miks lada mootor ni vali on??
miks lada mootor ni vali on??
miks lada mootor ni vali on??
miks lada mootor nii vali on mis teha kui üldse midagi teha saab? käigukang käib ka kudagi raskelt.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kõige suurem müraallikas on jahutusventikas (aga sul peaks see elektriline olema). Valju häält teeb veel sisselasketrakt. Eriti siis kui õhupuhasti rikutud. Osadel 08tel oli õhuvõtutoru sees veel väike sumbuti moodi asi. Mootori kett teeb ka vlju müra eriti siis kui kett lõtv või tald riknenud. Nukkvõll häälitseb siis kui nukid kulunud või nukk ümber tehtud teravamaks. Tehasest on see nii disainitud et mootoril oleks enamvähem hea ja hääl ka vaiksem oleks (kompromissvariant) Üldmootorimüra peaks vähendama kvaliteetne õli ja mürasummutusmatid. Käigukangi võib kergemaks teha õlivahetus Külmaga ikka TAD väga sitke. Võid proovida mingit lääne õli.Esialgne postitaja Riuno2003
miks lada mootor nii vali on mis teha kui üldse midagi teha saab? käigukang käib ka kudagi raskelt.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Müramatid kleebitakse kõikjale kus vaba plekki on. See vähendab pleki vibratsiooni (seega ka heli). Eriti paksult on lääne autodel mootori ja salongi vahel. Käigukasti kohal on ka paks kumm. Müra ilmselt ei summuta eriti hästi kergemad matid (mistra , poroloon). Muidu ei oleks ju lääne autodel need nii rasked ja paksud. Mersul nt on kogu põrandal mingi kolme cm paksune raske poorne kummimatt (vähemalt sel mida lõhkusin). Odavamat võimalust müramatiks vaata "Teeme ise" rubriigist. Poe omad väga kallid:(
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See kleebitakse sissepoole. Läbi pleki nagu tuli ei tule. Kui juba põlema läheb siis põleb kõik hästi (eriti sünteetika bensiini ma ei tahaks mainidagi) Ma kleepisin omale lakke ka ja arvan, et oma 30 kilo tuli juurde. Kuigi kaalund ei ole.Sul see võimalus:D Kaalu kohta niipalju, et kunagi vaatasin ühte autode kataloogi ja üllatus:o seal ei olnud ühtegi Mersut alla 1,5 tonni. Isegi pisike kaheukseline sport MB oli selle kaaluga. Ilmselt õige auto kaal algab sellest (sõidumugavus ja vaikus);) Usun sellest kaalust üks kena tükk on heliisolatsioonil. Opel rekordil on ka ees mootori ja salongi vaheline matt ikka väga raske (usun oma 20 kilo):P
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui juba tulekahjust jutt tuli meenus mulle Lada üks väga ohtlik koht. Vanematel karbadel tuli bensiini sisseviiv vasktoru alumiiniumkorpuse seest lahti. See on see toru mille külge tuleb bena voolik pumbast. Voolik võib ju kenasti klambriga kinni olla aga kukub koos toruga välja. Ja siis otse väljalaske kollektori peale. Pump aga muudkui pumpab kuni bens karbast otsa saab. Sellepärast palju autoid maha põlend. See hoiatuseks just vanemate autode ostjaile. Uuematel pole seda viga enam kuulnud.
C
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
kõige parem on kui paigaldad müramatid (või ruberoidi) juba auto ehitamise ajal ka mootoriruumi seinale ja muidugi ka autosse sisse. hea oleks kui ukse sisse on matid pandud, liimida uks kilega seest üle (nagu lääne autodel) jääb tunduvalt vaiksemaks. aga muidugi, kõigepealt vaja mootor korda teha:PEsialgne postitaja Kumm
Äkki oskaks keegi keegi rääkida nendest mürasummutus mattidest mis need on ja kuhu neid paigutada.
jahil
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
minu autos on müra summutamiseks ainult tulekindel mask ja kiiver , tglt ilma kiivrita on ka päris tore kuulata seda mootori muusikat mis tekib kõrgetel pööretel käiku vahetades. Aga jah sa peaksid mingisuguse mürasummutava mati mootori ja saloni vahele toppima või siis nagu ladadel ikka muusika lihtsalt kõvemaks:)