Niiske ilmaga 07 ei käivitu

Niiske ilmaga 07 ei käivitu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Niiske ilmaga 07 ei käivitu

Postitus Postitas leintz »

Ei tea mis raisal viga...kui väljas on ilgelt niiske ilm, näiteks paksu udu või totaalne sula...ei taha käima minna...isegi ei luba....kui õhtu tõmmab külmaks ja niiskus kaob pole probleemi.
(süüde nagu oleks ok...õhuvõtuvoolikul karbussi ja filtri vahel on aga auk sees..kas viga selles?)...PS. Kas keegi asjalik tahaks 2107 karbussi üle vaadata (asukoht Tallinn...mustakal)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

esimese hooga pakuks süütesüsteemi kala.. vaata üle jagajakaas, küünlajuhtmed, rootor!
:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Lisaks siia juurde veel ka süütepooli.

Endal oli sama probleem eelmine kevad. Algul vahetasin jagaja kaane ei mõikand, siis küünla juhtmed - kõik toimis, kuni kusagil suvel jälle probleem. Selgus, et pool. Ilmselt mingi pragu kusagil sees ja tõmbas niiskuse vahele. Kui öö otsa toas oli olnud, siis hommikul käis jälle ilusti.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

Ei tea kohe mida öelda...võtsin söötepooli otsa lahti..ja kui võtit keerad siis sädet nii et maa must...ehk siis jagaja kaas...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ega sa silmaga seda sädeme tugevust eriti ei määra
kui säde sinakas siis ok kui kollakas on pinge väike
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
leintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas leintz »

jee...täpselt vana lugu...selline ilm nagu täna...ja ei halli plötsu kah summutist:kuri
....veider, et käima tõmmates läheb peaaegu kohe....
a
Arno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Sept 2003 11:43
Asukoht: Saku
Autod: 03

Postitus Postitas Arno »

mul oli probleem õhufiltris mis niiiske ilmaga kinni vist paisus
peale õhufiltri vahetamist probleem kadus
Töö tegi ahvist inimese. Inimene ostis ?iguli
h
htrei
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

miks ei käivitu?!

Postitus Postitas htrei »

Mul on 01 ja ei ole sellist viga old, aga ma olen juba kogemustega automehaanik. Asi on 100% kõrgepingejuhtmetes. Mina näiteks vahetan iga sügis, juhtmed, jagaja kaane, kontaktid ja küünlad. Mul pole elu ilmas käivitumisega probleeme olnud! Aitähh!!
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Kõige lihtsam on osta poest Valvoline Fluid'i... lastakse küünlajuhtmetele, jagaja kaane alla ja süütepoole peale... lased peale ja isegi jeejee küünlajuhtmed mis on aastast 89 hakkasid ilusti tööle ja probleemid kadusid... sama oli ühe 2.8 Ford Scorpioga, lasin peale ja töötab siiamaani... lihtsalt tuleb niisukus ära peletada sellega ja enam probleeme ei tohiks olla :) muidugi ei ole soovitatavad praod jagajakaanes ja päris ära murenenud küünlajuhtmed ei ole ka head :lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja htrei
. . . aga ma olen juba kogemustega automehaanik. Asi on 100% kõrgepingejuhtmetes.
Kogemustega mehhaanik nii ei väidaks. Viga on küll kõrgepinge jõudmises (õigemini mittejõudmises) küünalde elektroodide vahele. Kas konkreetselt poolis, juhtmetes, jagajakaanes, rootoris või ka küünaldes endis ei ole võimalik selle jutu põhjal 100% väita.
Kõige lihtsam on osta poest Valvoline Fluid'i... lastakse küünlajuhtmetele, jagaja kaane alla ja süütepoole peale... lased peale ja isegi jeejee küünlajuhtmed mis on aastast 89 hakkasid ilusti tööle ja probleemid kadusid... sama oli ühe 2.8 Ford Scorpioga, lasin peale ja töötab siiamaani... lihtsalt tuleb niisukus ära peletada sellega ja enam probleeme ei tohiks olla muidugi ei ole soovitatavad praod jagajakaanes ja päris ära murenenud küünlajuhtmed ei ole ka head
Igasugune aerosool ja muu keemia sellisel puhul on ikkagi vaid ajutine lahendus. Kui asi pikalt töökõlbulikuks jääb on hästi, kuid arvestama peab, et ükskord on ikkagi jälle vaja probleemiga kokku puutuda.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

seda kindlasti... kui on viga on viga... aga vahel võib niiskus nende juppide ümber hoopis vea mulje jätte :):bouncing
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Vasta