klapid klõbisevad
klapid klõbisevad
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
klapid klõbisevad
et siis mõni aeg tagasi hakkas siis selline jama peale.klõbisevad nad siis, kui madalatel pööretel vähe äkilisemalt gaasi anda.teadjamad mehed arvasid, et sitt bensiin, aga tankinud olen koguaeg ühest kohast ja ühte ja sama marki benssu e. siis 92-e.
mis selle vastu ette võtta? soveldada vms.
mis selle vastu ette võtta? soveldada vms.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ilmselt ei ole see klapiklõbin vaid detonatsioon. Viitab see liig varasele süütele või vale oktaanarvuga benale.
See et sa koguaeg samast kohast bena võtad ei anna veel mingit garantiid bena kvaliteedile.
Vaja kas süüdet regullida või bena vahetus. Soovitan tasapisi paak tühjaks sõita ja uus bena peale. Kui siis ei kao klõbin asuda süüte regullimise kallale.
See et sa koguaeg samast kohast bena võtad ei anna veel mingit garantiid bena kvaliteedile.
Vaja kas süüdet regullida või bena vahetus. Soovitan tasapisi paak tühjaks sõita ja uus bena peale. Kui siis ei kao klõbin asuda süüte regullimise kallale.
C
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Heh mul oli sama asi, et nii kui gaasi järsumalt andsid sõidu peal, siis hakkasid need kõik need hobused, mis kapoti all, korraga kapju trampima...aga see nähtus ilmnes ainult siis kui sai tangitud A76- te...õnneks kadus pärast seda, kui sai 95-te tankima hakatud....
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
Olaaf...ära räägi väljamaa keeles......et siis mis ja kus...
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
Esialgne postitaja olaaf
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??
Olaaf...ära räägi väljamaa keeles......et siis mis ja kus...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
...................................................................Esialgne postitaja PuZuP
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
...................................................................
Plokikaanele pandi lihtsalt vasest, pronksist või alumiiniumist plokikaanetihendi moodi metallleht vahele. See leht käis kahe tavalise tihendi vahel. Peenem töö oli plokikaanel uuristati tiba metalli põlemiskambrist välja. Seda tegid ainult asjatundjad. Need kes teadsid kuskohast võtta ja kuipalju. Freespingi olemasolu oli ka vajalik. Kasutati ka täielikke pornograafilisi võtteid. Üks nendest oli küünalde vahele keeratav lisatükk mis suurendas põlemiskambri mahtu.
...................................................................
Esialgne postitaja olaaf
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??
Oktaankorrektor on esimestel autodel milledel ei ole vaakumregulaatorit jagaja küljes. Seal üks ketas kuskohast keeratakse käsitsi süüdet varasemaks või hilisemaks.
...................................................................
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Siis pead ikka süüdet reguleerima hakkama. Kui ei oska siis kuskil postituses oli sellest täpsemalt kirjas. Enne reguleerimist vaata kontaktid üle ja pane vahe õigeks. Oktaankorrektor nulli.
Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.
Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
paremal juhul pandi topelt tihend ja 2 tihendi vahele veel õhukesest vaselehest tehtud tihend..Esialgne postitaja PuZuP
...
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
halvemal juhul freesiti põlemiskambrit suuremaks (endal oli selline kaan peal ostes.)
eesmärgiks siis surveastme alandamine
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Esialgne postitaja motamees
Siis pead ikka süüdet reguleerima hakkama. Kui ei oska siis kuskil postituses oli sellest täpsemalt kirjas. Enne reguleerimist vaata kontaktid üle ja pane vahe õigeks. Oktaankorrektor nulli.
Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.
kindel,et see 60 pealt ei olnud?
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Soovitaks ka siis kõigepealt süüde paika sättida ja muidugi ka paremat bensiini kasutada. Kõige kasulikum oleks muidugi pidevalt 98't pruukida. Süüdet soovitaks abivahendite puudumisel tunde järgi vähehaaval hilisemaks keerata kuni detonatsioon kaob. Üldiselt kui natuke aega kulutada ja erinevaid asendeid proovida siis saab süütehetke sel moel ilusti paika küll. Ja muidugi soovitaks vaadata üle kõik jagajas (loe: katkestis) sisalduv- tsentrifugaalregulaator, kontaktid, kontaktivahe ja ka võlli loks.
Ja veel- minu kogemuste põhjal lada mootor eriti detonatsiooni ei kannata. Nii, et ei tasu eriti detoneerima lasta.
Ja veel- minu kogemuste põhjal lada mootor eriti detonatsiooni ei kannata. Nii, et ei tasu eriti detoneerima lasta.