Ostsin vene sumpa ja sain tünga
Ostsin vene sumpa ja sain tünga
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Ostsin vene sumpa ja sain tünga
ostsin augustis autole uue summutisüsteemi. Kõik kolm ja nüüd paar päeva tagasi hakkas tagumine pütt täiega kolisema. Seest midagi lahti. Resonaatori katteplekk tuli ka keevitusest lahti. No täitsa lõpp see vene värk on ikka tõesti loterii, sihuke asi teeb meele kurvaks. Ega see parandus läheb ka kallimaks kui uus vist. Ostetud sai muidu vene toodang, pidi poola ja eesti omast parem olema no kui nii siis need peaks vist käivitusel aurustuma. No igasuguseid asju ka juhtub. Tahtsin lihtsalt teisi ka teavitada:mad:
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Lahti võib olla püti vahesein või torud, mis pütist läbi tulevad. Endal paar juhtumit olnud, kus midagi hakkab kolisema.
Kui vahesein koliseb, siis minul aitas see, kui vaheseina kohalt mõlki pressisin, et vahesein liikuma ei pääseks enam.
Teisel juhul aga püti seest toru oli lahti tulnud. Sellel puhul aitas relakaga püti "lahkamine" - võimalikult väike auk sai teha. Sealt sai toru välja kistud ja uuesti kinni keevitatud. Kusjuures auto hääl praktiliselt üldse ei muutunud.
Kui vahesein koliseb, siis minul aitas see, kui vaheseina kohalt mõlki pressisin, et vahesein liikuma ei pääseks enam.
Teisel juhul aga püti seest toru oli lahti tulnud. Sellel puhul aitas relakaga püti "lahkamine" - võimalikult väike auk sai teha. Sealt sai toru välja kistud ja uuesti kinni keevitatud. Kusjuures auto hääl praktiliselt üldse ei muutunud.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Vene kraamil kipub see painete värk tihti suht mööda olema tõesti. Samas see, et pütt kiirelt seest ära laguneb, pole alati ka vene raua probleem.
Isa Audil oli ka paar aastat tagasi nii, et ostis uue sumpsi alla, vist ka terve jooksu ja kuu või poolteist hiljem kolin taga, olid ka tagumises pütis torud lahti tulnud.
Isa Audil oli ka paar aastat tagasi nii, et ostis uue sumpsi alla, vist ka terve jooksu ja kuu või poolteist hiljem kolin taga, olid ka tagumises pütis torud lahti tulnud.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Seesmine rooste sumbutis oleneb palju sõiduotste pikkusest. Kui sumbuti külm alles kondenseerub soolhape (väljaheitegaasid sisaldavad neid) sumbuti sisepinnale. Suurema kuumusega see lihtsalt läheb tagant välja.
Ka siin aitab plokisoojendus neid kondentse tublisti vähendada. Sumbuti ju läheb kiiremini soojaks.
Kui on ette näha et auto pikemaks ajaks seisma jääb siis soovitav viimane sõit teha pikem. Mingi 50 km peaks mootoriõli kondensaati tublisti vähendama ja sumbuti kenasti ära kuivatama.
Ka siin aitab plokisoojendus neid kondentse tublisti vähendada. Sumbuti ju läheb kiiremini soojaks.
Kui on ette näha et auto pikemaks ajaks seisma jääb siis soovitav viimane sõit teha pikem. Mingi 50 km peaks mootoriõli kondensaati tublisti vähendama ja sumbuti kenasti ära kuivatama.
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
endal sama jama olnud... ostsin... kestis ühe talve... roostetas läbi väljaspoolt kuna autoga sõidetud otsad ei olnud lühikesed. viimane komplekt, millest on küll järgi vaid resonaatori osa ehk keskmine osa on hästi säilinud, kuna peale ostu lihvisin liivapaberiga selle originaal värvi (pasa) maha ja katsin kuumuskindla emailvärviga... nüüd on kestnud ilusti. tagumine osa sai uus tehtud kuna oli vaja paremat performance't... nii et kui tahate et kauem kestaks... värvige üle! IMO! :sein:sein
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793