külmast peast käima ei lähe

külmast peast käima ei lähe

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

külmast peast käima ei lähe

Postitus Postitas marks »

Minu sigulli järgmine mure. Sooja mootoriga sai süüde enam-vähem õigeks keeratud. Kui aga mootor on ära jahtunud, siis enam käima ei saa. Kas viga võib olla süütes, sest kui käima lõpuks läheb, siis käib küll? Või tuleb hakata kuskilt otsast jälle karpat timmima?:kuri
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja marks
Sooja mootoriga sai süüde enam-vähem õigeks keeratud.
Mis tähendab enam vähem õigeks.. kui käima ei lähe on jama ilmselt selles, et süüde liiga varajane.. keera süüdet mm haaval hilisemaks kuni käima läheb.. starterit ära kaua anna..

-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Küünlad oli hoopis ära tahmanud (kõik). Mis jama nende küünalde ära tahmamisega on? On mingi üldine viga vms?
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mõtled seda? http://www.hot.ee/overspeed/ Seda plegi enne märganud väga asjalik jutt seal ju
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kas see telsekoop tüüpi vedru karburaatori ja kaane vahel on alles.Mina kaotasin kunagi ühe karbussi küljest ära ja siis oli ka käivitusprobleeme.
Muidugi võiksid ka silindrisurved ära mõõta.Siin on käidud kunagi autoga millel sil.surve oli 5-6 atm vahel.Mees oli auto saanud hommikuti käima vaid pika käiamise peale.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Millega silindrisurvet mõõdetakse? Osta pole vist mõtet sellist asja. Vedru on alles
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Sõida siia,mõõdame ära.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Ei ole dokumente autol. Ilma ei julge kaugele minna:( Aga kas sult laenata ei saa seda?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Laenata ei tahks,õrn riistapuu.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Nii, täna sai see masin jälle sellise asjaga hakkama. Sõidan teise käiguga, järsku lööb pöörded alla ja jääb seisma. No kurat, bensiini on, juhtmed kinni, mõtlesin, et lükkan käima, aga kui tema käima minna ei taha, siis tema ka ei lähe, nimelt lükkasin mäest alla, üritan käima saada, saab umbes 400 pööret kätte, sidur jälle alla ja seisab. Eks ma siis otsisin tunnikese viga, ei leidnud midagi. Siis mõtlesin, et proovin veel käivitada ja (oh imet) läkski kohe laksust käima. Kas selline asi viitab mootori lõpule?:kuri
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

viga arvatavasti kondekas ja või kontaktides..
Endal oli sama jama. sõitsin rahulikult mööda teed järsku jõnks jõnks ja vaikus.. siis ootasin mingi pool tundi.. läks ilusti käima.. ja sai jälle mõne päeva sõita :sein -viga oligi kondekas..
Muide kas sul sellist jama pole, et paned käima ja järsku lambist sureb välja.. paned siis uuesti ja töötab korralikult..

NB! Uut kondekat ära zhiguli poest osta. käi läbi oomi poest ja osta 0,22uF konde maks pingele 250v. maksab 2-3 eek tk!!!
aga zighuli poes uus kondekas 25-30.-
kusjuures vastu peavad oomi poe omad paremini kuna kvaliteetsemad:D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Esialgne postitaja olaaf
Muide kas sul sellist jama pole, et paned käima ja järsku lambist sureb välja.. paned siis uuesti ja töötab korralikult..
Iga hommik käib käivitamine nii: algul ei tee midagi, lihtsalt starter veab ringi, vahepeal laen akut ja siis hakkab nii, et läheb käima ja sureb kohe jälle välja ja nii umbes 10 korda ning lõpuks kui käima jääb, siis käib ka ilusti, enam välja ei sure.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis vaheta kondekas ja vaata kontaktid üle.. kui bents on siis ta peab käima minema..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Äkki sul õhuklapp ei sulge. Ja proovi enne käivitamist benapumbaga kütust ülesse lüüa.
Jupid Venemaalt!
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mul vist bensu pumbaga kah mingi jama. Käsitisi pubates mõnikord võtab, mõnikord ei võta. Varsti proovin teise pumbaga. Õhuklapiga on kõik korras. Kui kaua muidu need siguli kondekad vastu peavad?
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja marks
Mul vist bensu pumbaga kah mingi jama. Käsitisi pubates mõnikord võtab, mõnikord ei võta. Varsti proovin teise pumbaga. Õhuklapiga on kõik korras. Kui kaua muidu need siguli kondekad vastu peavad?
bena pump ongi selline kaval asi et ühe koha pealt vutab teise koha pealt ei vuta olenevalt nuka asendist näiteks kui mootor on jäänd sellisesse asendisse et bena pumba nukk nukkvõlli küljes on nagu selle varda sisse surunud siis pump ei tõmba aga anna nõks starterit siis peaks tõmbama hakkama:P
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Pump võtab küll, aga vaheldumisi. Pumpan käsitsi, paar nõksu võtab, siis jälle ei võta. Sõidu ajal võib ju ka nii olla, et vahepeal ei saa kütet kätte.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja marks
Kui kaua muidu need siguli kondekad vastu peavad?
Kondekas peab olema mahutavusega 0,22-0,25 uF max pingega vähemalt 150v siis peab terve igaviku..

bensu pump pumpab nii kaua kuni karpa täis.. kui paar korda lööb ja siis enam nagu ei pumpaks on asi selles, et karpa nõelklapp kinni ja bensul pole mujale minna kui pumbas tagasi... :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta