karburaator 2105-******-20

karburaator 2105-******-20

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
e
edur
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

karburaator 2105-******-20

Postitus Postitas edur »

Kas kellegil on sellist müüa või teab kohta, kust võiks leida?
c
ciccero
Suletud kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ciccero »

Kysi ardi käest
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

miks just see mark?Ladale savi mis tüübi karpa peale paned.
56506878
e
edur
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas edur »

sain selle karpa juba kätte. Miks vaja? - teadjad räägivad, et sellest saab hea asja teha, kui düüsid üle puurida või välja vahetada. Et sellel mudelil on teine löör mehhaaniline, ilma vaakumklapita - peaks seega nats erksam olema.

Teretulnud oleks kõik nõuanded düüside vahetamise kohapealt. Kas mõlemad düüsid suuremaks või aint teise lööri düüs. Tahaks nii teha, et väga palju bensu ei hakkaks sööma. Et jõud tuleks alles kõrgematel pööretel, nt 3000+. Et linnas kruiisides, niisama 1500p/min juures, oleks ikka ökonoomne.

tnx
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

neid mehh 2 kambriga karpasid on mingi 6 erinevat tüüpi, düüsid pane esimesel kambril vastavalt mootori kubatuurile ja teisel siis vähe suurem bensiin ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
edur
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas edur »

Mul on 1457 cm3 - kui suured düüsid tuleks panna? Või on vaja selleks teada saada karpa täpset tüüpi? Kuidas teha kindlaks selle karpa täpne tüüp - kas markeeringust 2105-xxxxxxx-20 piisab? Ma neid x peast ei tea praegu kahjuks, kui vaja vaatan järele ja annan teada.

mida need düüsi numbrid täpselt tähendavad - lugesin siin üht foorumit:

Düüside kohalt on ungarlased, kes 05 -le "lahtise kopsiku" modifikatsiooni teinud, parimaks düüsivalemiks pidanud:

More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
r
rz
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rz »

Mul autol praegu selline karpa peal, mida sa siin kunagi otsisid, autoks 01, hea asi on see küll, pöördesse lääb julmalt hästi, aga pena kulu on ka suur kui tiba rohkem tallad, mul keskmine üle 20l/100km Selle karpaga seoses veel seda et mul sellel mingid x mõõduga tüüsid (peast ei mäleta), mida üheski raamatus siksi tüüsideks pakutud ei ole. Kuidas sul see regull õnnestus kas pena kulu jäi normi? Mis tüüsid ise sinna sisse panid?
Vasta