6. leht 7-st

Postitatud: 21 Jaan 2012 03:34
Postitas hertz
milles on viga kui hoogu maha pidurdades langevad pöörded väga madalale ning auto sureb välja ? vaja tühikäiku timmida?

Postitatud: 25 Jaan 2012 20:46
Postitas dude
Mul siuke rumal palve, et kas keegi seletaks lõpuks kuidas õigesti ujuki taset reguleerida, "puust ja punaselt" selgeks teha. Häbi küll tunnistada, et olen autoremondi alase väljaõppe saanud, kuid ei tea täpselt, kuis seda teha. Ju siis karpad on ajalugu juhtkonnale. Kõik hämavad miskit, kuid ei midagi konkreetselt. Et tuleb ujuki kõrva väänata ning 7,5 puuriga paika panna jne... Igatahes tänud ette, kui keegi viitsib midagi head kirjutada.

Postitatud: 27 Veebr 2012 19:04
Postitas -Imelyk-
Tere,
Sai siis autoga ülevaatusel käidud, ning sealt öeldi et küttusesegu on rikas. Millisest düüsist seda maha saab keerata? Tean vaid seda et karpa alumisel osal on 2 kruvi millest üks peab olema kvaliteet ja teine segu!
Karpa on samasugune:

Pilt

Kas mul on üldse mõtet midagi näppima hakata?õ




PS. Uurisin/Puurisin foorumit pooltundi ja midagi konkreetset ei leidnud.
Ette tänades.

Postitatud: 28 Veebr 2012 19:15
Postitas olaaf
Keskel kogus paremal nurga all kvaliteet - üldjuhul parempoolset kruvi koomale keerates ja siis vasakpoolsega pöördeid uuesti tõstes..
Kui karburaatoril esineb õhulekkeid siis segu paika reguleerimine tihti ei õnnestu.
Samuti kui keegi on surkinud düüsidega, tase ujukiruumis paigast ära, süüde vale vms.
Karterituulutuse võib co-testiks lahti ühendada - saab näitajaid kulunud mootori korral kuni 2x paremaks :)
Samamoodi võib keerata süüdet varasemaks, kuni tuntavate vahelejätmiste tekkimiseni mootori töös.
Kogemus näitab, et enamustel zhiguli sõiduautodel on süüde liiga hiline ja kontaktidega süsteemil ka kontaktivahe liiga väike.

Postitatud: 01 Mär 2012 11:56
Postitas -Imelyk-
Niipalju võin öelda et eelmine aasta käisin ülevaatusel siis kõik oli tiptop. Karpat ei ole vahepeal näppinud.

Postitatud: 04 Mär 2012 19:19
Postitas ToM
Kas selline asi nagu 2103 koodiga karburaator on olemas? Või on lihtsalt 2101 omale teised düüsid sisse keeratud ?

Postitatud: 04 Mär 2012 19:26
Postitas tuhajuhe
 
ToM kirjutas:Kas selline asi nagu 2103 koodiga karburaator on olemas? Või on lihtsalt 2101 omale teised düüsid sisse keeratud ?
Vaata ,esimesel lehel on ju tabel koos koodidega!

Postitatud: 04 Mär 2012 21:54
Postitas ToM
 
tuhajuhe kirjutas: Vaata ,esimesel lehel on ju tabel koos koodidega!
Olen vaadanud seda, isegi raamat olemas. Ikkagi jäi mulle see asi ebaselgeks. Kas 03'e karburaatoril on peal kirjas 2103-1107010?

Postitatud: 05 Mär 2012 10:22
Postitas olaaf
 
ToM kirjutas:Kas 03'e karburaatoril on peal kirjas 2103-1107010?
Jah

Postitatud: 19 Apr 2012 12:58
Postitas kurivaim
Kas keegi oskaks aidata natuke. Mis nende kahe vahe on? Üks on mehhaanilisest lada karburaatorist ja teine on solexist võetud. Lada omal on see kuul väga kerge liikuma, nagu oleks seal vedru väsinud ja ei naase ilusti ka tagasi oma pessa, vahe jääb nagu vahele ning teine on nagu uus, kuul liigub natuke raskemini, kulumis jälgi pole ja kuul sobitub pärast oma pessa ilusti tagasi.
Kas see sobiks lada karburaatorisse?

Pilt

Pilt

Ps! See musta otsaga parempoolne on solexist võetud.

