Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#61

Postitus Postitas Raxo » 29 Mär 2006 21:31

Oligi viga membraanis. Lihtsalt peale vaadates ei olnud näha, et katki oleks, kuid vastu valgust vaadates oli asi selge.

Suured tänud, Laurimetall! :)

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#62

Postitus Postitas hautz » 21 Veebr 2007 10:29

See veits teemast välja .aga mille voolik see karpa taga pool(gaasihoovastiku ja õhuklapitrossi vahel)on,paljudel on see kinni pandud ,aga mida see kinnipanemine annab.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#63

Postitus Postitas olaaf » 21 Veebr 2007 19:11

midagi ei anna,
see on karterituulutuse kompensatsiooni toru, töötab siis, kui drosselklapid kinni .
miks ta kasulik on ei mäleta.. raamatus on see kirjas ka kindlasti..
üldiselt võib öelda, et selle sulgemine teeb segu rikkamaks :)
“vahel kui karpa kõver ja tõmbab õhku vahele ei saa muidu tühikäiku paika kui see kinni...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

#64

Postitus Postitas Tegija » 21 Veebr 2007 20:35

See toru on kasulik kuna läbi selle käib karpa võllide määrimine. Karterigaasid sisaldavad ju väheke õlipiisakesi ja selle toru abil see õli sinna võllidele lähebki.

Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

#65

Postitus Postitas siim789 » 02 Mär 2007 14:36

07-mega probleem. Kiirendus väga lahja (üle 30sek läheb aega, et 100ni jõuda) ja tippkiiruseks vast 120 tuleb vaevaliselt. Teise lõõri avamise vaakummembraan koos kestaga sai uus pandud ja kõik tühikäiguregulaatorid uued. Tühikäigu sain väga heaks aga edasi ikka ei lähe. Proovisin teise lõõri mehhaaniliselt avama panna, et, kui gaasi põhja vajutad tõmbab kohe lahti teise lõõri ilma selle vaakumita. Aga ikka vahet ei ole. Kust võiks veel viga otsida? 30sek ja 120km/h on ju 90 aasta 07me jaoks natuke lahjavõitu:yllatunud

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

K;Vene ime ümber teha.

#66

Postitus Postitas SexSix » 22 Okt 2007 10:07

VAZ21043.Autol halli anduriga süütesüsteem,komutaator ja puha.Karpa selline 2108 moodi,täisautomaatne(puudub võimalus käsitsi õhuklappi reguleerida) vee tmperatuuri järgi reguleeritakse.Tagasivool bensiini paaki ka olemas.Katalüsaator(passis ka kirjas).KÜSIMUS;kas on võimalik paigaldada karpa mis on käsitsi reguleeritava õhuklapiga(2108)?Kas CO2 ja CO ja LAMDA saab paika reguleerida,et ei tuleks ülevaatusel probleeme?See praegune ehitus kole keeruline,võtab palju ruumi ja ei taha vahel toimida(tundub nii).

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#67

Postitus Postitas olaaf » 22 Okt 2007 15:20

saab panna peale,
korras isendiga saab kõik ilusti paika..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#68

Postitus Postitas grimes » 22 Okt 2007 15:56

Nii tekkis ka endal üks küsimus nüüd...
Nimelt kui korraks sõbra käes mu six oli... siis ta timmis karpat ja vahetas düüse..
Karpa sai nagu timmi. Ei tea kui täpselt. Sest muidu liigub hästi nüüd... kui sõita vaikselt ja korraga gaas põhja lüüa. Siis nagu enam tühja kohta ei teki. Tühikäik on ok ja kõik nagu hea.
Aga bena võtab palju :puzzled Kuskil 13L sajale. Vähemalt tundub nii. Ei ole küll nii täpselt seda aja ajanud. Aga nii ta umbes võtab.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#69

Postitus Postitas VAZ » 22 Okt 2007 16:14

Linnasõidul 13l 100-le ?
Ju on segu rikkaks reguleeritud, see seletab ka hea mineku igast asendist ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#70

Postitus Postitas olaaf » 23 Okt 2007 08:27

Algselt postitas: grimes
Nii tekkis ka endal üks küsimus nüüd...
Nimelt kui korraks sõbra käes mu six oli... siis ta timmis karpat ja vahetas düüse..
Karpa sai nagu timmi. Ei tea kui täpselt. Sest muidu liigub hästi nüüd... kui sõita vaikselt ja korraga gaas põhja lüüa. Siis nagu enam tühja kohta ei teki. Tühikäik on ok ja kõik nagu hea.
Aga bena võtab palju :puzzled Kuskil 13L sajale. Vähemalt tundub nii. Ei ole küll nii täpselt seda aja ajanud. Aga nii ta umbes võtab.


