Lada õlitus ja õli?

Lada õlitus ja õli?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
p
priit467
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
Asukoht: Kuressaare
Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu

Lada õlitus ja õli?

Postitus Postitas priit467 »

Tekkis selline küsimus! Minu ladas on praegu lada originaal õli. Kas oleks tark tegu see vahetada paremate õlide vastu?
Problleme on olnud talvel käivitamisega. Mootor siis nii kant mis kant ja starter ei jõua mootorit ringigi vedadagi.(kui -20 on). Ja kui talvel siis kuidagi tõmmates auto käima saad siis on ju õli nii paks, et pump ei saa seda laiali pumbata. See ei ole kül mootorile hea- vastu pidi.
Antke nõu milline õli oleks kõige parem ja kas uue õliga vana si.t lahti ei tule ja mootorit ära ei ummista.:yllatunud
p
pazz
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pazz »

Enne uue postituse tegemist uuri ikka nats siin ringi ka;) Siit äkki leiad midagi kasulikku http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=720
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Ladale võib vabalt ka poolsündi sisse panna. Soovitan ise Valvoline MaxLife-i :) Just vanematele autodele mõeldud õli. Minu mõlemad autod (Capri ja Lada) tarbivad seda rõõmsalt. Hinnaks 350eek 4ltr.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Mul sai kapremont mootor vahele ja mõtlesin ka, et mineraali enam ei pane. Aga et rahakott nii puuga seljas pole, astusin Tartus läbi Favora õlipoest ja soetasin sealt Addinoli poolsünti, mida müüdi lahtiselt täpset liitri hinda ei mäleta, aga 5 litra läks midagi alla 300 kas 250 või 280 Kuna selliselt ostes on poolsündi hind enam vähem sama, mis mineraalil, siis miks mitte.

Üldiselt sõitnud ja ka remonditud siksi mootorisse võib vabalt mineraali panna. Üldiselt on tänapäeva lääne õlid kõik piisavalt head. See kas eelistada Addinoli, Valvoline, Shelli vms on juba maitse asi, sisulist vahet neil ei ole, ainult hind. Kvaliteeti ei näita õlil mitte tootjanimi vaid kvaliteediklass, ehk siis CC, CF jne. Hinda kipub lisaks kvaliteediklassile määrama ka brändi tuntus ning reklaamirahad.

Kui rahuliku sõidumaneeriga olla ja on sõitnud mootor, siis ei ole tegelikult ka tavalisel ®iguli õlil midagi häda. Tänapäeval ei segata seda enam jääkidest kokku nagu vanasti. Samas tema määrimisomadused langevad suurtel pööretel tunduvalt, mistõttu "rallimeestele" see õli eriti ei sobi, vanapapile, kes kuni 3000 pööret mootorit keerutab, passib see aga täitsa hästi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by mess
Mul sai kapremont mootor vahele ja mõtlesin ka, et mineraali enam ei pane. Aga et rahakott nii puuga seljas pole, astusin Tartus läbi Favora õlipoest ja soetasin sealt Addinoli poolsünti, mida müüdi lahtiselt täpset liitri hinda ei mäleta, aga 5 litra läks midagi alla 300 kas 250 või 280 Kuna selliselt ostes on poolsündi hind enam vähem sama, mis mineraalil, siis miks mitte.
Tunnen su mootorile kaasa. Addinol pole õli nime väärt.
Isegi naised räägivad, et 1 liitrist Mobilist saab 10 liitrit Addinoli.
Addinol oli siis popp, kui teisi lääne õlisid veel eestis polnud. Ja ma ei saa aru, miks mõned ikka veel Addinoli taevani kiidavad kuigi see on täielik saast.
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Mess kuule selline kysimus kus asub Tartus Favora õlipood ???
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Samad sõnad mis wax ütles. Addinol on tõesti :regan. Seda juttu ei tasu küll tõepähe võtta, aga mulle räägiti et Addinoli tehakse vanadest õlidest. Niiet mina ei pane ealeski enda mootorisse seda õli, ennem siguli originaal kui Addinol, ükskõik kui kohv see mootor ka poleks :(
Aga ühes Tartu poes soovitati mulle Visco õlisid. Öeldi, et hinna ja kvaliteedi suhe kõige parem ja kui ma ei eksi siis vist 4'ne kanku poolsünt oli mingi 300 või midagi sinnakanti.

