küsimus targematele

küsimus targematele

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

küsimus targematele

Postitus Postitas Laurix »

situatsioon järgmine: laenasin tuttavalt plokikaane...panin oma mootorile peale, kuna ei viitsind klappe lihvida enda omal...nüüd sain siis teise plokikaane(klapid peaksid olema ok) vahetasin ära..ja nüüd hakkas mootor suitsema:( kas asi võib olla plokikaanes? klapid läbi vms? sest vahetult enne kaane vahetust ei tulnd mitte mingit suitsu!:kuri
põlluralli rules
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

ilmselt asi klapisääre tihendites :P
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

vbl tõesti...krt...oleks enne taiband neid vaadata...ega's midagi uued tihendid...ja siis lõpuks mootor müüki:lol
põlluralli rules
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui suitseb veoga siis viga kolvigrupis. Kui suitseb tühikäigul, kohe peale käivitamist või sõites gaasi järele andes siis klapisääretihendites. Sul viga ilmselt tihendites niikui laurix ütles. Kui tihendeid vahetad siis vaata ega klapisääred puksides väga ei loksu. Kui loksuvad siis kiiresti müüki. Tihendid lähevad kiiresti läbi.
C
h
hellzix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Mai 2003 13:08
Asukoht: Lõuna Läänemaa
Autod: 85a. 21061

Postitus Postitas hellzix »

Pukse annab ka ju vahetada.
Sinu jaoks on see ainult Ziguli.
NEEGER

http://www.isms.ee/in.php?id=sly
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Siia teemasse paras üles panna üks küsimus. Kunagi vene ajal tegi zaparozje tehas klapisääretihendeid. Need olid sellised plekkidega ümbritsetud kummilutud sees. Kumilutu oli valget värvi mingi plastiku moodi (õeldi et on ftoroplast) ja pidid hirmus head olema. Ma pole julgend neid küll peale panna. Praegu kaks kmp. kodus. Kas keegi on neid kasutanud või mootorit lõhkudes selliseid näind? Kuidas on nende vastupidavus? Kas keegi on neist midagi head või halba kuulnud?:o
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja hellzix
Pukse annab ka ju vahetada.
Sellega igavest jama . Pärast tuleb kindlasti klapipesad üle freesida ja soveldada.
C
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

selliseid valgeid ja plekkidega olen näind kyll...a ei oska midagi head/halba öelda, kuna see mootor sai kiiresti otsa:spin kolvirõngad jms a minuomal klapisääre tihendid jep...sest kolviosa on suht ideaali lähedal... ning see on veel kinnitus, et suits tuli peale plokikaane vahetust, oleks vaid enne taiband üle vaadata:sein nüüd hunnik tööd juures... a plaan panna nüüd tugevamad vedrud...või teha midagi sellega et klapp kiiremini sulguks...kas pannakse seibe sinna vahele vms?
põlluralli rules
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja Laurix
selliseid valgeid ja plekkidega olen näind kyll...a ei oska midagi head/halba öelda, kuna see mootor sai kiiresti otsa:spin kolvirõngad jms a minuomal klapisääre tihendid jep...sest kolviosa on suht ideaali lähedal... ning see on veel kinnitus, et suits tuli peale plokikaane vahetust, oleks vaid enne taiband üle vaadata:sein nüüd hunnik tööd juures... a plaan panna nüüd tugevamad vedrud...või teha midagi sellega et klapp kiiremini sulguks...kas pannakse seibe sinna vahele vms?
pannakse titaanist klapivedrud ja olen kuunud isegi et pannakse kaks klapivedru aga teine lõigatakse lühemaks mudu pidi liiga jäik jääma:cool:
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

