Miski poob mootorit?

Miski poob mootorit?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Miski poob mootorit?

Postitus Postitas miq »

et siis mina jälle oma muredega. :P
seekord siis selline lugu, et autot käivitades justkui midagi pooks, s.t selline tunne on nagu aku oleks tühi, et ei jõua vedada kuid kui natuke aega käiata siis läheb tööle ja töötab ilma problemideta.
varem oli selline probleem siis, kui auto mootor juba soe oli, aga mitte nii tihti.vb iga kuu korra või nii.aga nüüd on koguaeg.isegi siis kui lähen külmalt käivitama ja ka soojalt.
p
pazz
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pazz »

Mul on ka sama jama, aga mitte koguaeg:sein:sein
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selline poomise tunne käivitamisel võib tulla kulunud starteri puksidest. Võta starter maha ja uuri selle sisu eriti valvsa pilguga. Pukside kulumisel on näha kohati vastukämise jälgi ankru välisküljel ja mähise patjadel (sinna suur jõud kaobki). Teine asi võib olla vooluleke (pisike lühis) starteri mähistes.
Pukside kulumisel on tavaliselt külmaga kergem see käivitus kui sooja mootoriga.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Vaevalise starteripöörlemise põhjus võib olla ka vähese vooluläbilaskevõimega juhtmetest.Proovi panna käivitamise ajal lisajuhe aku - klemmilt mootori külge vaata kas olukord paraneb,muidugi võib viga peituda ka + juhtmes.
Lada starteril võivad olla põlenud juhtmed
klemmi küljes mis kinnitub tõmberelee külge(starteripoolne ühendus).Viga võib olla ka kulunud harjades.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

probleem lahendatud.nimelt oli asi siis akujuhtmes, mis kinnitus akupoolse klemmi külge.sealt olid mõned kiud lahti ja klemm ise polnud ka enam just parimas nooruses.lõikasin vanal juhtmel otsa maha, koorisis ära ja panin uue klemmi otsa.läks tööle nagu vana mees ja minul tuju hea. =)
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

kurat liiga vara hõiskasin.siiski ei ole probleem lahendatud.ikka mingi asi nagu pooks.starteri lasin elektrikul üle vaadata, ja see on väga hea korras, vist vahetatud isegi.aga ma ise mõtlen selliste asjade peale nagu genekas (-rihm), veepump vms.
mis te targemad arvate.
muidugi üks võimalus on ka veel päris vana aku.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

a seda lihtne proovida....laena sõbralt korralikku akut...a vbl sul genekas ei lae korralikult...siis mingi aeg nagu sõidad või nii..ja aku täis...samas vahepeal kui suurem tarbimine järgi jääb akus voolu väheks...
põlluralli rules
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

seda aku värki on homme plaanis proovida. ;)
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

sellest oleks võind alustada tglt:P
põlluralli rules
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

niih.laadisin nüüd aku täis.
käima läheb ilusti, aga ikkagi mingi asi nagu kuskil hoiaks kinni.kuigi see mind enam eriti ei häiri, oleks lihtsalt hea teada, mis see võiks olla.
w
warik
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas warik »

Kas sa süüdet oled proovinud tsipa hilisemaks keerata?
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

kuidas süüde asjaga seotud on???
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja miq
kuidas süüde asjaga seotud on???
süüde peaks olema seotud sellega, et süüde liiga varane, siis toimub plahvatus liiga vara ja see takistab mootori käivitamist ja hakkabgi pooma...... see on minu arvamus.
jahil
a
Agur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 25 Mär 2002 09:49
Asukoht: Klooga
Autod: pole ladat, pole probleemi

Postitus Postitas Agur »

Siiski arvan et sul probleemid starteriga. Endalgi selline probleem starteriga, pole lihtsalt aega saanud et starter korda teha.:)
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

ma ise olen jõudnud järeldusele, et asjas siiski süüdi aku...
8 aastat on oma töö teinud...
:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kena mees laseb teistel siin mõistatada ja omal aku pe....es. See ju esimene asi mida vaadatakse.
Kui aku üle kolme aasta vastu peab on see juba taevane kingitus. Ärge teised nii pikka iga lootke. Olen ka kuulnud jutte seitsme aasta vanusest akust. See pole enam aku vaid nuhtlus.
C
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

kolm aastat?kust sa seda võtad???mul on isa mõlemal autol aku kuskil 6-7 aastat vastu pidanud?ei mingit problet.
eks see sõltub muidugi aku tootjast ka
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ma võtan seda 13 aastasest elektriku töö kogemusest. Kogu see aeg olid saaremaa metsamajandi kõik akud minu käe all. Minu käest on rohkem akusid läbi käind vist kui sul elukuid on.
Akusid olen lõhkund ja purke tõstnud ümber ja igasugu staffi teind. Olen miinusplaatidest uue aku kokku ehitanud.
Peale kolme tööaastat on plussplaadid nii pudedad et ootevad ainult parajat hetke laialilagunemiseks. Edaspidine on ainult ekspluatatsiooni küsimus. Saab põrutada või liig suurt koormust. Mida iganes ja võib laguda. Tänapäeva akuplaadid pandi sellepärast ümbriku sisse et nad nii kergesti ei saaks pudeneda.
Nagu ütlesin üle kolme aasta eluiga taevane kingitus. Kingitusi võib ju saada. Kui aga ei saa ei maksa pahandada.
Edit: Ka mina sõidan praegu mingi 5-6 aastat vana akuga. Aga esimene omanik (autost mittemidagi teadev isik) viskas selle juba paar aastat tagasi maha,kuna see tekitas talle probleeme. Mulle ka vahel aga ma tean mis siis teha.
C
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Eks need vene akud olid nagu olid. . . Autoelektrikuna pole küll 13 aastat töötanud, kuid pole kohanud küll juhust kus aku tööiga kolme aastaga piirduks. Või siis peab laadimine korrast ära olema vms. Mina ei tee enam ammu veneaegsetele kogemustele tuginedes mingeid järeldusi, kuna materjalid ja tehnoloogiad on ikka tohutult muutunud. Ka minu põhilised autoremondiajad olid siis kui kehtisid rublad. Oma autot remondin praegugi ise ja akut kolmeaastasena ei kavatse küll vahetada.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Huvitav, huvitav miks ka tipptootjad siis akule üle 3 a. garantiid ei anna???
Vasta