TO wax: Kle kust sa nii odavalt Maxlife'i saad?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Neid õlisid võibki kiitma jääda. See niikui pesupulbri reklaam igaüks kiidab oma. Ei usu mina et ükski õli Lada tuksi keerab. Nii sitta õli ei oskagi kohe teha (ametlikult sertifikaadi järgi). Vaadake mis teile meeldib ja valage sisse. Talveks ikka vedelamat. Mul sihuke tunne et Wax müüb ka õlisid.:D
Kui tahate oma mootorit väga hoida vahetage 5000 järel õli.
C
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

küsimus:
Originally posted by AcidTO wax: Kle kust sa nii odavalt Maxlife'i saad?
vastus:
Originally posted by motameesMul sihuke tunne et Wax müüb ka õlisid.:D
:)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ma wax vaidleks sulle vastu selle kohapealt, et üks või teine tootjaõli nii kehv on. Nii nagu motamees ütles, on oluline sertifikaat, ehk siis, kui sa ikka toiduõli tahad mootorivedeliku pähe müüa, siis pead ikkagi ennem sertifikaadi taotlema, see aga eeldab testide läbimist. Kui su õli ikka puhas pa*k on, siis sa ilmselgelt ka sertifikaati ei saa.
Kuna õlid jagunevad ka erinevatesse kvaliteediklassidesse, siis see on näitaja, mitte see, mitte see, mis firmanimi seal tegelikult taga on.

Kui mõnest poest küsida, et mis õli soovitate, siis tasuks enne järgi uurida ka, et mis õlimargi ametlik müügikoht see on, sest iga lits kiidab ikka oma p**si.
Mess kuule selline kysimus kus asub Tartus Favora õlipood ???
Favora õlipood on Ringteel Bussipargi kõrval ja Pere Leiva vastas. Kõrval on ka Favora bensukas, aga kui kohal oled, siis leiad kindlasti, suured sildid paistavad teepeale kätte.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui mootor on sõitnud vene ajal juba üle 100 000km ja kap rem pole tehtud.Siis soovitan neid pesu vahendeid ka kurat teab mis mürki mitte sisse toppida.Kui kap rem tehtud siis nagu mõeldav vedelamate õlide peale minna.Aga kui ikka saanud seda vene õli ja teab mis traktori tavotti siis las ikka olla tavaline mineraal.
56506878
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by mess
Ma wax vaidleks sulle vastu selle kohapealt, et üks või teine tootjaõli nii kehv on. Nii nagu motamees ütles, on oluline sertifikaat, ehk siis, kui sa ikka toiduõli tahad mootorivedeliku pähe müüa, siis pead ikkagi ennem sertifikaadi taotlema
Sertifikaadil ja sertifikaadil on vahe :) Tavatarbija ei tee neil kahjuks mitte mingit vahet.
Ning ma ei olegi öelnud, et Valvlne on maailma parin ja Addinol maailma sitem õli. On veel paremaid ja on veel kehvemaid.
Kuigi küsimus oli Lada mootori kohta, ei tähenda see seda, et sinna igasugu solki võib kallata. Mootor on mootor ja iga mootor tahab head õlitust, mida kehvemad õlid ei suuda pakkuda. Õli sees maksavad lisandid. Mida kallim õli seda rohkem lisandeid, mis õli heaks muudavad. Ühele kindlale sertifikaadile vastavad nad tõesti kõik. Aga miks kasutada kõige sitemat kui on võimalus kasutada samas hinnaklassis, aga rohkemate lisanditega ja paremat õli :)
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

