3. leht 7-st

Postitatud: 29 Mai 2005 21:04
Postitas kopec
Kas on kellelgi kogemust,kuidas puhastada SOLEXi kiirenduspumba düüse?

Postitatud: 30 Mai 2005 21:14
Postitas mess
Algselt postitas: kopec
Kas on kellelgi kogemust,kuidas puhastada SOLEXi kiirenduspumba düüse?
Atsetoonis leotades ning suruõhuga läbi puhudes

Postitatud: 02 Nov 2005 21:29
Postitas tuhajuhe
kas see teine kruvi ka olemas on mis pildil hästi näha on selle noole kõrval?

Postitatud: 03 Nov 2005 00:10
Postitas Ladarider
Algselt postitas: tuhajuhe
kas see teine kruvi ka olemas on mis pildil hästi näha on selle noole kõrval?
See on jah peaks õhu olema?

Postitatud: 17 Nov 2005 08:32
Postitas Mel
Väikesel segukoonusel peaks ikka olema karpa lõõri keskosa poole kaks auku? Vaadake selle sama teema esimest lehekülge, kus on värvilised karpa joonised, seal, kus on segukoonusel numbrid 9 ja 10 juures.
2101****.. karpadel on ilusti olemas mõlemad augud. Kuid kõigepealt oli mul jama ühe 2105****... karpaga ja siis 2107***....karpaga, mõlema juhul hakkas mootor detoneerima, otsisin ja otsisin viga ning lõpuks avastasin, et mõlemal karpal pole number 10 juures olevat auku. Samas karpa lõõri seina pool on ilusti kanal olemas. Vahetasin väikese segukoonuse ära 2101**** tüüpi karpa oma vastu (kus nr 10 auk olemas) ja detonatsioon kadus. Sealjuures olid mõlemal juhul kõik düüsid täpselt sellised, mida raamat ette näeb, ka pärast väikese segukoonuse vahetust jäid samaks

Kas 2105 ja 2107 markeeringuga karpadel ei peagi seda auku seal olema? Kui nii, mis eesmärki see täidab? Ja kuidas sellise segukoonusega detonatsioonist lahti saada?

Lisan ka lingi teema esimesele lehel:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650

Postitatud: 22 Dets 2005 14:17
Postitas Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)

Postitatud: 22 Dets 2005 19:23
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)
Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.

Postitatud: 22 Dets 2005 20:22
Postitas Moss
Algselt postitas: tuhajuhe
Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)
Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.
Pildil olevad tükid on muidu pärit Estonia mootorist.

Postitatud: 22 Dets 2005 22:18
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: tuhajuhe
Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)
Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.
Pildil olevad tükid on muidu pärit Estonia mootorist.
Aga keps?
pange keegi see keps sisse nii,et ei tekiks probleeme;)

Postitatud: 23 Dets 2005 22:03
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)
Mina saan aru et siis seal pildil peab olema ka titaanist keps :yllatunud

Postitatud: 24 Dets 2005 00:15
Postitas Raxo
Algselt postitas: tuhajuhe
Mina saan aru et siis seal pildil peab olema ka titaanist keps :yllatunud
Hambaga ei katsunud, aga jutujärgi küll ;)

Postitatud: 24 Dets 2005 11:50
Postitas Raxo
Ma usun, et Moss oskab paremini kommenteerida.

Ma ei oskaks võrdlusmomenti tuua, kuna pole tavalist kepsu ammu käes hoidnud.

Postitatud: 24 Dets 2005 15:33
Postitas Moss
Ma katsusin jah seda. Oli päris kerge aga mitte päris balsa puust :D Noh, ütleme veidi raskem kui minu Nokia 3410.
Orig. vormi valatud kepsuga tegu.

Postitatud: 24 Dets 2005 18:50
Postitas tuhajuhe
Seda minagi vaatasin ,et kepsul valunumbrid peal.Titaan kepsul ei saaks kuidagi neid olla ;)

Postitatud: 25 Dets 2005 00:51
Postitas tuhajuhe
Oled kindel,et tehti titaan kepsusi vihuris sedasi???Valati kohe titaani vormi:)

Postitatud: 25 Dets 2005 15:43
Postitas Moss
No õppejõud ütles et tegu titaankepsuga. Titaani valuomaduste kohta ei oska ma midagi kosta...
Eks ma uuel aastal lähen kaalun ja uputan siis.
Heureka! :lol

Postitatud: 27 Jaan 2006 21:41
Postitas Raxo
Kui palju peaks nr. 67 kruvi (tühikäigu nõelkruvi) olema välja keeratud?

Ja millal kasutatakse reguleerimisel nr. 30 kruvi?

Postitatud: 28 Jaan 2006 00:55
Postitas olaaf
kruvi nr 30 on segu hulk 01, 03 ja 06 karpadel,
kruvi 67 siis segu kvaliteet.

- seguklapi piirdekruvi (30) pööratakse seisu, mille korral mootor töötab võimalikult väikesel pöörlemissagedusel vahelejätmisteta;
- nõelkruvi (67) pööramisega saavutatakse mootori suurim pöördesagedus seguklapi selles asendis;
- piirdekruviga (30) vähendatakse jällegi mootori pöörlemissagedust;
- nõelkruvi 2 sissekeeramisega sadakse väntvõlli selline pöörlemissagedus, mil mootor töötab tuntavate vahelejätmisteta;
- sellest asendist keeratakse nõelkruvi väljapoole 30-60 kraadi (mitte rohkem!) nii, et mootori töörütm oleks ühtlane.

tühikäik siis 900-1000rpm :)

lõik raamatust: Sõiduauto Zhiguli, lk 49

Postitatud: 11 Mär 2006 12:55
Postitas Raxo
Millele viitab asjaolu, et külmalt käivitades tuleb õhuklapiga ülitäpselt mängida, et saaks auto omapead tiksuma jätta? Kuigi ka siis eriti ei julge, kuna pöörded on madalad.

Vähem õhuklappi sulgedes on pöörded veel madalamad ja rohkem sulgedes hakkab lonkama.

Karburaator ikka 01 enda oma.

Postitatud: 29 Mär 2006 19:49
Postitas Laurimetall
Võib-olla on viga käivitusüsteemi membraanis ,mis liigrikastab segu ,kui tooreklapp on peal. Põhimõtteliselt on nii ,et kui toores on põhjas ,siis peale mootori käivitumist peab tooreklapp ise natuke lahti tulema. Kui ei tule ,siis segu liigrikastub ja mootor seiskub. Sina aga lükkad samal ajal toorest tagasi ,et segu lahjem oleks ,kuid samaaegselt lükkad mehaaniliselt ka seguklappi kinni ja mootori pöörded langevad.