klapid klõbisevad

klapid klõbisevad

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

klapid klõbisevad

Postitus Postitas miq »

et siis mõni aeg tagasi hakkas siis selline jama peale.klõbisevad nad siis, kui madalatel pööretel vähe äkilisemalt gaasi anda.teadjamad mehed arvasid, et sitt bensiin, aga tankinud olen koguaeg ühest kohast ja ühte ja sama marki benssu e. siis 92-e.
mis selle vastu ette võtta? soveldada vms.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ilmselt ei ole see klapiklõbin vaid detonatsioon. Viitab see liig varasele süütele või vale oktaanarvuga benale.
See et sa koguaeg samast kohast bena võtad ei anna veel mingit garantiid bena kvaliteedile.
Vaja kas süüdet regullida või bena vahetus. Soovitan tasapisi paak tühjaks sõita ja uus bena peale. Kui siis ei kao klõbin asuda süüte regullimise kallale.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tegelt siksil süüde suht palju ujub, seega võib olla, et sul kontaktid jm veidi kulunud ja süüde nihkus lihtsalt paigast.
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Heh mul oli sama asi, et nii kui gaasi järsumalt andsid sõidu peal, siis hakkasid need kõik need hobused, mis kapoti all, korraga kapju trampima...aga see nähtus ilmnes ainult siis kui sai tangitud A76- te...õnneks kadus pärast seda, kui sai 95-te tankima hakatud....
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
Esialgne postitaja olaaf
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??

Olaaf...ära räägi väljamaa keeles...:lol...et siis mis ja kus...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja PuZuP

Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...

...................................................................
Plokikaanele pandi lihtsalt vasest, pronksist või alumiiniumist plokikaanetihendi moodi metallleht vahele. See leht käis kahe tavalise tihendi vahel. Peenem töö oli plokikaanel uuristati tiba metalli põlemiskambrist välja. Seda tegid ainult asjatundjad. Need kes teadsid kuskohast võtta ja kuipalju. Freespingi olemasolu oli ka vajalik. Kasutati ka täielikke pornograafilisi võtteid. Üks nendest oli küünalde vahele keeratav lisatükk mis suurendas põlemiskambri mahtu.
...................................................................

Esialgne postitaja olaaf
kas sa muidu oktaankorrektorit oled proovinud kruvida??
...................................................................
Oktaankorrektor on esimestel autodel milledel ei ole vaakumregulaatorit jagaja küljes. Seal üks ketas kuskohast keeratakse käsitsi süüdet varasemaks või hilisemaks.
...................................................................
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

nojah...mul just seda tüüpi jagaja, kus see küljes on...aga tänud selle infi eest...aga ma olen vell kuulnud, et sealt lihviti veel miskit maha, aga kust, ei tea...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

see jubin jagaja küljes on täitsa olemas.ja krudinud olen seda ka.eks siis peab seda proovima.
ja paagi olen ka mitu korda kuivale sõitnud ja siis uue peale pannud.ei ole nagu mingit muutust märganud.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Siis pead ikka süüdet reguleerima hakkama. Kui ei oska siis kuskil postituses oli sellest täpsemalt kirjas. Enne reguleerimist vaata kontaktid üle ja pane vahe õigeks. Oktaankorrektor nulli.

Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.
C
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

selge.proovin siis asja ette võtta.
tänud kõigile, kes hüva nõuga abiks olid.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja PuZuP
...
Ot: tean, et vene ajal tehti neid plokke või plokikaasi ümber, et saaks odavama bensuga sõita, kuid siiamaani ma ei tea mismoodi seda tehti, et äkki keegi rahuldab mu teadmistenälga...
paremal juhul pandi topelt tihend ja 2 tihendi vahele veel õhukesest vaselehest tehtud tihend..
halvemal juhul freesiti põlemiskambrit suuremaks (endal oli selline kaan peal ostes.)

eesmärgiks siis surveastme alandamine :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

To: miq
Viisakas ju siiski olex, kui sa meile ka öige vastuse ütled, et mis siis tolle klöbina vastu köige parem rohi oli?
Arrogance diminishes wisdom.
m
MarT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 26 Apr 2008 15:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas MarT »

Esialgne postitaja motamees
Siis pead ikka süüdet reguleerima hakkama. Kui ei oska siis kuskil postituses oli sellest täpsemalt kirjas. Enne reguleerimist vaata kontaktid üle ja pane vahe õigeks. Oktaankorrektor nulli.

Vanasti reguleeriti süüdet kuulmise järgi. 4käiguga 40km/h pealt gaasi järsult vajutades pidi nati klõbisema ja siis tasapisi kiiruse kasvades ära kaduma. See oli enne Ladasi.

kindel,et see 60 pealt ei olnud?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Räägitakse, et 92 pidi jama bensiin olema (mingi keemia teema, ei saanud päris aru), osta parem 95E'd :P
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Soovitaks ka siis kõigepealt süüde paika sättida ja muidugi ka paremat bensiini kasutada. Kõige kasulikum oleks muidugi pidevalt 98't pruukida. Süüdet soovitaks abivahendite puudumisel tunde järgi vähehaaval hilisemaks keerata kuni detonatsioon kaob. Üldiselt kui natuke aega kulutada ja erinevaid asendeid proovida siis saab süütehetke sel moel ilusti paika küll. Ja muidugi soovitaks vaadata üle kõik jagajas (loe: katkestis) sisalduv- tsentrifugaalregulaator, kontaktid, kontaktivahe ja ka võlli loks.

Ja veel- minu kogemuste põhjal lada mootor eriti detonatsiooni ei kannata. Nii, et ei tasu eriti detoneerima lasta.
Vasta