peale 5000 km läbimist oli mootoris muutunud "Teboil" täis sünt mingiks tumedaks ja klimpe täis plögaks. sai kohe välja lastud ja "Valvoline turbo V" sisse pandud. 10000 läbitud ja õli nagu uus. seega teboili kindlasti ei soovita.;)
jahil
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sa effekt võisid ju teboili kasutada pesuõlina. Ja nüüd valvoline sinu arust hea õli. Oleks enne valvoline pand siis oleks võibolla teboil parem old. Ma usun et see nii raske kindlaks teha koduste vahenditega kas õli on hea või halb. Ei ole ju korduvaid situatsioone. Mõnikord läheb ka mobilRFiga mootor ribadeks. Ega siis saa õelda et õli süü ju siis oli ikka asi niikaugel oma järjega. Ise kasutan ikka võimaluse korral täissünt õlisid. Mul kõik autod nendega sõitnud alates datsunist. Isegi mootorrattal aastast 70 om see sees.
Meil firmas olid ka hobikardid. Nendel oli sees koguaeg poolsünt õli. Talvel kui külmaks läks ei jõudnud enam mehhaanikud neid käima tõmmata(nööriga starter). Tulid siis mu juurde nõu küsima. Mis mul muud kosta oli kui täissünt sisse. Sedasi tehtigi. Pärast seda ei old vaja enam kardi tagumisi rattaid üles tõsta et käima saada. Asi läks ikka väga palju kergemaks.
Autos selle jaoks süütevõti ja te ei saa arugi mis vaeva starter selleks näeb et mootorit ringi vedada.
Kellel võimalus pange ikka TÄISSÜNT sisse. Kui mootor seda välja ei kannata siis ongi sitt mootor ja vaja korda teha. See kes jaksab täissünti osta jaksab ka mootori korda teha.;)
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Jah mota,aga kui ikka mineraalilt plangult minna täs sündi peale võib ikka masendavaid asju tulla.
56506878
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Olen firmas tööl oleku ajal vahetanud sajad ja sajad mootoriõlid. On ka palju selliseid variante olnud kus vene autod tahavad lääne õlidele üle minna ja on kartus olnud. Kuid sellist juhust kus midagi juhtub pole olnud. Sellest on küll räägitud. Küsin ka sinult Tuhajuhe--- oled ka kindlasti palju õlisid vahetand. Kas sul konkreetselt on sellist juhust olnud?
Ja veelkord ütlen seda et see pole ka nii suur katastroof omanikule üks mootor ära remontida. Pealegi kui ta on sõitnud 100 000 km või enamgi veel.
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

on ja kaks korda.Kuid ikka kas vanematele autodel minged lõginaid ja muid ilatsemisi juurde ei tule.Ja teine kogemus vajas kevadel vända lihvi.
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ex ma enne mainisin ka ju,et remonditud mootoritel ei näe küll mingit probleemi.
56506878
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

mis pesu õlist te räägite?:yllatunud tegu oli värskelt remonditud 730 mootoriga, millel oli eelnevalt sõidetud ~200 km ja pärast seda kohe sünt sisse. nii, et sealt ei oleks küll tohtinud vahet tulla. olen ka ennem seda mootoreid teinud, aga sellist jama ei ole kunagi olnud.:o
jahil
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by motameesKellel võimalus pange ikka TÄISSÜNT sisse. Kui mootor seda välja ei kannata siis ongi sitt mootor ja vaja korda teha. See kes jaksab täissünti osta jaksab ka mootori korda teha.;)
:lol pange kjah kõik täissünt sisse :lol

ütle mulle, mille jaoks tehakse siis üldse mineraali ja poolsünti kui täissünt on kõige parem?

Mootorisse tuleb kallata ikka seda õli, mida tehas ette näeb, kuna mineraali, poolsündi ja täissündi õlitus-, soojajuhtimis- ja muud omadused on VÄGA erinevad.
Vasta