küünlad
küünlad
-
aautopedeenn
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
küünlad
milliseid küünlaid soovitate zigulile millised tagaksid parima performance
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
ühtedele meeldivad NGK küünlad, teistele tavalised siksi omad, endal kaa tavalised ja ajavad asja ära küll, peaasi et süüteküünalde sädevahe oleks 0,5...0,6mm ja et küünal oleks õige suurusega, siis veel Bosch ja Beru küünlad aga nende kohta ei tea täpselt. Klge kas keegi teab kas DENSO U-soonega elektroodiga küünal läheb siksile? Sellel suurem säde kui tavalisel küünlal ja sellega peaks küll head performance saama.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
No mida sädevahe 0,5...0,6 mm!!!Esialgne postitaja Marcuz
ühtedele meeldivad NGK küünlad, teistele tavalised siksi omad, endal kaa tavalised ja ajavad asja ära küll, peaasi et süüteküünalde sädevahe oleks 0,5...0,6mm ja et küünal oleks õige suurusega, siis veel Bosch ja Beru küünlad aga nende kohta ei tea täpselt. .
Krt. Mu siksil on sädevahe 1,2 mm. Lisaks on kaks süütepooli mida juhivad kaks süütekommukat ühest halli andurist. Väga raju minek tuleb niimoodi!!!! Enam ei kohi mootor verd!!!
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
väga hea kui sa oma süütesüsteemi ära tuunisid ja küllap on sul hea meel selle üle nagu näha aga ma rääkisin millised küünlad siksile ette on nähtud kui pole peale installitud kaks süütepooli mida juhivad kaks süütekommukat ühest halli andurist or smthing. kindlasti sobivad ka teised küünlad aga seda lugesin ma kunagi siksi raamatust et soovitav sädevahe on 0,5-0,6mm. Aga räägi siis täpsemalt mida sa süütesüsteemiga tegid et parem minek on, äkki tasub proovimist
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Kunagi ostsin ühe 08 süütepooli ja halli anduriga jagaja. Kommuka panin romulat tuuri mingi WV Passati oma. Sõistin paar aastat niimidi ringi kui jõudis kätte kuupäev 23.06.2003 kui leevendasime eelmise päeva pohmakt õllet libistades. Siis tuli mõte panna kaks kommukat paralleelselt kahte süütepooli juhtima. Tulemus oli väga raju. 10cm pealt tekkis ikka veel vihane kaarlahendus. Kaks kõrgeka juhet sai ilusti kokkujoodetud ja silikoonliimiga korralikult elektriliselt isoleeritud. Üks kõrgeka ots läks ikka jagajasse ja teised otsad süütepoolidesse. 01 käima ja kumm põlema vot nii lihtne ongi. Juhtme komplektid on poes müügil sest neid ise aretada ei viitsi. kahe kommuka peale on aint hallianduri utsad ühised. Toide ja muu I/O ühendsed on kõik eraldi. Kui aega saan saadan ka pildid.
-
aautopedeenn
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
aautopedeenn
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
miks kaks kommukat peab olema kas üks ei suuda siis kahte süütekat tüürida:puzzledEsialgne postitaja Mike
Kunagi ostsin ühe 08 süütepooli ja halli anduriga jagaja. Kommuka panin romulat tuuri mingi WV Passati oma. Sõistin paar aastat niimidi ringi kui jõudis kätte kuupäev 23.06.2003 kui leevendasime eelmise päeva pohmakt õllet libistades. Siis tuli mõte panna kaks kommukat paralleelselt kahte süütepooli juhtima. Tulemus oli väga raju. 10cm pealt tekkis ikka veel vihane kaarlahendus. Kaks kõrgeka juhet sai ilusti kokkujoodetud ja silikoonliimiga korralikult elektriliselt isoleeritud. Üks kõrgeka ots läks ikka jagajasse ja teised otsad süütepoolidesse. 01 käima ja kumm põlema vot nii lihtne ongi. Juhtme komplektid on poes müügil sest neid ise aretada ei viitsi. kahe kommuka peale on aint hallianduri utsad ühised. Toide ja muu I/O ühendsed on kõik eraldi. Kui aega saan saadan ka pildid.
ja ma küsiks veel seda kah su käest et kas on mõtet panna 08 süütepooli tavalise jagaja otse (kas hakkab toimima 08 ju kontaktivaba jagaja ja kas on ikka effekti kah.....no tegelt ma arvan et peaks olema kuna 08 süütekas ju 24 volti (vui mis iganes see mõõte ühik ka ei oleks) aga tavaline aint 12 volti aga jah nüüd probleem selles et kas see 08 süütepool tuleb toime tavalise jagajaga:puzzled:puzzled
sry et seda teemat risustame
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Alustuseks:
1.Kulle vennas sa paned otse puuse. 08 on samuti 12V el.süsteem ja ka süütepooli läheb 12V pinge.
2.Ma ei kasuta kontaktidega jagajat vaid halli anduriga jagajat, mis maksab poes umbes 700.-
3.Kui sa ühendad 08 pooli kontaktidega jagaja külge põlevad kontaktid hoobilt kokku ja tegib vihane lühis.
4. 08 süüte pooli primaarahelat läbib 8A vool, mida katkestab kommutaator, mis on sellise arvestusega tehtud, et sellele valule vastu peab. Primaarahela takistus on minimaalne 0.7oomi tavasüütepoolil on see tunduvalt suurem ja seda ei tohi ühendada kommukaga süütesüsteemi.
