Sumpa pütid
Sumpa pütid
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Sumpa pütid
Mu autol on 3 pütti all. Huvitaks, et mis on esimese ja teise püti ülesanne. Ja kumba on mõttekam ära võtta, et hääl julmemaks läheks?
Ma siin ükskord mõtlesin et kuidas teha odavalt ja käepärastest vahenditest ise mingi vähe vingem sumpa siglale. Ja lambist tuli siuke idee-> Sumpa tagumine pütt lahti lõigata ja seest tühjaks teha, siis kokku tagasi keevitada! Ja kuna kroomitud sumpa otsad maksavad suht palju, siis selle asemel keevitada tagumisele pütile otsa mingi jupp mõnest tsikli summmutist (NT: Minsk, Jawa638)* Saakski rämedama häälega sumpa ja visuaalne pool paraneks ka (jäme sumpa toru) Mingit praktilist kasu asjal vast ei ole aga lihtne võimalus ikka omale vähe vingem sumpa ehitada.
*Lisan veel juurde et toruks sobivad hästi ka mingi dziibi kängururauad, lõikad lihtsalt sealt jupi välja, endisel germo (nüüd dasfi) 05 on ka känguru rauast tehtud sumpaots. See on ka känguru rauast tehtud->
*Lisan veel juurde et toruks sobivad hästi ka mingi dziibi kängururauad, lõikad lihtsalt sealt jupi välja, endisel germo (nüüd dasfi) 05 on ka känguru rauast tehtud sumpaots. See on ka känguru rauast tehtud->
Vaadake mehed, nende sumpadega on nii, et ega ikka alt ära ei tasu küll kõike suure tuhinaga lõigata. Summutipüttide ülesanne ei ole mitte ainult hääle summutamine vaid ka kaasaaitamine mootori tööle, esmajärjekorras vastusurve tekitamine. Seega tavalise mootori korral on kõige parem kasutada originaalosasid, kui isu hääl jämedamaks saada (mida mina isiklikult küll tänaval sõites ei harrastaks) siis tasub ikka mõnel teadjal mehel seda teha lasta
Liigub küll viimsis jah, ja hääl on tõesti norm, ei ole mingi rõve plärin.Esialgne postitaja heiki.k
Tehnilise poole pealt ei tea kaasa rääkida aga kui see ülemine 06 liigub ringi Viimsi kandis siis võin sellel autol tehtud katsetusi hääle poolest küll soovitada. Hääl on selle 06-l tõsiselt mahe ja mingit rämedat häält kosta ei ole.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mul oli 2 pütti... reso ja tagumine pütt... tagumise püti võtsin ära ja panin asemele bmw320'i reso... terve toru on praktiliselt otseläbitoru... hääl on ka normaalne... võib ka öösel sõita;) aga mis peamine see andis tunduvalt võimsust juurde...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Tunne on väga petlik värk. Kas stopper ka su jutuga ühel meelel on:D Kui nii lihtsalt jõudu juurde saab ( rellakas kätte ja siuhh hobused perutavad) milleks siis veel mootorit peab ehitama ja raha kulutama! See ikke rohkem mõtte värk.Esialgne postitaja berg
mul oli 2 pütti... reso ja tagumine pütt... tagumise püti võtsin ära ja panin asemele bmw320'i reso... terve toru on praktiliselt otseläbitoru... hääl on ka normaalne... võib ka öösel sõita;) aga mis peamine see andis tunduvalt võimsust juurde...
Arrogance diminishes wisdom.
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Mul pidi tagumine pütt roostevaba olema, niiet seda varianti ei saa kasutada ( kui just kuskilt keskelt toru pooleks ei lähe, nagu nt Bergil Lada Campile minnes). Siis oli ikka hea hääl:lolEsialgne postitaja mess
Kõige lihtsam ja odavam variant häält mehiseks saada, on sõita senikaua, kuni toru all ära mädaneb, ning sõelapõhjaks muutub, kui siis veel tagumine pott alt ära ka kukub, siis on subaru valmis
mul on praegu nii
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
OK endal nüüd kena ja vaikne sumps alla, koos katalüüsiga ja puha.
Aga sai nädalavahetus Türil veedetud ja korra ka Rakveres käidud. Mis siis sumpadde kohapealt uudist:
Maheda häälega ja ilusa väljanägemisega sumpad:
Rakveres mingis kesklinna autopoes tagumine otseläbivooluga pott 1800 - 2200 EEK'u .
Türil Tuhajuhe garaa¾is samuti tagumine otseläbivooluga pott 350.-
Valik on teie nagu Maire Aunaste tavatses ütelda!
Aga sai nädalavahetus Türil veedetud ja korra ka Rakveres käidud. Mis siis sumpadde kohapealt uudist:
Maheda häälega ja ilusa väljanägemisega sumpad:
Rakveres mingis kesklinna autopoes tagumine otseläbivooluga pott 1800 - 2200 EEK'u .
Türil Tuhajuhe garaa¾is samuti tagumine otseläbivooluga pott 350.-
Valik on teie nagu Maire Aunaste tavatses ütelda!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
nii ta kohe kindlasti on, kes seda eriti ei usu, siis kahetaktilistel on seda väga hästi tunda. Otsige omale laenuks kuskilt üks tänapäeva forsitud roller (2T) söitke nats, keerake siis summar küljest ära, ja tunnete kohe, et pole enam seda jöudu mis ennem. Jöudu juurdeandev summar peab olema väga heas kooskölas mootoriga. Proffid teevad summari täpselt sellele mootorile, mis neil stendis on, teisele enam nii hästi ei sobi (et annaks max vöimu juurde)Esialgne postitaja RS Racing
Vaadake mehed, nende sumpadega on nii, et ega ikka alt ära ei tasu küll kõike suure tuhinaga lõigata. Summutipüttide ülesanne ei ole mitte ainult hääle summutamine vaid ka kaasaaitamine mootori tööle, esmajärjekorras vastusurve tekitamine.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
tuli meelde 1 jutt selle summariga. Söitsin kunagi karti vöistlustel. Sai alustatud vene Minsk 125ccm mootoriga kardiga. Seda andis päris palju forssida. Algul söitsin originaaliga, polnud hullu. Siis ostsime pääle selle mootori jaoks sportsummuti, panime kodo Saaremaal külge, ning tegin siis tagaplatsipääl ühe 10 m. tiiru prooviks (hääli kuulasime), suuremat proovi teha ei saand, kuna Saaremaale ei ole veel kardirada tehtud, ning mujal söita ei saa. Kui Aravetel siis trenni tegema läksin, ei jöudnud ma 50- st meetrist kaugemale, mix? Sest me ei muutnud muud mootori seadistust, ning summuti andis niipalju vöimsust juurde, et sulatas süüteküünla elektroodi üles, see kukkus silindrisse, ning sellega oligi selleks korraks mu vöistlus läbi, sest uut kolbi, röngaid ja silindrit mul kaasas ei olnud.
Kui summar on väga öieti mootori jaok tehtud, siis ta vöib anda juurde kuni 25 % (ei arvestata mürasummutust)
Kui summar on väga öieti mootori jaok tehtud, siis ta vöib anda juurde kuni 25 % (ei arvestata mürasummutust)
Arrogance diminishes wisdom.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
sina võtad BMW“lt püti ära ja paned zikale, aga lasnas liigub ringi 5“s BMW millel on tagumiseks pütiks kaks vaz“i tagumist pütti. oli ikka rõve kuulata,vaadata:PEsialgne postitaja berg
mul oli 2 pütti... reso ja tagumine pütt... tagumise püti võtsin ära ja panin asemele bmw320'i reso... terve toru on praktiliselt otseläbitoru... hääl on ka normaalne... võib ka öösel sõita;) aga mis peamine see andis tunduvalt võimsust juurde...
jahil