Niiske ilmaga 07 ei käivitu
Niiske ilmaga 07 ei käivitu
Niiske ilmaga 07 ei käivitu
Ei tea mis raisal viga...kui väljas on ilgelt niiske ilm, näiteks paksu udu või totaalne sula...ei taha käima minna...isegi ei luba....kui õhtu tõmmab külmaks ja niiskus kaob pole probleemi.
(süüde nagu oleks ok...õhuvõtuvoolikul karbussi ja filtri vahel on aga auk sees..kas viga selles?)...PS. Kas keegi asjalik tahaks 2107 karbussi üle vaadata (asukoht Tallinn...mustakal)
(süüde nagu oleks ok...õhuvõtuvoolikul karbussi ja filtri vahel on aga auk sees..kas viga selles?)...PS. Kas keegi asjalik tahaks 2107 karbussi üle vaadata (asukoht Tallinn...mustakal)
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Lisaks siia juurde veel ka süütepooli.
Endal oli sama probleem eelmine kevad. Algul vahetasin jagaja kaane ei mõikand, siis küünla juhtmed - kõik toimis, kuni kusagil suvel jälle probleem. Selgus, et pool. Ilmselt mingi pragu kusagil sees ja tõmbas niiskuse vahele. Kui öö otsa toas oli olnud, siis hommikul käis jälle ilusti.
Endal oli sama probleem eelmine kevad. Algul vahetasin jagaja kaane ei mõikand, siis küünla juhtmed - kõik toimis, kuni kusagil suvel jälle probleem. Selgus, et pool. Ilmselt mingi pragu kusagil sees ja tõmbas niiskuse vahele. Kui öö otsa toas oli olnud, siis hommikul käis jälle ilusti.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
miks ei käivitu?!
Mul on 01 ja ei ole sellist viga old, aga ma olen juba kogemustega automehaanik. Asi on 100% kõrgepingejuhtmetes. Mina näiteks vahetan iga sügis, juhtmed, jagaja kaane, kontaktid ja küünlad. Mul pole elu ilmas käivitumisega probleeme olnud! Aitähh!!
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Kõige lihtsam on osta poest Valvoline Fluid'i... lastakse küünlajuhtmetele, jagaja kaane alla ja süütepoole peale... lased peale ja isegi jeejee küünlajuhtmed mis on aastast 89 hakkasid ilusti tööle ja probleemid kadusid... sama oli ühe 2.8 Ford Scorpioga, lasin peale ja töötab siiamaani... lihtsalt tuleb niisukus ära peletada sellega ja enam probleeme ei tohiks olla muidugi ei ole soovitatavad praod jagajakaanes ja päris ära murenenud küünlajuhtmed ei ole ka head
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kogemustega mehhaanik nii ei väidaks. Viga on küll kõrgepinge jõudmises (õigemini mittejõudmises) küünalde elektroodide vahele. Kas konkreetselt poolis, juhtmetes, jagajakaanes, rootoris või ka küünaldes endis ei ole võimalik selle jutu põhjal 100% väita.Esialgne postitaja htrei
. . . aga ma olen juba kogemustega automehaanik. Asi on 100% kõrgepingejuhtmetes.
Igasugune aerosool ja muu keemia sellisel puhul on ikkagi vaid ajutine lahendus. Kui asi pikalt töökõlbulikuks jääb on hästi, kuid arvestama peab, et ükskord on ikkagi jälle vaja probleemiga kokku puutuda.Kõige lihtsam on osta poest Valvoline Fluid'i... lastakse küünlajuhtmetele, jagaja kaane alla ja süütepoole peale... lased peale ja isegi jeejee küünlajuhtmed mis on aastast 89 hakkasid ilusti tööle ja probleemid kadusid... sama oli ühe 2.8 Ford Scorpioga, lasin peale ja töötab siiamaani... lihtsalt tuleb niisukus ära peletada sellega ja enam probleeme ei tohiks olla muidugi ei ole soovitatavad praod jagajakaanes ja päris ära murenenud küünlajuhtmed ei ole ka head
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
seda kindlasti... kui on viga on viga... aga vahel võib niiskus nende juppide ümber hoopis vea mulje jätte :bouncing
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793