1,2 mootori forseerimine?

1,2 mootori forseerimine?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
0
01
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

1,2 mootori forseerimine?

Postitus Postitas 01 »

Mida oleks vaja teada enne kui hakkan
forseerima?
Kust lasta maha freesida ? Kui palju võib
freesida, ilma et klapid vastu kolbe ei läheks? Kus saab Tartus lasta freesida?
Tegemist on 1200 mootoriga
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

oled sa ikka kindel et 1.2 liitrist tahad ehitama hakata? äkki sebid endale kuskil "pikakäigu mootori"?
0
01
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 01 »

Jah üpriski kindel, et tahan ehitama hakata enda 1200 mootoriga 01te sest selline omast käest kohe võtta ja kui miski peesse läheb ei ole ka sellest eriti kahju. Kui saaks 1200 mootoriga korralikult hakkama võiks asuda ka tõsisemate mootorite juurde. Asjaga tuleb edasi minna ikka järk-järgult.
n
null1
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas null1 »

Kõigepeal võta kollektor(sisselase)maha
poleeri seest ära.Siis võta plokikaan maha tee selle sisselaske augud suuremaks siis lihvi ja poleeri need.Kaant tuleks kuskil lasta freesida ja kolbidele tuleks raudselt selljuhul klapipesad teha kui tahad mootorit korralikult tuuri ajada.
Kui otsid on võimalik muudetud kraadidega või sportnukki saada.See tuleb ka külge panna. Jne:bouncing
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Siis otsi koht kust sa saad jämedamast torust püksid teha ja sumpa kuni taha välja, 1.2 pole üle 50mm toru mõtet panna.
Ja veel parem kui saad veel torukollektori teha või osta. Ja kui leiad sellise koha siis võiksid mulle ka öelda, mul ka 1.2
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Esialgne postitaja null1
Kõigepeal võta kollektor(sisselase)maha
poleeri seest ära.Siis võta plokikaan maha tee selle sisselaske augud suuremaks siis lihvi ja poleeri need.Kaant tuleks kuskil lasta freesida ja kolbidele tuleks raudselt selljuhul klapipesad teha kui tahad mootorit korralikult tuuri ajada.
Kui otsid on võimalik muudetud kraadidega või sportnukki saada.See tuleb ka külge panna. Jne:bouncing

Mul selline kysimus, et kuda see kollektori poleerimine siis ikkagi käib...see ju igati kitsas seal...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Võta liivapaber kätte ja hakka vaikselt hõõruma, selle aja jooksul, kui sa seal hõõrud tuleb igasugu häid mõtteid pähe. Võibolla sa ei viitsigi asjaga vaeva näha. Võta üks tagavara kollektor koju kaasa, teleka taga hea nokitseda ja pikad näpud kuluvad marjaks ära. :P
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

veneajal olevat seda tööd tehtud sellise terasharjaga, mis näeb välja nagu pudelihari:rolleyes a niipalju kui mina uurind olen, siis kusagilt poest sellist tänapäeval ei leia:(
põlluralli rules
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

On terasharju mis relakale-drellile otsa käivad.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

need ju väiksed...st ei ulatu sügavale...a see peaks olema idee järgi selline, mille lükkad peaagu läbi kollektori ja siis aga lased trelli otsas ringi:P
põlluralli rules
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Põhimõtteliselt võimalik, kui drelli ja ketta vahele panna näiteks pikk vedru, piisavalt jäik siiski, et ennast sõlme ei keeraks.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

kõige kergem varjant on minna harju KEK
ja seal nad kuulivad sisselaske ja väljalaske üle, hinda ma enam ei mäleta 500-1000 oli vist,, Aga oma pu¹kale sai see pea ikka ise valmis meisterdatud(korralik käsitöö)
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Räägi mis sa veel oma puzkaga oled teinud, eriti veel mootori poole pealt.
k
ka:rel
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ka:rel »

ma sõitsin ka kunagi ladaga võidu. minu kollektorite lihvimiseks oli selline hambaarsti puuri moodi kaadervärk. muidugi kellegi ise tehtud - poest seda ei saa.

nukkvõll oli ka originaalist erinev. peale selle et need nukid olid vist teravamad oli kogu see võll nagu jämedam. vist. krt aega on palju möödas, ei mäleta neid asju enam.
:(
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

sportlikuma nuka saab vist kõige odavamalt nii et lased kuskil nukkide vastasküljelt materjali vähendada ja pärast uuesti reg. klapivahed paika.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Käisin ka just oma 2101 kasutuskõlbmatut plokki vaatamas ja peas kerkis küsimus: palju sealt töömahtu kätte saab. 82mm'seks seda vist ei puuri!?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Neid vanema tüübi 01 plokke sai paremini suuremaks puurida,aga ega üle 79 eriti välja ei rebi.Muidu jääb hülsi sein õhuke ja siis kipub lõhki minema.
56506878
Vasta