Postitatud: 19 Apr 2012 13:26
Postitas PuZuP
Musta otsaga on nö. uuenduslik ujukikambri nõel - kummist otsaga paremaks tihendamiseks. Ehk siis annab andeks kui miski mikropa*k sinna vahele jääb. Kuulike aga peaks liikuma piisavalt kergelt ning igal juhul oma pessa tagasi tulema. Võid kasutada seda kummist otsaga nõela küll, samas soovitan vahetada ta koos nõelapesaga.

Postitatud: 19 Apr 2012 15:44
Postitas kurivaim
Ei julgenud seda panna igaksjuhuks, leidsin mingi teise enamvähem korraliku natuke kergema kuulikesega. Proovisin ujukit sinna peale toetada ja selle musta otsaga nõela kuul ei läinud natkenegi alla poole, ujuk ainult toetas selle peale.

Postitatud: 04 Juul 2013 21:51
Postitas lada4life
Tere, kas keegi saaks öelda mis karburaatorid peale vanema ford sierra 2,0 veberi veel lada mootorile sobiksid ??

Tervist!

Postitatud: 07 Aug 2013 23:13
Postitas Acer10
Üritasin tulemusteta täna oma kopikat tööle saada. Paak täis, aku peal aga ei midagi. Natuke käiamist, läheb tööle kuid kohe sureb välja. Gaasi andes hakkas laksuma. Võtsin õhupuhastilt kaane maha ning karpast löi leeki välja. Pole eriti kogemusi, teadmisi, seega ei osanud midagi ette võtta. Kas segu on liiga rikas või midagi?

Postitatud: 08 Aug 2013 00:33
Postitas Sander
Süüde on paigast ära. Proovi küünlajuhtmed 180 kraadi ringi tõsta, ehk siis 1-4 ja 3-2

Postitatud: 08 Aug 2013 11:46
Postitas olaaf
 
Acer10 kirjutas:Üritasin tulemusteta täna oma kopikat tööle saada. Paak täis, aku peal aga ei midagi. Natuke käiamist, läheb tööle kuid kohe sureb välja. Gaasi andes hakkas laksuma. Võtsin õhupuhastilt kaane maha ning karpast löi leeki välja. Pole eriti kogemusi, teadmisi, seega ei osanud midagi ette võtta. Kas segu on liiga rikas või midagi?
Täpselt sama jama põhjustas mul katkine vaakumvõimendi voolik (lisaõhk)

Postitatud: 08 Aug 2013 14:39
Postitas Acer10
 
Sander kirjutas:Süüde on paigast ära. Proovi küünlajuhtmed 180 kraadi ringi tõsta, ehk siis 1-4 ja 3-2
See pole kahjuks aidanud.

Postitatud: 08 Aug 2013 14:41
Postitas Acer10
 
olaaf kirjutas: 
Acer10 kirjutas:Üritasin tulemusteta täna oma kopikat tööle saada. Paak täis, aku peal aga ei midagi. Natuke käiamist, läheb tööle kuid kohe sureb välja. Gaasi andes hakkas laksuma. Võtsin õhupuhastilt kaane maha ning karpast löi leeki välja. Pole eriti kogemusi, teadmisi, seega ei osanud midagi ette võtta. Kas segu on liiga rikas või midagi?
Täpselt sama jama põhjustas mul katkine vaakumvõimendi voolik (lisaõhk)
See voolik on mul tõesti katki, eks hiljem kirjutan mis sai.

Postitatud: 27 Aug 2013 00:42
Postitas zerosix
Kellel on kokkupuuteid antud detailiga? Sattus selline vidin kätte ja panin ta siis karburaatorile alla. Pole täheldanud et ökonoomsemaks oleks läinud, kuid alumise otsa väänet on juurde tulnud. Pole nagu märganud ka foorumi lugemise käigus, et kellelgi veel selline plaat olemas.. Mõne meistrimehe enda leiutis? Lihtsalt huvitab.


Pilt Pilt

Postitatud: 27 Aug 2013 09:22
Postitas PuZuP
Mõeldud ta segu keerutamiseks, et ikka vingaaliga põlemiskambrisse jõuaks, kuigi vaadates palju auk kinni puuakse, siis erilist eco/perf muutust sealt ei usu. Isiklikult pole ühtegi jõugraafikut ega "flowcharti" näinud selle vidinaga - tagumikutunnetus on suhteliselt subjektiivne analüüsiviis. Seega eks ta üks paras pseudotuuning ole.