Lada õlitus ja õli?
Lada õlitus ja õli?
-
ppriit467
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu
Lada õlitus ja õli?
Tekkis selline küsimus! Minu ladas on praegu lada originaal õli. Kas oleks tark tegu see vahetada paremate õlide vastu?
Problleme on olnud talvel käivitamisega. Mootor siis nii kant mis kant ja starter ei jõua mootorit ringigi vedadagi.(kui -20 on). Ja kui talvel siis kuidagi tõmmates auto käima saad siis on ju õli nii paks, et pump ei saa seda laiali pumbata. See ei ole kül mootorile hea- vastu pidi.
Antke nõu milline õli oleks kõige parem ja kas uue õliga vana si.t lahti ei tule ja mootorit ära ei ummista.
Problleme on olnud talvel käivitamisega. Mootor siis nii kant mis kant ja starter ei jõua mootorit ringigi vedadagi.(kui -20 on). Ja kui talvel siis kuidagi tõmmates auto käima saad siis on ju õli nii paks, et pump ei saa seda laiali pumbata. See ei ole kül mootorile hea- vastu pidi.
Antke nõu milline õli oleks kõige parem ja kas uue õliga vana si.t lahti ei tule ja mootorit ära ei ummista.
Enne uue postituse tegemist uuri ikka nats siin ringi ka;) Siit äkki leiad midagi kasulikku http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=720
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mul sai kapremont mootor vahele ja mõtlesin ka, et mineraali enam ei pane. Aga et rahakott nii puuga seljas pole, astusin Tartus läbi Favora õlipoest ja soetasin sealt Addinoli poolsünti, mida müüdi lahtiselt täpset liitri hinda ei mäleta, aga 5 litra läks midagi alla 300 kas 250 või 280 Kuna selliselt ostes on poolsündi hind enam vähem sama, mis mineraalil, siis miks mitte.
Üldiselt sõitnud ja ka remonditud siksi mootorisse võib vabalt mineraali panna. Üldiselt on tänapäeva lääne õlid kõik piisavalt head. See kas eelistada Addinoli, Valvoline, Shelli vms on juba maitse asi, sisulist vahet neil ei ole, ainult hind. Kvaliteeti ei näita õlil mitte tootjanimi vaid kvaliteediklass, ehk siis CC, CF jne. Hinda kipub lisaks kvaliteediklassile määrama ka brändi tuntus ning reklaamirahad.
Kui rahuliku sõidumaneeriga olla ja on sõitnud mootor, siis ei ole tegelikult ka tavalisel ®iguli õlil midagi häda. Tänapäeval ei segata seda enam jääkidest kokku nagu vanasti. Samas tema määrimisomadused langevad suurtel pööretel tunduvalt, mistõttu "rallimeestele" see õli eriti ei sobi, vanapapile, kes kuni 3000 pööret mootorit keerutab, passib see aga täitsa hästi.
Üldiselt sõitnud ja ka remonditud siksi mootorisse võib vabalt mineraali panna. Üldiselt on tänapäeva lääne õlid kõik piisavalt head. See kas eelistada Addinoli, Valvoline, Shelli vms on juba maitse asi, sisulist vahet neil ei ole, ainult hind. Kvaliteeti ei näita õlil mitte tootjanimi vaid kvaliteediklass, ehk siis CC, CF jne. Hinda kipub lisaks kvaliteediklassile määrama ka brändi tuntus ning reklaamirahad.
Kui rahuliku sõidumaneeriga olla ja on sõitnud mootor, siis ei ole tegelikult ka tavalisel ®iguli õlil midagi häda. Tänapäeval ei segata seda enam jääkidest kokku nagu vanasti. Samas tema määrimisomadused langevad suurtel pööretel tunduvalt, mistõttu "rallimeestele" see õli eriti ei sobi, vanapapile, kes kuni 3000 pööret mootorit keerutab, passib see aga täitsa hästi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Tunnen su mootorile kaasa. Addinol pole õli nime väärt.Originally posted by mess
Mul sai kapremont mootor vahele ja mõtlesin ka, et mineraali enam ei pane. Aga et rahakott nii puuga seljas pole, astusin Tartus läbi Favora õlipoest ja soetasin sealt Addinoli poolsünti, mida müüdi lahtiselt täpset liitri hinda ei mäleta, aga 5 litra läks midagi alla 300 kas 250 või 280 Kuna selliselt ostes on poolsündi hind enam vähem sama, mis mineraalil, siis miks mitte.
