Mootor ei tule käigukasti küljest lahti
Mootor ei tule käigukasti küljest lahti
Mootor ei tule käigukasti küljest lahti
mul mingi selline ja tõsine närve rikkuv jama:::: nimelt mõtlesin, et võtan mootori maha ja panen tuttnoid kolvid ja saaled sisse, aga kui mootorit maha hakkasin võtma krdi jama - mootor ei taha käigukasti küljest lahti tulla. kõik poldid ja asjad väljas küll aga ikka ilma tulemusteta.Mitme tüübiga sai sikutatud, siis umbes 2 cm tuli ettepoole, aga ikka ei saa kätte.jama. taoline asi oli siis, kui suvel sai mootorit peale panna, aint et siis ei tahtnud just mootor kastile külge minna.Lõpuks sai toore jõuga külge.ehk on asi selles, et see on võõras käimakott ja teine mootor. andge hüva nõu siis:
lõpp jäi segaseks. Kevadel panin vana siksiga üle kuudi, ja kere jumala läbi peale matsu. Ostin uue kere, kus olid sillad, gardaan ja käimakott kah all. Ma ei viitsind käimakottiga jeblama hakkata, niisiis surusin vana mootori uue kotile peale.
Lisaks: Mul on tutikad, 4 kolvi ja kõik rõngad, mis on uuema vazi omad.endal 01 ja tahaks sellele uusi kolve. Need, mis mul on, nende läbimõõt on kuskil 8 cm. Tahaks nagu tutikate 01-e kolvidega vahetada aagggaaa võin kah maha müüja.mu meil: motion3@hot.ee
Lisaks: Mul on tutikad, 4 kolvi ja kõik rõngad, mis on uuema vazi omad.endal 01 ja tahaks sellele uusi kolve. Need, mis mul on, nende läbimõõt on kuskil 8 cm. Tahaks nagu tutikate 01-e kolvidega vahetada aagggaaa võin kah maha müüja.mu meil: motion3@hot.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see kuskil 8 cm meid eriti ei aita, kuna kolvid siis:Esialgne postitaja slikkNeed, mis mul on, nende läbimõõt on kuskil 8 cm. Tahaks nagu tutikate 01-e kolvidega vahetada aagggaaa võin kah maha müüja.mu meil: motion3@hot.ee
76mm “vaikselt suureneva sammuga vastavalt remondile siis 1200, 1500
79mm vaikselt suureneva sammuga vastavalt remondile ja siis 1300
82mm vaikselt suureneva sammuga vastavalt remondile. niva 1,7
Numbritega mis kolvid mis mootorile võin veidi puusse panna, kuna kolvid pole tugevaim ala
nagu sa näed on kõik numbrid u 8cm
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Selle "kala" asjus ei oska midagi kommenteerida. Aga kolvide suhtes on nii et:
76mm kolvid on 1200(01) ja 1500(03) mootoritel
79mm kolvid on 1300(011, 05) ja 1600(06) mootoritel
82mm kolvid on 1700(Niva) mootoritel
Kuigi põhimõttest peaksid aru saama, et u. 8cm pole siin midagi teha. Auto mootor pannakse kokku ikka sajandik täpsusega
76mm kolvid on 1200(01) ja 1500(03) mootoritel
79mm kolvid on 1300(011, 05) ja 1600(06) mootoritel
82mm kolvid on 1700(Niva) mootoritel
Kuigi põhimõttest peaksid aru saama, et u. 8cm pole siin midagi teha. Auto mootor pannakse kokku ikka sajandik täpsusega
vastus
viga võib tõesti olla võõras käigukastis,kuid ainus asi mis on käigukasti peavõlliga otseühenduses on siduriketas.Kui mootorit maha ei saa,painutage mootori tagaosas olev plekk alt poolt ettepoole,sealt peaks olema võimalik sidurikorv hooratta küljest lahti keerata.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ise olen ammu mõelnud, et siksile peaks sidurikojale alla ühe luugi tegema - jube mugav oleks vahest kiigata kui mingi kahtlus..
kui muud moodi kätte ei saa siis seo kasti külge köis ja tõmba autoga sujuvalt, ise samal ajal õrnalt koputades, loksutades
samuti võid sidurikoja põhja haamriga augu lüüa - alumiiniumi tuleb jube kergelt see auk - siis saad sigurikorvi lahti keerata kuigi pole kuulnud, et keegi nii teinud oleks
kui muud moodi kätte ei saa siis seo kasti külge köis ja tõmba autoga sujuvalt, ise samal ajal õrnalt koputades, loksutades
samuti võid sidurikoja põhja haamriga augu lüüa - alumiiniumi tuleb jube kergelt see auk - siis saad sigurikorvi lahti keerata kuigi pole kuulnud, et keegi nii teinud oleks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
kunagi üks taksojuht (tuttav) sõitis kiisal teelt välja ja andsi siis niikaua minna (sidurit libistades kohapeal) kuni enam ei vedanud üldse. sai hakatud siis kasti maha võtma, et sidur ära vahetada, aga kast liikus ka ainult 1-2 cm ja edasi kinni, mis kinni. proovisime hea ja proovisime halvaga , aga kast ei tahtnud maha tulla. lõpuks võtsime ja toestasime kasti nii, et ta oleks nagu mootori küljes kinni(panime toestuse, et kast otse oleks) ja siis kahelt poolt töökaaslasega eeblid vahele ja tugev surve ühtlaselt peale samal ajal haamriga kasti alla veel kolakaid (tahapoole lüües), et kast liikuma hakaks. 5 minuti jooksul hakkas kast juba liikuma ja maas ta oligi.
