7. leht 7-st

Postitatud: 27 Aug 2013 09:29
Postitas ando
Minu kuuekale oli eelmine omanik ka selle peale pannud, kiitis taevani. Viskasin selle minema ja mootori töö läks minu tagumikutunnetuse järgi paremaks. Rääkimata sellest, et sellel suurepärasel vidinal oli üks "laba" puudu, mis arvatavasti lahkus töö käigus summuti kaudu.

Postitatud: 05 Mai 2014 18:31
Postitas sõiduk
Probleem selline, et kiirendades vähe järsemalt gaasi andes hakkab plärtsuma, ei jõua minna. Samas kui natuke gaasiga mängida läheb lõpuni pöörde. Vahetasin süütepooli, läks natuke paremaks. Enne kui uued juhtmed ostan küsin, kas viga võib olla süütejuhtmetes, või karpas?

Postitatud: 05 Mai 2014 19:57
Postitas olaaf
kontaktivahe on paigas?
kiirenduspump pritsib kenasti karpas?

Postitatud: 12 Nov 2014 13:04
Postitas Acer10
Autoks on 01. Probleem on selline, kui mootor tööle panna, siis käsitsi peale pumbates mootor töötab probleemideta. Aga kui ei pumpa enam siis töötab paarkümmend sekundit ja siis sureb ise välja.
Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?

Pilt

Postitatud: 12 Nov 2014 14:47
Postitas Acer10
 
Acer10 kirjutas:Autoks on 01. Probleem on selline, kui mootor tööle panna, siis käsitsi peale pumbates mootor töötab probleemideta. Aga kui ei pumpa enam siis töötab paarkümmend sekundit ja siis sureb ise välja.
Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?

Sain vastuse oma küsimusele kuidas pump töötab. Vötsin karteripöhja alt ära ja seal sees oli see pulk, mida on vaja et pump töötaks. Kuid uus küsimus, kas see metallpulk on kuskil kinni ka vöi on ta lihtsalt selle musta jublaka sees? Üks ots vastu pumpa, teine vastu völli.
Viimasel pildil olev jupp oli ka karteripöhjas.

http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781859/

http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781873/

http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781891/

Postitatud: 12 Nov 2014 15:04
Postitas Qunts
See võll käibki lihtsalt niisama sinna. Paned musta plastiku paika lükkad võlli sisse ja paigaldad pumba.
Aga mis asi see veel seal oli ei oska mina hetkel välja nupputada.

Postitatud: 12 Nov 2014 23:04
Postitas Edel
Tavaliselt ketipingutustalla juppe võib karteripõhjast leida.

Postitatud: 12 Nov 2014 23:34
Postitas Acer10
 
EdR kirjutas:Tavaliselt ketipingutustalla juppe võib karteripõhjast leida.
Vötsin kaaned maha, pingutustald ja leevendi olid korras. Pole siiani kohta leidnud sellele.
Pilt

Postitatud: 08 Mai 2016 14:50
Postitas mortenx
kas keegi teab mõnda head õpetust kuda karburaatori kruve õigesti keerata , co paigast ära ..
auto 2104 1.3

Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Postitatud: 25 Mai 2017 13:18
Postitas AlfaFanatico
Ehk oskab keegi öelda, mis tööpõhimõte sellel punase ringiga märgitud klapil on? Pole enne sellise karburaatoriga kokkupuudet olnud.
Tegu siis sellist koodi omava karburaatoriga: 2101-1107010-02
317ge8s-960.jpg
317ge8s-960.jpg (177.52 KiB) Vaadatud 5420 korda

Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Postitatud: 26 Mai 2017 07:56
Postitas motamees
See peaks olema ujukiruumi rõhutasandusklapp.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.

Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Postitatud: 26 Mai 2017 16:37
Postitas AlfaFanatico
motamees kirjutas:See peaks olema ujukiruumi rõhutasandusklapp.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.


Tänud vastuse eest! :)