Isegi naised räägivad, et 1 liitrist Mobilist saab 10 liitrit Addinoli.
Addinol oli siis popp, kui teisi lääne õlisid veel eestis polnud. Ja ma ei saa aru, miks mõned ikka veel Addinoli taevani kiidavad kuigi see on täielik saast.
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Samad sõnad mis wax ütles. Addinol on tõesti . Seda juttu ei tasu küll tõepähe võtta, aga mulle räägiti et Addinoli tehakse vanadest õlidest. Niiet mina ei pane ealeski enda mootorisse seda õli, ennem siguli originaal kui Addinol, ükskõik kui kohv see mootor ka poleks
Aga ühes Tartu poes soovitati mulle Visco õlisid. Öeldi, et hinna ja kvaliteedi suhe kõige parem ja kui ma ei eksi siis vist 4'ne kanku poolsünt oli mingi 300 või midagi sinnakanti.
TO wax: Kle kust sa nii odavalt Maxlife'i saad?
Aga ühes Tartu poes soovitati mulle Visco õlisid. Öeldi, et hinna ja kvaliteedi suhe kõige parem ja kui ma ei eksi siis vist 4'ne kanku poolsünt oli mingi 300 või midagi sinnakanti.
TO wax: Kle kust sa nii odavalt Maxlife'i saad?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Neid õlisid võibki kiitma jääda. See niikui pesupulbri reklaam igaüks kiidab oma. Ei usu mina et ükski õli Lada tuksi keerab. Nii sitta õli ei oskagi kohe teha (ametlikult sertifikaadi järgi). Vaadake mis teile meeldib ja valage sisse. Talveks ikka vedelamat. Mul sihuke tunne et Wax müüb ka õlisid.
Kui tahate oma mootorit väga hoida vahetage 5000 järel õli.
Kui tahate oma mootorit väga hoida vahetage 5000 järel õli.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ma wax vaidleks sulle vastu selle kohapealt, et üks või teine tootjaõli nii kehv on. Nii nagu motamees ütles, on oluline sertifikaat, ehk siis, kui sa ikka toiduõli tahad mootorivedeliku pähe müüa, siis pead ikkagi ennem sertifikaadi taotlema, see aga eeldab testide läbimist. Kui su õli ikka puhas pa*k on, siis sa ilmselgelt ka sertifikaati ei saa.
Kuna õlid jagunevad ka erinevatesse kvaliteediklassidesse, siis see on näitaja, mitte see, mitte see, mis firmanimi seal tegelikult taga on.
Kui mõnest poest küsida, et mis õli soovitate, siis tasuks enne järgi uurida ka, et mis õlimargi ametlik müügikoht see on, sest iga lits kiidab ikka oma p**si.
Kuna õlid jagunevad ka erinevatesse kvaliteediklassidesse, siis see on näitaja, mitte see, mitte see, mis firmanimi seal tegelikult taga on.
Kui mõnest poest küsida, et mis õli soovitate, siis tasuks enne järgi uurida ka, et mis õlimargi ametlik müügikoht see on, sest iga lits kiidab ikka oma p**si.
Favora õlipood on Ringteel Bussipargi kõrval ja Pere Leiva vastas. Kõrval on ka Favora bensukas, aga kui kohal oled, siis leiad kindlasti, suured sildid paistavad teepeale kätte.Mess kuule selline kysimus kus asub Tartus Favora õlipood ???
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kui mootor on sõitnud vene ajal juba üle 100 000km ja kap rem pole tehtud.Siis soovitan neid pesu vahendeid ka kurat teab mis mürki mitte sisse toppida.Kui kap rem tehtud siis nagu mõeldav vedelamate õlide peale minna.Aga kui ikka saanud seda vene õli ja teab mis traktori tavotti siis las ikka olla tavaline mineraal.
56506878
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Sertifikaadil ja sertifikaadil on vahe Tavatarbija ei tee neil kahjuks mitte mingit vahet.Originally posted by mess
Ma wax vaidleks sulle vastu selle kohapealt, et üks või teine tootjaõli nii kehv on. Nii nagu motamees ütles, on oluline sertifikaat, ehk siis, kui sa ikka toiduõli tahad mootorivedeliku pähe müüa, siis pead ikkagi ennem sertifikaadi taotlema
Ning ma ei olegi öelnud, et Valvlne on maailma parin ja Addinol maailma sitem õli. On veel paremaid ja on veel kehvemaid.
