mootor ei taha külmast peast töötada???

mootor ei taha külmast peast töötada???

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Ma siis nüüd viitsisin lõpuks selle juhtme tõmmata el.klapist süütepooli +-le ja ennäe imet:yllatunud, käibki mootor täitsa VAZ-i häälega:D. Tiba küll veel puterdab aga see juba tühiasi
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja robi
motamees sa siin nii täpselt kirjeldasid seda polkisoojendust. Tead siis ka mis firma teeb-müüb ja palju maksab
Kindlasti Ardil sellist asja vedelemas. Ja ka kusiganes romulas. Omal ajal soomest tulnud ladadel ju enamustel see asi peal oli.
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Postitus Postitas skill125 »

Kui õhukoguja talvise reziimi peale keerata siis ta võtab õhku sisselaske/väljalase kohalt(küllaltki kaugelt). Sellest siis küsimus, kas õhukogujast peaks toru veel kuhugi allapoole väljalaskele lähemale minema või võtab talvine reziim lihtsalt õhku kaugelt(siis pole ju iseenesest vahet mis reziim on, sest õhk ei jõua soojeneda?)? Igastahes mul ei lähe mingit toru edasi! Ärge vihastege kui segast ajan! Tänud.
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Filtri kere küljes on väljalaske kohal toru, sinna otsa läheb õhutoru. Väljalaske kollektori ja starteri läheduses on mingi jubin kuhu läheb toru teine ots (starteri peal vist) Ühesõnaga jah, filtri kerest peab toru edasi minema;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Et mitte valesti aru saada- mitte starteri peal vaid kohal. 4 silindri väljalaske toru ümber on ehitatud plekist õhukoguja. Sealt siis soojatoru filtrikorpusesse.
C
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Postitus Postitas skill125 »

Hopsassaaa!:lol Vot, kas sellest võib olla tingitud minu auto tõrkumine, (arvan nüüd, et üpris kindlalt sellest) kui väljas tulid miinus kraadid siis oli mul lugu järgmine: Auto läks ilusti tööle, sai 7-10 sekundit ilusti töötada ja siis suri ära! Tee mis tahad, mängi gaasi või toorega, kumbki ei aita! Mul praegu kapotialune laiali lammutadud ja ma ei saa midagi praegu proovida. Aga nädal-paar tagasi kui autot garaa¾i ajasin(praegu tõukan kõrvalise abiga lihtsalt) külmadega siis asi suht võimatu, kuid käivitasin nii umbes 7-10 korda (vaene aku) niikaua kui mootor hakkas soojenema siis töötas laitmatult! Ma olen alles üks automaailma avastav kollanokk. Loll pea palju vaeva :D Kas seda vidinat(kinnitust väljalaskekollektorile) on eraldi vabalt saadaval või peab lammutustesse kappama?
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei ole poes seda küll müügil näinud. Lammarist ilmselt abi.
C
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja truss24
Uus probleem: õli tuli põleb, seier näit nullis- (õli normis, uus filter, uus õli).Kas andur mokkas, või mis?
kontrolli andurit. võta juhe anduri otsast ja pane vastu mootorit (mõnel autol vastupidi). kui tuli kustub peaks korras olema kui ei siis vaheta andur.. ennem pole mõtet.
jahil
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja truss24
Uus probleem: õli tuli põleb, seier näit nullis- (õli normis, uus filter, uus õli).Kas andur mokkas, või mis?
Siin ei tuleks viga andurist otsida. On ju kaks erinevat mõõtjat. Tuli põleb ja näit nullis. Ei usu eladeski et kaks asja korraga rivist välja läksid(muidugi kui mõlemad enne terved olid).
Arvan et viga tuleks otsida õlipumba nuudist. See väike vahetükk seal jagaja all. See on lihtne vahetada.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

teema krt juba offtopic aga kui nuudid korras siis vaata üle ka pumba reduktsiooniklapp ja õlifiltris olev tagasivooluklapp ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta