külmast peast käima ei lähe
külmast peast käima ei lähe
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
külmast peast käima ei lähe
Minu sigulli järgmine mure. Sooja mootoriga sai süüde enam-vähem õigeks keeratud. Kui aga mootor on ära jahtunud, siis enam käima ei saa. Kas viga võib olla süütes, sest kui käima lõpuks läheb, siis käib küll? Või tuleb hakata kuskilt otsast jälle karpat timmima?:kuri
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mis tähendab enam vähem õigeks.. kui käima ei lähe on jama ilmselt selles, et süüde liiga varajane.. keera süüdet mm haaval hilisemaks kuni käima läheb.. starterit ära kaua anna..Esialgne postitaja marks
Sooja mootoriga sai süüde enam-vähem õigeks keeratud.
-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Mõtled seda? http://www.hot.ee/overspeed/ Seda plegi enne märganud väga asjalik jutt seal ju
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kas see telsekoop tüüpi vedru karburaatori ja kaane vahel on alles.Mina kaotasin kunagi ühe karbussi küljest ära ja siis oli ka käivitusprobleeme.
Muidugi võiksid ka silindrisurved ära mõõta.Siin on käidud kunagi autoga millel sil.surve oli 5-6 atm vahel.Mees oli auto saanud hommikuti käima vaid pika käiamise peale.
Muidugi võiksid ka silindrisurved ära mõõta.Siin on käidud kunagi autoga millel sil.surve oli 5-6 atm vahel.Mees oli auto saanud hommikuti käima vaid pika käiamise peale.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Nii, täna sai see masin jälle sellise asjaga hakkama. Sõidan teise käiguga, järsku lööb pöörded alla ja jääb seisma. No kurat, bensiini on, juhtmed kinni, mõtlesin, et lükkan käima, aga kui tema käima minna ei taha, siis tema ka ei lähe, nimelt lükkasin mäest alla, üritan käima saada, saab umbes 400 pööret kätte, sidur jälle alla ja seisab. Eks ma siis otsisin tunnikese viga, ei leidnud midagi. Siis mõtlesin, et proovin veel käivitada ja (oh imet) läkski kohe laksust käima. Kas selline asi viitab mootori lõpule?:kuri
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
viga arvatavasti kondekas ja või kontaktides..
Endal oli sama jama. sõitsin rahulikult mööda teed järsku jõnks jõnks ja vaikus.. siis ootasin mingi pool tundi.. läks ilusti käima.. ja sai jälle mõne päeva sõita -viga oligi kondekas..
Muide kas sul sellist jama pole, et paned käima ja järsku lambist sureb välja.. paned siis uuesti ja töötab korralikult..
NB! Uut kondekat ära zhiguli poest osta. käi läbi oomi poest ja osta 0,22uF konde maks pingele 250v. maksab 2-3 eek tk!!!
aga zighuli poes uus kondekas 25-30.-
kusjuures vastu peavad oomi poe omad paremini kuna kvaliteetsemad:D
Endal oli sama jama. sõitsin rahulikult mööda teed järsku jõnks jõnks ja vaikus.. siis ootasin mingi pool tundi.. läks ilusti käima.. ja sai jälle mõne päeva sõita -viga oligi kondekas..
Muide kas sul sellist jama pole, et paned käima ja järsku lambist sureb välja.. paned siis uuesti ja töötab korralikult..
NB! Uut kondekat ära zhiguli poest osta. käi läbi oomi poest ja osta 0,22uF konde maks pingele 250v. maksab 2-3 eek tk!!!
aga zighuli poes uus kondekas 25-30.-
kusjuures vastu peavad oomi poe omad paremini kuna kvaliteetsemad:D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Iga hommik käib käivitamine nii: algul ei tee midagi, lihtsalt starter veab ringi, vahepeal laen akut ja siis hakkab nii, et läheb käima ja sureb kohe jälle välja ja nii umbes 10 korda ning lõpuks kui käima jääb, siis käib ka ilusti, enam välja ei sure.Esialgne postitaja olaaf
Muide kas sul sellist jama pole, et paned käima ja järsku lambist sureb välja.. paned siis uuesti ja töötab korralikult..
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
bena pump ongi selline kaval asi et ühe koha pealt vutab teise koha pealt ei vuta olenevalt nuka asendist näiteks kui mootor on jäänd sellisesse asendisse et bena pumba nukk nukkvõlli küljes on nagu selle varda sisse surunud siis pump ei tõmba aga anna nõks starterit siis peaks tõmbama hakkama:PEsialgne postitaja marks
Mul vist bensu pumbaga kah mingi jama. Käsitisi pubates mõnikord võtab, mõnikord ei võta. Varsti proovin teise pumbaga. Õhuklapiga on kõik korras. Kui kaua muidu need siguli kondekad vastu peavad?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kondekas peab olema mahutavusega 0,22-0,25 uF max pingega vähemalt 150v siis peab terve igaviku..Esialgne postitaja marks
Kui kaua muidu need siguli kondekad vastu peavad?
bensu pump pumpab nii kaua kuni karpa täis.. kui paar korda lööb ja siis enam nagu ei pumpaks on asi selles, et karpa nõelklapp kinni ja bensul pole mujale minna kui pumbas tagasi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."