mootor kinni

mootor kinni

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2002 11:25
Asukoht: Tallinn
Autod: e39 523, e30 335

mootor kinni

Postitus Postitas Taavi »

Pakkuge variante, milles asi, kui auto käib no nii u. kiirusel 50km/h teel välja ja 2 korda yle katuse, ent mootor otsest pauku ei saa, aga lõpptulemus - mootor on kinni.

PS. See ei juhtunud minu autoga, olin kaasreisija.
14.077@159.20
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mis autoga on üldse tegu? Kas auto jäi katusele seisma? Kas mootor käis senikaua kui bena otsa sai? Kas käigukast on terve?
C
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ma olen kuulnud kuidas välismaa autodel pidid klapid kõveraks tõmbama kui lauluga läbi porilombi lendad. Kas panid ka otsapidi vette?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja Valdz
Ma olen kuulnud kuidas välismaa autodel pidid klapid kõveraks tõmbama kui lauluga läbi porilombi lendad. Kas panid ka otsapidi vette?
Klapid saavad ainult siis kõveraks minna kui rihm katki läheb. Ilmselt on siis juhuseid kui veest läbisõites läheb hammasrihm katki. Tavaliselt seal küll kaitsed ümber. Ju oli siis niikuinii katki minemise vaevas. Kui rihm katki siis mootor tüki kergem ringi käima kui muidu. Sealt saab aru kui palju jõudu ikka nukkvõll ja klapid mootorilt tahavad.;).....EDIT........Lahendused kõik allpool kirjas. Ainult et õli silindritest välja võtmiseks pole pumpa küll vaja. Laada lahendus hea küll.
C
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Saan aru, et mootor kinni, st. ei pöörle enam. Põhjus siis ikka tõenäoliselt selles, et autu katusele seisma jäi ja õli silindritesse valgus. Lahendus lihtne- küünlad maha, mootorit ringi ajades suurem õli välja, õlitase normi ja käib jälle!
t
Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2002 11:25
Asukoht: Tallinn
Autod: e39 523, e30 335

Postitus Postitas Taavi »

Ei maandunud vees, lihtsalt kraavis.
Aga katusepeale jäi teine jah, seisis seal oma kuus tundi niimoodi enne kui üks traktoriga vana ta välja tiris sealt.
Proovisime ka lükata, ent kui käigu sisse panid olid kohe blokk.

EDIT : See jäi mainimata, et tegu oli 05-ga. Rihmaga mootor jah.
14.077@159.20
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis silindrid õli täis..
selle välja saamiseks pead mingi pumbaga küünlaaugust selle välja imema..
lisaks sellele pane peale mingid vanad küünlad.. muidu võid uued ära rikkuda (kui nad on uued)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2002 11:25
Asukoht: Tallinn
Autod: e39 523, e30 335

Postitus Postitas Taavi »

no selge eks ma üritan soovitused sinna kaugele, kus intsident juhtus, edasi toimetada.
No vähemalt mootor on siis ehk ok. Kerega on küll väga pahasti :puzzled
Aga noh, eks "tegijad" ise teavad, mis edasi teha.
14.077@159.20
Vasta