Sekundaar ahelas indutseeritakse 25kV süütepinge ning ahela takistus süütepoolis on umbes 5K.
5. Siit ka teeks järelduse miks üks kommukas ei suuda toita kahte pooli. Kui transistor on arvestatud 8A, siis 2x8A käib talle üle jõu ning varsti tossab läbi. Kui ei usu proovi järgi mina proovisin ja sain omad vitsad kätte. Paned kaks kommukat 2x165 EEk ja asi karjub käes!!!
Ma loodan et suutsin sulle vastused anda.
1.Kulle vennas sa paned otse puuse. 08 on samuti 12V el.süsteem ja ka süütepooli läheb 12V pinge.
2.Ma ei kasuta kontaktidega jagajat vaid halli anduriga jagajat, mis maksab poes umbes 700.-
3.Kui sa ühendad 08 pooli kontaktidega jagaja külge põlevad kontaktid hoobilt kokku ja tegib vihane lühis.
4. 08 süüte pooli primaarahelat läbib 8A vool, mida katkestab kommutaator, mis on sellise arvestusega tehtud, et sellele valule vastu peab. Primaarahela takistus on minimaalne 0.7oomi tavasüütepoolil on see tunduvalt suurem ja seda ei tohi ühendada kommukaga süütesüsteemi.
Sekundaar ahelas indutseeritakse 25kV süütepinge ning ahela takistus süütepoolis on umbes 5K.
5. Siit ka teeks järelduse miks üks kommukas ei suuda toita kahte pooli. Kui transistor on arvestatud 8A, siis 2x8A käib talle üle jõu ning varsti tossab läbi. Kui ei usu proovi järgi mina proovisin ja sain omad vitsad kätte. Paned kaks kommukat 2x165 EEk ja asi karjub käes!!!
Ma loodan et suutsin sulle vastused anda.
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Ei mootor ei ole forseeritud. Kasutan 2x 08 digitaal karpat. Süüde ja toide käivad ikka käsikäes nagu head lapsukesed. Minu seisukoht on selline, et vene imedest on parim karpa 08 oma igas eri versioonis. Kui ei viitsi eriti pead vaevata võid paigaldada ka tava 08 karp. Aga mul kadus ühel ökonomeetri vedru ära ja panin digid tagasi. Kui muud sa ei saavuta, siis hakkad kiirendamisel istmesse surumist tundma. Süütesüsteem on parem kui seda elektroonika juhib, sest inerts suurtel pööretel on praktiliselt olematu ning segu võib ka lahjem olla. Aga mida rikkam seda parem kuid teatud piirini. Lisaks on digi karpal võimalik aju ära petta ja avab ökonomaiseri täiel määral lahti. Petta teda on lihtne lihtsalt teed armatuuri nupuksese kust sa ühe ahela katkestad.Esialgne postitaja Marcuz
pildid oleks väga hea, sry OT aga on sul mootor veel kuidagi forsseeritud ja mis mootor yldse on? küsin selleks et kas ka forssimata mootoriga saab selle süütesüsteemiga tunduvalt parema mineku?
Aga tulevikule mõeldes tahaks auto ülevärvida (sest eelmine suvi tehti seda ühes autotöökojas väga sitasti) ja maha ärida. Forseerimisele ei ole veel mõelnud.
Ah ja mootor pärineb 03 ehk siis 1.5L
-
aautopedeenn
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kasutan ise igal pillil mis mul kodu on (tsikklid, muruniiduk, mootorsaag, auto, kart, jne.) NGK küünlaid. Pole veel kunagi alt vedanud ja loodan et ei vea ka. Kuna tahan parimat, siis ostan igapäevasöidukile pooleteise aasta jooksul uued küünlad, ei taha ootama jääda seda, et möni küünal nii otsa saab, et ei tööta enam. Arvestage küünlaostudel ka sellega, et vene päritolu süütepoolid ei kannata neid R küünlaid (lisatakistiga) vahetevahel välja. Ja veel seda ka, et NGK küünlad on tehtud täpse pölemiskuumusega ja ei kannata suuri mootori vigu (väga vale reguleering, väga kohvi mootor). ST pekkis mootorile ärge uusi küünlaid küll peale pange ja siis lootke, et köik saab OK.Ladale käib: NGK BP6ES (mitte BPR6ES)
(see R sääl tähendab et küünlal on mitteraadiosegaja takistus sees. Kuid siksi süütepool ei ole arvestatud sellega, et tal on see takistus rootoris + küünlajuhtmetes (v.a. kui on vaskjuhtmed) + küünlad. vöib üles öelda töölepingu)
(see R sääl tähendab et küünlal on mitteraadiosegaja takistus sees. Kuid siksi süütepool ei ole arvestatud sellega, et tal on see takistus rootoris + küünlajuhtmetes (v.a. kui on vaskjuhtmed) + küünlad. vöib üles öelda töölepingu)
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
VÄÄRT INFO KÜÜNALDE KOHTA
Vaadake seda lehekülge, kirjutasin väärt infot, kui keegi ei tia, mis viga.
http://www.hot.ee/overspeed/
http://www.hot.ee/overspeed/
Arrogance diminishes wisdom.