1. leht 1-st

klapid klõbisevad

Postitatud: 29 Nov 2003 16:51
Postitas miq
et siis mõni aeg tagasi hakkas siis selline jama peale.klõbisevad nad siis, kui madalatel pööretel vähe äkilisemalt gaasi anda.teadjamad mehed arvasid, et sitt bensiin, aga tankinud olen koguaeg ühest kohast ja ühte ja sama marki benssu e. siis 92-e.
mis selle vastu ette võtta? soveldada vms.

Postitatud: 29 Nov 2003 16:58
Postitas motamees
Ilmselt ei ole see klapiklõbin vaid detonatsioon. Viitab see liig varasele süütele või vale oktaanarvuga benale.
See et sa koguaeg samast kohast bena võtad ei anna veel mingit garantiid bena kvaliteedile.
Vaja kas süüdet regullida või bena vahetus. Soovitan tasapisi paak tühjaks sõita ja uus bena peale. Kui siis ei kao klõbin asuda süüte regullimise kallale.

Postitatud: 29 Nov 2003 17:23
Postitas olaaf
tegelt siksil süüde suht palju ujub, seega võib olla, et sul kontaktid jm veidi kulunud ja süüde nihkus lihtsalt paigast.
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??

Postitatud: 29 Nov 2003 18:13
Postitas PuZuP
Heh mul oli sama asi, et nii kui gaasi järsumalt andsid sõidu peal, siis hakkasid need kõik need hobused, mis kapoti all, korraga kapju trampima...aga see nähtus ilmnes ainult siis kui sai tangitud A76- te...õnneks kadus pärast seda, kui sai 95-te tankima hakatud....
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
Esialgne postitaja olaaf
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??

Olaaf...ära räägi väljamaa keeles...:lol...et siis mis ja kus...

Postitatud: 29 Nov 2003 18:26
Postitas motamees
Esialgne postitaja PuZuP

Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...

...................................................................
Plokikaanele pandi lihtsalt vasest, pronksist või alumiiniumist plokikaanetihendi moodi metallleht vahele. See leht käis kahe tavalise tihendi vahel. Peenem töö oli plokikaanel uuristati tiba metalli põlemiskambrist välja. Seda tegid ainult asjatundjad. Need kes teadsid kuskohast võtta ja kuipalju. Freespingi olemasolu oli ka vajalik. Kasutati ka täielikke pornograafilisi võtteid. Üks nendest oli küünalde vahele keeratav lisatükk mis suurendas põlemiskambri mahtu.
...................................................................

Esialgne postitaja olaaf
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??
...................................................................
Oktaankorrektor on esimestel autodel milledel ei ole vaakumregulaatorit jagaja küljes. Seal üks ketas kuskohast keeratakse käsitsi süüdet varasemaks või hilisemaks.
...................................................................

Postitatud: 29 Nov 2003 18:43
Postitas PuZuP
nojah...mul just seda tüüpi jagaja, kus see küljes on...aga tänud selle infi eest...aga ma olen vell kuulnud, et sealt lihviti veel miskit maha, aga kust, ei tea...

Postitatud: 29 Nov 2003 22:51
Postitas miq
see jubin jagaja küljes on täitsa olemas.ja krudinud olen seda ka.eks siis peab seda proovima.
ja paagi olen ka mitu korda kuivale sõitnud ja siis uue peale pannud.ei ole nagu mingit muutust märganud.

Postitatud: 29 Nov 2003 22:59
Postitas motamees
Siis pead ikka süüdet reguleerima hakkama. Kui ei oska siis kuskil postituses oli sellest täpsemalt kirjas. Enne reguleerimist vaata kontaktid üle ja pane vahe õigeks. Oktaankorrektor nulli.

Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.

Postitatud: 30 Nov 2003 11:29
Postitas miq
selge.proovin siis asja ette võtta.
tänud kõigile, kes hüva nõuga abiks olid.

Postitatud: 30 Nov 2003 12:07
Postitas olaaf
Esialgne postitaja PuZuP
...
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
paremal juhul pandi topelt tihend ja 2 tihendi vahele veel õhukesest vaselehest tehtud tihend..
halvemal juhul freesiti põlemiskambrit suuremaks (endal oli selline kaan peal ostes.)

eesmärgiks siis surveastme alandamine :)

Postitatud: 31 Dets 2003 04:49
Postitas overspeed
To: miq
Viisakas ju siiski olex, kui sa meile ka öige vastuse ütled, et mis siis tolle klöbina vastu köige parem rohi oli?

Postitatud: 31 Dets 2003 13:13
Postitas MarT
Esialgne postitaja motamees
Siis pead ikka süüdet reguleerima hakkama. Kui ei oska siis kuskil postituses oli sellest täpsemalt kirjas. Enne reguleerimist vaata kontaktid üle ja pane vahe õigeks. Oktaankorrektor nulli.

Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.

kindel,et see 60 pealt ei olnud?

Postitatud: 31 Dets 2003 13:21
Postitas Raxo
Räägitakse, et 92 pidi jama bensiin olema (mingi keemia teema, ei saanud päris aru), osta parem 95E'd :P

Postitatud: 31 Dets 2003 14:04
Postitas Laada
Soovitaks ka siis kõigepealt süüde paika sättida ja muidugi ka paremat bensiini kasutada. Kõige kasulikum oleks muidugi pidevalt 98't pruukida. Süüdet soovitaks abivahendite puudumisel tunde järgi vähehaaval hilisemaks keerata kuni detonatsioon kaob. Üldiselt kui natuke aega kulutada ja erinevaid asendeid proovida siis saab süütehetke sel moel ilusti paika küll. Ja muidugi soovitaks vaadata üle kõik jagajas (loe: katkestis) sisalduv- tsentrifugaalregulaator, kontaktid, kontaktivahe ja ka võlli loks.

Ja veel- minu kogemuste põhjal lada mootor eriti detonatsiooni ei kannata. Nii, et ei tasu eriti detoneerima lasta.