LisaHP-d õhust
LisaHP-d õhust
LisaHP-d õhust
A muidu on K&N õhufiltrid ka Ladadele olemas
http://www.ah-tuning.de/shop/daten/knsp ... 17000.html
[Edited on 26-3-2002 by pppp]
http://www.ah-tuning.de/shop/daten/knsp ... 17000.html
[Edited on 26-3-2002 by pppp]
k & n
Mis mõttega sa selle filtri sinna paned see plekib ju mingi tonni ringis. Arvad et tuleb kohe 10 heppa juurde või ) Või on sul plaanis terve õhufiltri korpus ära vahetada ja koonusfilter panna ? Või on sul oopis 2 Dellorto või Weber'i 40 dcoe karpat peal ?
Alustuseks lõigake originaal korpusel ümbertringi lahti nii, et filter paistaks ringiratast juba see annab üsna suure efekti kn'i peale pole küll mõtet raha raisata lada filter maksab 20 krooni kn 1000 väike arvutus selle raha eest saaks 50 tavalist lada filtrit kui ka kord kuus filtrit vahetada saab päris mita aastat sõita.
-
mMarcos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Mär 2008 01:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ma olen parandamatu samarate fänn. Hetkel oman 4 samarat ja ühte 112. Soovin leida ka ühte ilusat ja väga korraliku 2107.
- Kontakt:
Tegelt põle ka korpust vaja lahti lõikuda, osta lada orika filtri asemel 20...30 mm kõrgem filter pärast paigaldust jääb korpuse ja kaane vahele piisavalt lai pilu et hingamine paremaks muutuks. Jääb ära lõikumine ja teise korpuse soetamine.
Juurde aga annab küll! Kiirenduse peal ikke hoopis teine minek ja tühikäigul pöörded kukuvad 100...200 madalamale ja on stabiilsemad.
Juurde aga annab küll! Kiirenduse peal ikke hoopis teine minek ja tühikäigul pöörded kukuvad 100...200 madalamale ja on stabiilsemad.
Poes jah tiba üle saja (käisin uurimas). Romulas, julgen arvata, saaks asja tükimaad odavamalt kätte - 50 kanti ehk. Homme kavatsen korpust lõhkuma minna. Täna ostsin veel uue õhufiltri kah (35 raha). Tuleb välja, et õhufiltrid Zigullidel kõik ühekõrged. Missuguse auto oma (kui kallis? kust saab?) see 2-3 cm võrra kõrgem on? Äkki on kellegil ettepanekuid kuidas korpust kõige paremini lõhkuda - ehk on isegi võialik selline lõhkumine, et talveks lihtsasti asja taastada saab?Kas ümberringi korpuse mahalõikumist annaks vältida ka seeläbi, et korpuse avatud otsa külge surada mingi toru, mis kapoti alt otse välja tuule kätte tuleks või tuleb nõnda toimides rohkem prahti filtrisse, võrreledes täies ulatuses avatud filtriga?
[Edited on 16-5-2002 by Siim]
[Edited on 16-5-2002 by Siim]
-
tTaavi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 13 Mär 2002 11:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: e39 523, e30 335
Paistab et Siimul on plaanis oma aparadile scoop kapoti peale ehitada. RämeVaz-l ka oli/on see asjandus ju.Kas ümberringi korpuse mahalõikumist annaks vältida ka seeläbi, et korpuse avatud otsa külge surada mingi toru, mis kapoti alt otse välja tuule kätte tuleks või tuleb nõnda toimides rohkem prahti filtrisse, võrreledes täies ulatuses avatud filtriga?
Aga vaevalt et sodi oluliselt rohkem tuleb,kui tulebki,siis selleks filter ongi?!
14.077@159.20
Njah - uurisin täna seda õhufiltri korpust. Saagimine ja lõhkumine i ole just kõige mugavam. Seetõttu ilmselt pistan avatud otsa (seal, kus see õhuvõtuava on) peldikutoru, mille toon omakorda kusagilt esiotsa välja (iluvõre taha) Nõnda peaks päris korralik tuuleiil õhufiltrini jõudama.
[Edited on 3-4-2002 by Siim]
[Edited on 3-4-2002 by Siim]
Ram-air Ungari moodi:
http://www.ladaclub.hu/muszaki/musz_levego_bevezet.html
[Edited on 4-4-2002 by pppp]
[Edited on 4-4-2002 by pppp]
http://www.ladaclub.hu/muszaki/musz_levego_bevezet.html
[Edited on 4-4-2002 by pppp]
[Edited on 4-4-2002 by pppp]
Et sedaps on siis lood. Peldikutoru oleks muidu ma teisaldatava teinud ja mitte mingeid scoope ei oleks kah tulnud, luhtsalt kuidagi iluvõre tagant teine välja. Lisna ja odav plaan, mitte selline Ungari variant. Selles mõttes oleks vast toru variant etem, et kui ilm kehvapoolne siis saab selle kähku vahelt ära võtta ja mootor töötab ikka normaalselt (seda lahtilõigatud korpust tuleks siis kuidagi katma hakata)
ok sain aega ja klõpsasin oma filtrist pildi.
Pole küll mootori peal sest mootorit pole hetkel autopeal, aga aimu milline ta on peaks ikkagi saama.
Vaata siit:
http://port.haapsalu.ee/vvc/buska/pildi ... ct0008.jpg
Pole küll mootori peal sest mootorit pole hetkel autopeal, aga aimu milline ta on peaks ikkagi saama.
Vaata siit:
http://port.haapsalu.ee/vvc/buska/pildi ... ct0008.jpg
Mina lõikasin enda varu korpusel ääred ära panin peale ja minek on hoopis teine.Foori tagant kiirendades kuuled kuidas mootor õhku ahmib ja jõust pakatab ning ei ole enam sellist puterdamist et nagu hing jääks kinni.Soovitan soojalt ääred maha lõigata.Aega kulus rellakaga toimetamiseks kõigest 5minsa.Mina arvan et jõudu tuli selle lihtsa toiminguga juurde a“la 5-10 heppa.