Kuigi küsimus oli Lada mootori kohta, ei tähenda see seda, et sinna igasugu solki võib kallata. Mootor on mootor ja iga mootor tahab head õlitust, mida kehvemad õlid ei suuda pakkuda. Õli sees maksavad lisandid. Mida kallim õli seda rohkem lisandeid, mis õli heaks muudavad. Ühele kindlale sertifikaadile vastavad nad tõesti kõik. Aga miks kasutada kõige sitemat kui on võimalus kasutada samas hinnaklassis, aga rohkemate lisanditega ja paremat õli
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sa effekt võisid ju teboili kasutada pesuõlina. Ja nüüd valvoline sinu arust hea õli. Oleks enne valvoline pand siis oleks võibolla teboil parem old. Ma usun et see nii raske kindlaks teha koduste vahenditega kas õli on hea või halb. Ei ole ju korduvaid situatsioone. Mõnikord läheb ka mobilRFiga mootor ribadeks. Ega siis saa õelda et õli süü ju siis oli ikka asi niikaugel oma järjega. Ise kasutan ikka võimaluse korral täissünt õlisid. Mul kõik autod nendega sõitnud alates datsunist. Isegi mootorrattal aastast 70 om see sees.
Meil firmas olid ka hobikardid. Nendel oli sees koguaeg poolsünt õli. Talvel kui külmaks läks ei jõudnud enam mehhaanikud neid käima tõmmata(nööriga starter). Tulid siis mu juurde nõu küsima. Mis mul muud kosta oli kui täissünt sisse. Sedasi tehtigi. Pärast seda ei old vaja enam kardi tagumisi rattaid üles tõsta et käima saada. Asi läks ikka väga palju kergemaks.
Autos selle jaoks süütevõti ja te ei saa arugi mis vaeva starter selleks näeb et mootorit ringi vedada.
Kellel võimalus pange ikka TÄISSÜNT sisse. Kui mootor seda välja ei kannata siis ongi sitt mootor ja vaja korda teha. See kes jaksab täissünti osta jaksab ka mootori korda teha.
Meil firmas olid ka hobikardid. Nendel oli sees koguaeg poolsünt õli. Talvel kui külmaks läks ei jõudnud enam mehhaanikud neid käima tõmmata(nööriga starter). Tulid siis mu juurde nõu küsima. Mis mul muud kosta oli kui täissünt sisse. Sedasi tehtigi. Pärast seda ei old vaja enam kardi tagumisi rattaid üles tõsta et käima saada. Asi läks ikka väga palju kergemaks.
Autos selle jaoks süütevõti ja te ei saa arugi mis vaeva starter selleks näeb et mootorit ringi vedada.
Kellel võimalus pange ikka TÄISSÜNT sisse. Kui mootor seda välja ei kannata siis ongi sitt mootor ja vaja korda teha. See kes jaksab täissünti osta jaksab ka mootori korda teha.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Olen firmas tööl oleku ajal vahetanud sajad ja sajad mootoriõlid. On ka palju selliseid variante olnud kus vene autod tahavad lääne õlidele üle minna ja on kartus olnud. Kuid sellist juhust kus midagi juhtub pole olnud. Sellest on küll räägitud. Küsin ka sinult Tuhajuhe--- oled ka kindlasti palju õlisid vahetand. Kas sul konkreetselt on sellist juhust olnud?
Ja veelkord ütlen seda et see pole ka nii suur katastroof omanikule üks mootor ära remontida. Pealegi kui ta on sõitnud 100 000 km või enamgi veel.
Ja veelkord ütlen seda et see pole ka nii suur katastroof omanikule üks mootor ära remontida. Pealegi kui ta on sõitnud 100 000 km või enamgi veel.
C
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
pange kjah kõik täissünt sisseOriginally posted by motameesKellel võimalus pange ikka TÄISSÜNT sisse. Kui mootor seda välja ei kannata siis ongi sitt mootor ja vaja korda teha. See kes jaksab täissünti osta jaksab ka mootori korda teha.
ütle mulle, mille jaoks tehakse siis üldse mineraali ja poolsünti kui täissünt on kõige parem?
Mootorisse tuleb kallata ikka seda õli, mida tehas ette näeb, kuna mineraali, poolsündi ja täissündi õlitus-, soojajuhtimis- ja muud omadused on VÄGA erinevad.