ühesõnaga kinni hoidis survelaager (plastik raam) mis oli kuumaks läinud ja siduri vahele ära sulanud ja teine arvatav põhjus oli käigukasti otsa võlli (käib vända sees) laager, mis oli ennast viltu läinud ja ei lasknud kastil liikuda.
ühesõnaga kinni hoidis survelaager (plastik raam) mis oli kuumaks läinud ja siduri vahele ära sulanud ja teine arvatav põhjus oli käigukasti otsa võlli (käib vända sees) laager, mis oli ennast viltu läinud ja ei lasknud kastil liikuda.
jahil
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
nagu aru saan, siis võtad mootorit maha nii, et käigukast jääb auto külge?väääike võimalus on, et mootor jääb hooratastpidi roolihoovastiku taha kinni(seda plekki pidi ka)sel juhul vaja mootorit maha sikutamisel ette ja üles tõsta.teine variant ka, et kast ja mootor on oma vahel nurga all, siis kipub ka kinni kiiluma, abiks loksutada ja samal ajal mingi kangiga laiali kangutada.võõra kasti süü ei tohiks olla, ühenduskohad suht standartse mõõduga ju.
-
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kunagi ma kirjutasin sellest kuidas mul üks käigukast mootori küljes kinni oli.Igatahes Tõmbasin ta 2 tonnise ketitaliga 2 puu vahele (nii pingule,et mootor maast kerkis)ja virutasin suure kuvaldaga sidurikoja pihta,kui lõpuks lahti kargas siis käigukast lendas üle 10 meetri.
Ühe korra olen ka väikse tali (250kg) abil kasti küljest tõmmanud.Tuleb üks ots kasti ja teine ümber tagasilla siduda ja taliga pinge peale tõmmata,siis koputada koja pihta.
Ühe korra olen ka väikse tali (250kg) abil kasti küljest tõmmanud.Tuleb üks ots kasti ja teine ümber tagasilla siduda ja taliga pinge peale tõmmata,siis koputada koja pihta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Kas sa üldse käigukasti võlli nuudid tegid ennem korralikult puhtaks kui sa kasti alla hakkasid toppima. K.kotti ei ole vaja sinna sisse jõuga suruda k.kott peab ilusti sisse minema, ja kui sa selle sinna jõuga toppisid siis pead sa sellle sealt samasuure või isegi suurema jõuga välja tömmamaEsialgne postitaja slikk
eiei. plekk see seal all kinni ei ole. ja ma ei usu, et käimakotti võll poole aastaga sinna toetuslaagri sisse kinni jääb.sama raske oli seda sinna otsa saada, kui kätte.kusjuures ma ei ole seda siiamaani kätte saand, aga nädalavahetusel hakkan tõsiselt tegelema sellega.
ega mul on vaja mootor käigukasti küljest kätte saada.muu pole oluline.Esialgne postitaja Ardi Soovik
Kunagi ma kirjutasin sellest kuidas mul üks käigukast mootori küljes kinni oli.Igatahes Tõmbasin ta 2 tonnise ketitaliga 2 puu vahele (nii pingule,et mootor maast kerkis)ja virutasin suure kuvaldaga sidurikoja pihta,kui lõpuks lahti kargas siis käigukast lendas üle 10 meetri.
Ühe korra olen ka väikse tali (250kg) abil kasti küljest tõmmanud.Tuleb üks ots kasti ja teine ümber tagasilla siduda ja taliga pinge peale tõmmata,siis koputada koja pihta.
asjamehele
kõik oli puhas ja korralik. ja probleem kehtib ikka veel, nii et ootan abi.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sooviku soovitus ongi oluline. Siin ongi ju õpetus kuidas kätte saada. Väga ekstreemne küll aga muud võimalust sul ilmselt ka ei ole. Seo käigukasti poldi aukudest läbi pikema traadiga kinni. Siis ei lenda ta kaugele.Esialgne postitaja slikkega mul on vaja mootor käigukasti küljest kätte saada.muu pole oluline.Esialgne postitaja Ardi Soovik
Kunagi ma kirjutasin sellest kuidas mul üks käigukast mootori küljes kinni oli.Igatahes Tõmbasin ta 2 tonnise ketitaliga 2 puu vahele (nii pingule,et mootor maast kerkis)ja virutasin suure kuvaldaga sidurikoja pihta,kui lõpuks lahti kargas siis käigukast lendas üle 10 meetri.
Ühe korra olen ka väikse tali (250kg) abil kasti küljest tõmmanud.Tuleb üks ots kasti ja teine ümber tagasilla siduda ja taliga pinge peale tõmmata,siis koputada koja pihta.
C
vastus
võta siduriketas korvist välja ja proovi kas ketas ise läheb kasti võlli otsa,kui lähev siis proovi kast ilma kettata mootori külge panna,sest viga võib olla väntvõlli otsas olevas laagris,mis võib olla vahetatud kuid sisemine auk võib olla väiksem,seda on muidugi kergem mõõta,kui too kah sobib,siis võiks kontrollida ka mootori ja kasti vahel olevaid pukse.