Miski poob mootorit?
Miski poob mootorit?
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
Miski poob mootorit?
et siis mina jälle oma muredega.
seekord siis selline lugu, et autot käivitades justkui midagi pooks, s.t selline tunne on nagu aku oleks tühi, et ei jõua vedada kuid kui natuke aega käiata siis läheb tööle ja töötab ilma problemideta.
varem oli selline probleem siis, kui auto mootor juba soe oli, aga mitte nii tihti.vb iga kuu korra või nii.aga nüüd on koguaeg.isegi siis kui lähen külmalt käivitama ja ka soojalt.
seekord siis selline lugu, et autot käivitades justkui midagi pooks, s.t selline tunne on nagu aku oleks tühi, et ei jõua vedada kuid kui natuke aega käiata siis läheb tööle ja töötab ilma problemideta.
varem oli selline probleem siis, kui auto mootor juba soe oli, aga mitte nii tihti.vb iga kuu korra või nii.aga nüüd on koguaeg.isegi siis kui lähen külmalt käivitama ja ka soojalt.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Selline poomise tunne käivitamisel võib tulla kulunud starteri puksidest. Võta starter maha ja uuri selle sisu eriti valvsa pilguga. Pukside kulumisel on näha kohati vastukämise jälgi ankru välisküljel ja mähise patjadel (sinna suur jõud kaobki). Teine asi võib olla vooluleke (pisike lühis) starteri mähistes.
Pukside kulumisel on tavaliselt külmaga kergem see käivitus kui sooja mootoriga.
Pukside kulumisel on tavaliselt külmaga kergem see käivitus kui sooja mootoriga.
C
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vaevalise starteripöörlemise põhjus võib olla ka vähese vooluläbilaskevõimega juhtmetest.Proovi panna käivitamise ajal lisajuhe aku - klemmilt mootori külge vaata kas olukord paraneb,muidugi võib viga peituda ka + juhtmes.
Lada starteril võivad olla põlenud juhtmed
klemmi küljes mis kinnitub tõmberelee külge(starteripoolne ühendus).Viga võib olla ka kulunud harjades.
Lada starteril võivad olla põlenud juhtmed
klemmi küljes mis kinnitub tõmberelee külge(starteripoolne ühendus).Viga võib olla ka kulunud harjades.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
kurat liiga vara hõiskasin.siiski ei ole probleem lahendatud.ikka mingi asi nagu pooks.starteri lasin elektrikul üle vaadata, ja see on väga hea korras, vist vahetatud isegi.aga ma ise mõtlen selliste asjade peale nagu genekas (-rihm), veepump vms.
mis te targemad arvate.
muidugi üks võimalus on ka veel päris vana aku.
mis te targemad arvate.
muidugi üks võimalus on ka veel päris vana aku.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ma võtan seda 13 aastasest elektriku töö kogemusest. Kogu see aeg olid saaremaa metsamajandi kõik akud minu käe all. Minu käest on rohkem akusid läbi käind vist kui sul elukuid on.
Akusid olen lõhkund ja purke tõstnud ümber ja igasugu staffi teind. Olen miinusplaatidest uue aku kokku ehitanud.
Peale kolme tööaastat on plussplaadid nii pudedad et ootevad ainult parajat hetke laialilagunemiseks. Edaspidine on ainult ekspluatatsiooni küsimus. Saab põrutada või liig suurt koormust. Mida iganes ja võib laguda. Tänapäeva akuplaadid pandi sellepärast ümbriku sisse et nad nii kergesti ei saaks pudeneda.
Nagu ütlesin üle kolme aasta eluiga taevane kingitus. Kingitusi võib ju saada. Kui aga ei saa ei maksa pahandada.
Edit: Ka mina sõidan praegu mingi 5-6 aastat vana akuga. Aga esimene omanik (autost mittemidagi teadev isik) viskas selle juba paar aastat tagasi maha,kuna see tekitas talle probleeme. Mulle ka vahel aga ma tean mis siis teha.
Akusid olen lõhkund ja purke tõstnud ümber ja igasugu staffi teind. Olen miinusplaatidest uue aku kokku ehitanud.
Peale kolme tööaastat on plussplaadid nii pudedad et ootevad ainult parajat hetke laialilagunemiseks. Edaspidine on ainult ekspluatatsiooni küsimus. Saab põrutada või liig suurt koormust. Mida iganes ja võib laguda. Tänapäeva akuplaadid pandi sellepärast ümbriku sisse et nad nii kergesti ei saaks pudeneda.
Nagu ütlesin üle kolme aasta eluiga taevane kingitus. Kingitusi võib ju saada. Kui aga ei saa ei maksa pahandada.
Edit: Ka mina sõidan praegu mingi 5-6 aastat vana akuga. Aga esimene omanik (autost mittemidagi teadev isik) viskas selle juba paar aastat tagasi maha,kuna see tekitas talle probleeme. Mulle ka vahel aga ma tean mis siis teha.
C
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Eks need vene akud olid nagu olid. . . Autoelektrikuna pole küll 13 aastat töötanud, kuid pole kohanud küll juhust kus aku tööiga kolme aastaga piirduks. Või siis peab laadimine korrast ära olema vms. Mina ei tee enam ammu veneaegsetele kogemustele tuginedes mingeid järeldusi, kuna materjalid ja tehnoloogiad on ikka tohutult muutunud. Ka minu põhilised autoremondiajad olid siis kui kehtisid rublad. Oma autot remondin praegugi ise ja akut kolmeaastasena ei kavatse küll vahetada.