selles pole ju midagi imelikku - iga hobune tahab juua saada...
üldiselt läheb kütet rohkem kuna sa kiirendad jõulisemalt..
proovi mõnda aega sõita hästi sujuvalt.. kiirenda aeglaselt jne

ise vahetasin 1k kütusedüüsi 109 -> 120 ning praktiliselt kulu ei tõusnud..
pane autole aeglasem peaülekanne ning kergem hooratas ning keera nukkvõlli pool kraadi varasemaks - kui siis suudad ennast tagasi hoida hoiad linnas märgatavalt kütet kokku...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Parsize
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 17 Juun 2007 20:22
Asukoht: saue
Autod: Auto puudub

#71

Postitus Postitas Parsize » 04 Mär 2008 00:02

Kas keegi teab, mille reguleerkruviga on tegu antud pildid (tegin punase ringi)? Pildil see puudub, aga minu karpal on see olemas.
http://nagi.ee/photos/parbo/4597093/

Veel on selline küsimus, kui on võrdse kubaturiga mootorid 1500 lada ja 1500 mosse. Peal mõlemal lada 2101 karburaatorid.
Miks ei saa kasutada mossel lada seadistust (sama läbimõõduga düüse). Mosse jääb lihtsalt nälga ! Ometi on mõlemad 1500 cm3.

Mart.

[Muudetud: 3-3-2008 Parsize]

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#72

Postitus Postitas PuZuP » 04 Mär 2008 15:19

Sest mootorid on erinevad, alustades kaantest (Mosse "X-flow" vs Lada "U-flow")
Pluss veel igasugused muud erinevused, alustades kolvikäikude, põlemiskambri erinevuse ja kanali pikkustege...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Rainer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 25 Mär 2008 13:27
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011 1.3 -80

#73

Postitus Postitas Rainer » 14 Juun 2008 21:08

Küsimus 07 karpa elektromagnetklapi kohta. Sain tuttavalt uue 07 karpa mis on koos elektromagnetklapiga ja kuhu ühendada klapist tulev juhe? Autoks on vaz 21011. Otsingust otsides sain teada selle klapi tööpõhimõtte aga kuhu see juhe ühendada ei leidnud. Ühe ladafoorumlase käest sai küsitud selle kohta, ei pidavat midagi juhtuma kui ma seda juhet ei ühendagi kuskille. Aga sooviks ikka teada saada kuhu ühendada? (karpa veel laual peal)
Kui kellelgi aega ja teab kindlalt kuhu see juhe ühendada vaz 011, siis oleksin tänulik kui ta ka vastaks.


Oma lolli peaga võtaks impulsi jagajast?

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#74

Postitus Postitas Peep7 » 19 Nov 2008 19:44

nii tekkis küsimus kui palju peab olema solex karpal vahe ujuki ka karpa vahel ? vöi panna see möne teise karpa andmete järgi paika ?

kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

#75

Postitus Postitas kopec » 19 Nov 2008 21:28

http://rapidshare.com/files/165415953/S ... al_RUS.pdf

Uppisin ühe manuaali soleksi kohta,ehk läheb vaja.

Veel üks karpade kohta(ingliskeelne)

http://rapidshare.com/files/165423763/r ... manual.rar

Veel on motorcrafti,pieburgi ja weberi manuaalid (venekeelsed),kui keegi soovib,siis viskan need ka üles.

[Muudetud: 19-11-2008 kopec]
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#76

Postitus Postitas Peep7 » 13 Mär 2009 21:36

pumpan bensiini peale, annan paar korda gaasi ja (pildil kasti/de sees ) seal hakkab bentsu jooksma :sein nii on juba 2-hel karpal. Karpad on solex ja 2105. Milles on viga ?? :sein:sein:seinPilt

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#77

Postitus Postitas olaaf » 14 Mär 2009 11:52

nõelklapp ebatihe, ujuk jääb kinni, valesti reguleritud ujuki tase, küttesurve liiga suur,
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

andi789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Apr 2010 11:42
Asukoht: saaremaa
Autod: mul on lada

#78

Postitus Postitas andi789 » 10 Mai 2010 14:45

selline mure et kui muljun kaasi niipalju et avaks karpas esimese klapi siis võtab ilusti pöörded üles aga kui muiljun veel et teine ka avaneks siis tõmbab hinge täiega kinni.Mida ma keerma peaks??

[Muudetud: 10-5-2010 andi789]

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#79

Postitus Postitas olaaf » 10 Mai 2010 15:12

keerama peaks karpa lahti ja puhastama küttekanalid ja kütusedüüsid.
düüse on odavam mitte segamini ajada.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Erx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:12
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: 21063

#80

Postitus Postitas Erx » 29 Sept 2010 12:15

Sirvisin teema läbi, aga ei leidnud ikka kuidas tühikäigu segu paika keerata. Äkki keegi suunaks õigele teele?:) Autoks 21063 ja karpa daaz 2105.

[Muudetud: 29-9-2010 Erx]


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist