Mootori mahavõtmine
Mootori mahavõtmine
Mootori mahavõtmine
Tere!
Kuidas tõsta maha 05 mootorit?
Ma ise teeksin nii, et võtaksin käigukasti, radika ja muud väiksemad vidinad lahti. Seejärel klapikaas maha ja nukkvõlli katte alt mingi nöör läbi ja üle ploki vedades mootor üles tõsta.
Kuhu üldse on kõige otstarbekam nöör kinnitada? Mootori alt läbi tõmmates ei jää mootor ilmselt stabiilselt nöörile seisma.
Palju mootor kaalub?
--
Crusader
Kuidas tõsta maha 05 mootorit?
Ma ise teeksin nii, et võtaksin käigukasti, radika ja muud väiksemad vidinad lahti. Seejärel klapikaas maha ja nukkvõlli katte alt mingi nöör läbi ja üle ploki vedades mootor üles tõsta.
Kuhu üldse on kõige otstarbekam nöör kinnitada? Mootori alt läbi tõmmates ei jää mootor ilmselt stabiilselt nöörile seisma.
Palju mootor kaalub?
--
Crusader
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
oeh...kas te siis ei tea...vaz-i mootori maha võtmine on tunniaja töö...ja enamus ajast kulub igast vidinate lahti kruvimisele! ja kord kui kõik on juba lahti jätkan mina tööd sedasi: panen lühikese köie mootori alt läbi(mootor jääb nagu silmusesse) tuleb ainult vaadata, et köis toetaks õigesti ja ära ei libiseks! seejärel panen köie ümber prussi/toru(mis kannatab mootori raskust) toru peab olema vähemalt pool meetrit üle auto nina(risti) ja siis kahekesti, üks ühelt, teine teiselt poolt torust/prussist kinni ja hopp...mootor tuleks enne muidugi kasti ja siduri küljest lahti raputada kasutades eeblit või midagi sellist ja ongi kõik! ise olen sedasi kõik mootorid maha/peale tõstnud ja mingit muret pole siiani olnud! mida edasi seda kiiremaks protsess saab!
põlluralli rules
jah ma ka ükskord tegin nii ja lõpptulemuseks olid ilusad mõlgid poritiibade peal. see toru mis üle oli, kukkus alla ja lõi ilusad "augud" värskelt värvitud autosse.
seal pole midagi keerulist, hakkad otsast pihta ja küll ta vahetatud saad. nii õpid ka midagi.
Kui vähegi võimalik, siis kasuta ikka tali
seal pole midagi keerulist, hakkad otsast pihta ja küll ta vahetatud saad. nii õpid ka midagi.
Kui vähegi võimalik, siis kasuta ikka tali
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
ega's nii ei võeta!:o toru seotakse köiega mootori külge, võimalikult mootori lähedale ja siis tõstetakse mootorit koos toruga, ehk siis nii et kumbki hoiab omaltpoolt torust kinni ja tõstab üles(mootor tõuseb kaasa) ja siis tehakse kaks sammu edasi ja lastakse mootro tasakesti maha! ja kõik...ei ole mõtet mingit plokkide rivi kuhugi laduda, ega see vaz-i mootor nüüd nii raske ka ole... mul tuttav pani üksi mootori peale(ilma talita) ja polnud ka häda midagist!:rolleyes
põlluralli rules
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
üksi....kuda see operatsioon välja nägi:oEsialgne postitaja Laurix
ega's nii ei võeta!:o toru seotakse köiega mootori külge, võimalikult mootori lähedale ja siis tõstetakse mootorit koos toruga, ehk siis nii et kumbki hoiab omaltpoolt torust kinni ja tõstab üles(mootor tõuseb kaasa) ja siis tehakse kaks sammu edasi ja lastakse mootro tasakesti maha! ja kõik...ei ole mõtet mingit plokkide rivi kuhugi laduda, ega see vaz-i mootor nüüd nii raske ka ole... mul tuttav pani üksi mootori peale(ilma talita) ja polnud ka häda midagist!:rolleyes