Klappide soveldamine

Klappide soveldamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
s
soll
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Klappide soveldamine

Postitus Postitas soll »

Millise pastaga on klappide soveldamine lihtsam. Mõne pastaga võibki jääda nühkima, kuid tulemus ikkagi jääb kehvaks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kõige parem pasta millega ma teinud olen on TEEMANTPASTA. Sõbra käest sain kasutada. Kunagi vene ajal vend talle kinkis. See mingi vene sõjatööstuse värk vist.
C
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

poe omadest ei oska öelda. aga võta seda käia juures olevat peenikest puru ja sega õliga... siis paned natuke klapi peale ja klapp oma pessa.. teise otsa pane trell ja võimalikult vaiksete pööretega lasedgi pinnad ilusaks.. vahepeal võta välja ja vaata, et pinnad oleks ühtlaselt hallid (st. ete ei oleks tühja läikivat kohta vahel) ja niimoodi kõik klappid.. ja iga klapi peale soovitan teha märke, et kus pesas ta asus
jahil
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Drelliga päris järjest ei tohi lasta. Seal tuleb klappi iga nati aja tagant kergitada ja tegelikult lastakse edasi-tagasi. Olen ka lasknud drelliga aga kergitan ikka pidevalt. Drelli vahel kaheksane polt . Sinna otsa pandud bena vooliku jupp. Vooliku teine ots klapisääre otsa ja siis nõka-nõka. Kasuta akudrelli-seal väiksed põõrded ja edasi tagasi võimalus.
Vanasti võeti küll käia alt seda puru. Nüüd ma seda enam ei teeks.
C
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

ei hakanud jah nii täpselt kirjutama:) tegelikult tuleb jah panna vahele kummi voolik jne. nagu motamees rääkis. sellest ma aru ei saa, et miks sa nüüd enam nii ei teeks:puzzled kas nüüd on klapid muutunud? ja pange klapi säärele õli ka peale. muidu kulutab ilmaasjata metalli sealt, kus vaja ei ole:cool:
jahil
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja effekt
. sellest ma aru ei saa, et miks sa nüüd enam nii ei teeks:puzzled kas nüüd on klapid muutunud?
Ei ole klapid muutunud. Töö kvaliteet on muutunud.
Selle käiapuruga sai vanasti veoautodel tehtud. Muud lihtsalt polnud. Seal on lihtsalt need purud erinevas fraktsioonis ja pind jääb kraapsuline. Pastadel mis on ette nähtud lihvimiseks on küll eri suuruses need purud aga siis nad on ka erinevad pastad. Esmaseks töötluseks jämedam ja järeltööna peenem.
C
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

ise tegin nii: panin ümber klapisääre nõrgemapoolse vedru, mis tõstis natuke klappi pesast lahti. Trelli otsa panin mosse piduri manseti, selle kaussja. Seejärel lasin üht ja teistpidi ja vahepeal lasin vabaks, et pasta läheks klapivahele ka.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja sigle
ise tegin nii: panin ümber klapisääre nõrgemapoolse vedru, mis tõstis natuke klappi pesast lahti. Trelli otsa panin mosse piduri manseti, selle kaussja. Seejärel lasin üht ja teistpidi ja vahepeal lasin vabaks, et pasta läheks klapivahele ka.
See ongi kõige igavesem ja tüüpilisem klappide soveldamise meetod. Drelliks kasutatakse ülekandega käsidrelli. Vanasti tinutati klapi peale töötlemise ajaks soonega mutter. Siis ei läinud paigast ära. Iminapp kipub õliga libisema.
C
Vasta