eks leiutan homme midagi...pole titaanist vedrusid võtta..järelikult lisan siis teisest mingi osa:bouncing
põlluralli rules
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Esialgne postitaja motamees
Siia teemasse paras üles panna üks küsimus. Kunagi vene ajal tegi zaparozje tehas klapisääretihendeid. Need olid sellised plekkidega ümbritsetud kummilutud sees. Kumilutu oli valget värvi mingi plastiku moodi (õeldi et on ftoroplast) ja pidid hirmus head olema. Ma pole julgend neid küll peale panna. Praegu kaks kmp. kodus. Kas keegi on neid kasutanud või mootorit lõhkudes selliseid näind? Kuidas on nende vastupidavus? Kas keegi on neist midagi head või halba kuulnud?:o
Ise ostsin just praegu enamvähem taolised. Plekid ümber ja rohelist värvi, kummist. Saksa omad ja pidid sigahead olema, ise pole veel peale pannud aga poest öeldi vähemalt nii.
h
hellzix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Mai 2003 13:08
Asukoht: Lõuna Läänemaa
Autod: 85a. 21061

Postitus Postitas hellzix »

Väga palju ka ei maksa vahele toppida.Vedru keerdudele peab vähemalt 1mm vahet jääma.Ma panin sierra vedrud,need on jäigemad.Ülemisi kausse tuli nats käiaga aidata.
Sinu jaoks on see ainult Ziguli.
NEEGER

http://www.isms.ee/in.php?id=sly
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

hmm...mul omega omad...vbl sobivad....eks paistab
põlluralli rules
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sigullile on vw golfi klapisääretihendid kõige paremad.. peavad väga kaua ja pole eriti kallid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
raitl
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitl »

Neid kummilutte olen proovinud. 40.- kompl ja mitte ei pea. Sellel samal mootoril mida Laurix mainis. Pärast maha võttes olid lutid välja veninud ja osaliselt ka selle plekist kausi ja klapi sääre vahele roninud ning siis ära hakitud. Ei ole vastupidav värk. Mootor sõitis väga vähe nendega. Hea kui pool aastat tuli. Ning kilomeetreid oli väga vähe. Ise ostsin Laurix-ile eile uued saksa omad, samasugused nagu originaalis. Oli pakkuda ka Volkari omasid, need olid 8.- odavamad aga täpselt samasugused muidu. Eeldasin et kallim on kvaliteetsem :p
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kes tahab zaparozje tehase klapisääretihendeid kingiks. Ära on anda kaks komplekti. Tulge saaremaale järgi.:lol
C
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

klapisääre tihendid vahetatud...algul nagu suitses ikka...a enam eriti mitte...nüüd tuleb musta:spin a kt...aku on läbi:kuri ega kellegil korralikku akut vedele väikse raha eest? ei viitsi iga kolmanda käivitamise pärast laadida seda!:sein
põlluralli rules
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Oot mis sul ajab nyyd musta suitsu ve?
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

nojah...enam mitte...asi nimelt selles, et selle kaane klapid oli suht. tahmased...st. neid polnd puhtaks lastud...ja no ma ikka sinna 5000-6000 rpm-i vahele lasin ju...siis tuli seda musta sealt veits jep...a nyyd kadus ära see:D nüüd kõik hea...aint karpa paneb segast...ja aku on saast:kuri
põlluralli rules
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Vahetasin täna 011 mootoril mis oli läbinud 200000km nende nn.kummiluttidega.Ja lutid olid pehmed ja korras.Õli mootor võttis,kuid tõenäoliselt rõngaste süül kuna mootor ise on läbinud 400000km ja vaid korra vahetatud klapisääretihendid eelmainitu vastu ja samal ajal vahetatud ka nukkvõll.
Auto on mu naabrimehe oma ja ta on väga akuraatne juht,üle 90 ei sõida kunagi.
Seega ostaksin heameelega ära need Zaporozje tehase tihendid hinnaga nt.50kr/kompl + postikulu.
Minu aadress. Ristiku t,Vankse k,Juuru side,Raplamaa 79401.Maksan ülekandega.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta