korralik,ning mõradeta siis panna see tagasi.Mootoriga saan tegeleda ainult kolmapäeviti, Ehk siis kolmap. teen nimekirja juppidest mis vaja, ning varsti ehk saab hakata kokku laduma.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
No kumma raadius siis nüüd meil suurem on ? Kas hammasratta või raadiuskaare (keti pingutustalla) ?erki9 kirjutas:Ma nii täpselt ei tea, las mõni targem räägib. Aga olen kuulnud jah et käib vastu kuna hammasratta toetuspind nii väike, kett jääb liiga väikse nurga alla. Kui otsakaan maha võtta peaks näha olema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
paned ühe kolvi sisse ja keerad ÜSS,
tõmbad plokikaane peale ilma plokikaane tihendita!!! (blokis asuvad juhtpuksid pead lühemaks tegema!)
paigaldad nukkvõlli selle silindri ülekattele (näiteks siis esimese silindri klapid võrdselt lahti.)
Kui nüüd saad korrigeerida nukkvõlli asendit 1,5 hamba võrra mõlemas suunas sellest nullist, siis pole vaja süvendeid teha. Suurema tõusuga sportnukkvõlliga võib tekkida nüansse.
Kui me võtame aluseks loogika, et 2101 mootoril on pealt tasane kolb mis jääb ~0,2 tasapinnast allapoole (vahel ka 0,1) ja pole mingeid süvendeid siis mina originaal nukiga probleemi ei näe.
Juhul kui plokikaanest on samuti maha võetud üle 0,5 pead juba tähelepanelikumalt kontrollima.
tõmbad plokikaane peale ilma plokikaane tihendita!!! (blokis asuvad juhtpuksid pead lühemaks tegema!)
paigaldad nukkvõlli selle silindri ülekattele (näiteks siis esimese silindri klapid võrdselt lahti.)
Kui nüüd saad korrigeerida nukkvõlli asendit 1,5 hamba võrra mõlemas suunas sellest nullist, siis pole vaja süvendeid teha. Suurema tõusuga sportnukkvõlliga võib tekkida nüansse.
Kui me võtame aluseks loogika, et 2101 mootoril on pealt tasane kolb mis jääb ~0,2 tasapinnast allapoole (vahel ka 0,1) ja pole mingeid süvendeid siis mina originaal nukiga probleemi ei näe.
Juhul kui plokikaanest on samuti maha võetud üle 0,5 pead juba tähelepanelikumalt kontrollima.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Täna sai ka natukene tehtud:Ploki,karteripõhja ja klapikambrikaane ka mustaks, päris ilus jäi.Plokikaant sai ka täna päris hästi Õõnestatud,Seda tööd teeb üks tuttav kes sellega natuke rohkem kursis.Järgmine kord saab nende kanalitega ühelepoole, siis vaja plokikaas kokkuladuda ning plokk samuti kui uued jupid kättesaan,ning saabki kokku mootori.Natuke pilte:
Plokk:
Karteripõhi ja klapikambrikaan:
Natuke sisse/väljalaske kanalitest ka, panen siia ainult ühe silindri omad:
Plokk:
Karteripõhi ja klapikambrikaan:
Natuke sisse/väljalaske kanalitest ka, panen siia ainult ühe silindri omad:
Järgmine nädal pean käima poes ära, ning jupid ära tooma.Juppide kohapealt oskab keegi aidata,et mis saalesid ja rõngaid kasutada?Simmereid ei tahaks ka panna vene omasid, kuna sõber pani enda mootorile ja eest vända simmer jookseb täiega.Amper garaaži videotest kuulsin mingitest Glyco saaledest vms, keegi teab? on neid saada?