küsimus targematele
küsimus targematele
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
küsimus targematele
situatsioon järgmine: laenasin tuttavalt plokikaane...panin oma mootorile peale, kuna ei viitsind klappe lihvida enda omal...nüüd sain siis teise plokikaane(klapid peaksid olema ok) vahetasin ära..ja nüüd hakkas mootor suitsema:( kas asi võib olla plokikaanes? klapid läbi vms? sest vahetult enne kaane vahetust ei tulnd mitte mingit suitsu!:kuri
põlluralli rules
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui suitseb veoga siis viga kolvigrupis. Kui suitseb tühikäigul, kohe peale käivitamist või sõites gaasi järele andes siis klapisääretihendites. Sul viga ilmselt tihendites niikui laurix ütles. Kui tihendeid vahetad siis vaata ega klapisääred puksides väga ei loksu. Kui loksuvad siis kiiresti müüki. Tihendid lähevad kiiresti läbi.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Siia teemasse paras üles panna üks küsimus. Kunagi vene ajal tegi zaparozje tehas klapisääretihendeid. Need olid sellised plekkidega ümbritsetud kummilutud sees. Kumilutu oli valget värvi mingi plastiku moodi (õeldi et on ftoroplast) ja pidid hirmus head olema. Ma pole julgend neid küll peale panna. Praegu kaks kmp. kodus. Kas keegi on neid kasutanud või mootorit lõhkudes selliseid näind? Kuidas on nende vastupidavus? Kas keegi on neist midagi head või halba kuulnud?:o
C
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
selliseid valgeid ja plekkidega olen näind kyll...a ei oska midagi head/halba öelda, kuna see mootor sai kiiresti otsa:spin kolvirõngad jms a minuomal klapisääre tihendid jep...sest kolviosa on suht ideaali lähedal... ning see on veel kinnitus, et suits tuli peale plokikaane vahetust, oleks vaid enne taiband üle vaadata:sein nüüd hunnik tööd juures... a plaan panna nüüd tugevamad vedrud...või teha midagi sellega et klapp kiiremini sulguks...kas pannakse seibe sinna vahele vms?
põlluralli rules
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
pannakse titaanist klapivedrud ja olen kuunud isegi et pannakse kaks klapivedru aga teine lõigatakse lühemaks mudu pidi liiga jäik jäämaEsialgne postitaja Laurix
selliseid valgeid ja plekkidega olen näind kyll...a ei oska midagi head/halba öelda, kuna see mootor sai kiiresti otsa:spin kolvirõngad jms a minuomal klapisääre tihendid jep...sest kolviosa on suht ideaali lähedal... ning see on veel kinnitus, et suits tuli peale plokikaane vahetust, oleks vaid enne taiband üle vaadata:sein nüüd hunnik tööd juures... a plaan panna nüüd tugevamad vedrud...või teha midagi sellega et klapp kiiremini sulguks...kas pannakse seibe sinna vahele vms?
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Ise ostsin just praegu enamvähem taolised. Plekid ümber ja rohelist värvi, kummist. Saksa omad ja pidid sigahead olema, ise pole veel peale pannud aga poest öeldi vähemalt nii.Esialgne postitaja motamees
Siia teemasse paras üles panna üks küsimus. Kunagi vene ajal tegi zaparozje tehas klapisääretihendeid. Need olid sellised plekkidega ümbritsetud kummilutud sees. Kumilutu oli valget värvi mingi plastiku moodi (õeldi et on ftoroplast) ja pidid hirmus head olema. Ma pole julgend neid küll peale panna. Praegu kaks kmp. kodus. Kas keegi on neid kasutanud või mootorit lõhkudes selliseid näind? Kuidas on nende vastupidavus? Kas keegi on neist midagi head või halba kuulnud?:o
Neid kummilutte olen proovinud. 40.- kompl ja mitte ei pea. Sellel samal mootoril mida Laurix mainis. Pärast maha võttes olid lutid välja veninud ja osaliselt ka selle plekist kausi ja klapi sääre vahele roninud ning siis ära hakitud. Ei ole vastupidav värk. Mootor sõitis väga vähe nendega. Hea kui pool aastat tuli. Ning kilomeetreid oli väga vähe. Ise ostsin Laurix-ile eile uued saksa omad, samasugused nagu originaalis. Oli pakkuda ka Volkari omasid, need olid 8.- odavamad aga täpselt samasugused muidu. Eeldasin et kallim on kvaliteetsem :p
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
nojah...enam mitte...asi nimelt selles, et selle kaane klapid oli suht. tahmased...st. neid polnd puhtaks lastud...ja no ma ikka sinna 5000-6000 rpm-i vahele lasin ju...siis tuli seda musta sealt veits jep...a nyyd kadus ära see:D nüüd kõik hea...aint karpa paneb segast...ja aku on saast:kuri
põlluralli rules
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vahetasin täna 011 mootoril mis oli läbinud 200000km nende nn.kummiluttidega.Ja lutid olid pehmed ja korras.Õli mootor võttis,kuid tõenäoliselt rõngaste süül kuna mootor ise on läbinud 400000km ja vaid korra vahetatud klapisääretihendid eelmainitu vastu ja samal ajal vahetatud ka nukkvõll.
Auto on mu naabrimehe oma ja ta on väga akuraatne juht,üle 90 ei sõida kunagi.
Seega ostaksin heameelega ära need Zaporozje tehase tihendid hinnaga nt.50kr/kompl + postikulu.
Minu aadress. Ristiku t,Vankse k,Juuru side,Raplamaa 79401.Maksan ülekandega.
Auto on mu naabrimehe oma ja ta on väga akuraatne juht,üle 90 ei sõida kunagi.
Seega ostaksin heameelega ära need Zaporozje tehase tihendid hinnaga nt.50kr/kompl + postikulu.
Minu aadress. Ristiku t,Vankse k,Juuru side,Raplamaa 79401.Maksan ülekandega.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.