Pakkuge variante, milles asi, kui auto käib no nii u. kiirusel 50km/h teel välja ja 2 korda yle katuse, ent mootor otsest pauku ei saa, aga lõpptulemus - mootor on kinni.
PS. See ei juhtunud minu autoga, olin kaasreisija.
Esialgne postitaja Valdz
Ma olen kuulnud kuidas välismaa autodel pidid klapid kõveraks tõmbama kui lauluga läbi porilombi lendad. Kas panid ka otsapidi vette?
Klapid saavad ainult siis kõveraks minna kui rihm katki läheb. Ilmselt on siis juhuseid kui veest läbisõites läheb hammasrihm katki. Tavaliselt seal küll kaitsed ümber. Ju oli siis niikuinii katki minemise vaevas. Kui rihm katki siis mootor tüki kergem ringi käima kui muidu. Sealt saab aru kui palju jõudu ikka nukkvõll ja klapid mootorilt tahavad......EDIT........Lahendused kõik allpool kirjas. Ainult et õli silindritest välja võtmiseks pole pumpa küll vaja. Laada lahendus hea küll.
Saan aru, et mootor kinni, st. ei pöörle enam. Põhjus siis ikka tõenäoliselt selles, et autu katusele seisma jäi ja õli silindritesse valgus. Lahendus lihtne- küünlad maha, mootorit ringi ajades suurem õli välja, õlitase normi ja käib jälle!
Ei maandunud vees, lihtsalt kraavis.
Aga katusepeale jäi teine jah, seisis seal oma kuus tundi niimoodi enne kui üks traktoriga vana ta välja tiris sealt.
Proovisime ka lükata, ent kui käigu sisse panid olid kohe blokk.
EDIT : See jäi mainimata, et tegu oli 05-ga. Rihmaga mootor jah.
siis silindrid õli täis..
selle välja saamiseks pead mingi pumbaga küünlaaugust selle välja imema..
lisaks sellele pane peale mingid vanad küünlad.. muidu võid uued ära rikkuda (kui nad on uued)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
no selge eks ma üritan soovitused sinna kaugele, kus intsident juhtus, edasi toimetada.
No vähemalt mootor on siis ehk ok. Kerega on küll väga pahasti
Aga noh, eks "tegijad" ise teavad, mis edasi teha.