Esialgne postitaja mess
Kas see sul enda või tuhajuhe oma, tuttav garaa¾ilaud paistis
Kui sinu oma, kas kavatsed mingit püssi ka ehitama hakata või mis plaanid sellega üldse on?
garaazi ja kaane omaniku suhtes on sul tuline õigus. püssi ehitamine selgub majanduslikest võimalustest aga eks selle standard mootori peab ikka natuke paremaks ehitama
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Esialgne postitaja sigle
A paistab, et see kaas on natuke haiget saand(mulle vähemalt), nimelt 4-janda silindri sisselase kuidagi imelik, nagu oleks klapp pooleks läind.
jutt jälle õige
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ma mõtlen nüüd kanali algust kuhu külge kinnitub kollektor ja samas huvitab ka see kui suureks on aetud klapipesad ja mis klapid sinna sisse sobivad 1:1 le, ja kes need klapipesad suurmaks ajas?
Krt jõudsin juba ära unustada.
Nii kanali mõõdud on:sisse laskel 37mm ja välja 33mm.Klapi poolne kanal on ainult mõlemal 1mm väiksem ehk võib öelda et sama mis teine pool.
Ah jaa,klapid sobivad 1,8 fordi mootorist.Kuid sisselaske klapp on natuke liiga suur,see tuleks siis väiksemaks teha vastavalt kanali avale.Ja muidugi fordi vedru ülemised taldrikud ja taldriku koonus stopperid.
Esialgne postitaja tuhajuhe
Kuid sisselaske klapp on natuke liiga suur,see tuleks siis väiksemaks teha vastavalt kanali avale.
Kui klappi väiksemaks teha siis ei tohi taldriku välimine äär teravaks jääda. Klapitaldriku äärde peab jääma vähemalt 0,3-0,5mm laiune silindriline osa.
Lisan: Need mm on tavamootorile.