Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
hertz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 20 Dets 2011 16:09

#101

Postitus Postitas hertz » 21 Jaan 2012 03:34

milles on viga kui hoogu maha pidurdades langevad pöörded väga madalale ning auto sureb välja ? vaja tühikäiku timmida?

dude
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Dets 2011 20:21
Asukoht: Pärnu
Autod: 2107

#102

Postitus Postitas dude » 25 Jaan 2012 20:46

Mul siuke rumal palve, et kas keegi seletaks lõpuks kuidas õigesti ujuki taset reguleerida, "puust ja punaselt" selgeks teha. Häbi küll tunnistada, et olen autoremondi alase väljaõppe saanud, kuid ei tea täpselt, kuis seda teha. Ju siis karpad on ajalugu juhtkonnale. Kõik hämavad miskit, kuid ei midagi konkreetselt. Et tuleb ujuki kõrva väänata ning 7,5 puuriga paika panna jne... Igatahes tänud ette, kui keegi viitsib midagi head kirjutada.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse!

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#103

Postitus Postitas -Imelyk- » 27 Veebr 2012 19:04

Tere,
Sai siis autoga ülevaatusel käidud, ning sealt öeldi et küttusesegu on rikas. Millisest düüsist seda maha saab keerata? Tean vaid seda et karpa alumisel osal on 2 kruvi millest üks peab olema kvaliteet ja teine segu!
Karpa on samasugune:

Pilt

Kas mul on üldse mõtet midagi näppima hakata?õ




PS. Uurisin/Puurisin foorumit pooltundi ja midagi konkreetset ei leidnud.
Ette tänades.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#104

Postitus Postitas olaaf » 28 Veebr 2012 19:15

Keskel kogus paremal nurga all kvaliteet - üldjuhul parempoolset kruvi koomale keerates ja siis vasakpoolsega pöördeid uuesti tõstes..
Kui karburaatoril esineb õhulekkeid siis segu paika reguleerimine tihti ei õnnestu.
Samuti kui keegi on surkinud düüsidega, tase ujukiruumis paigast ära, süüde vale vms.
Karterituulutuse võib co-testiks lahti ühendada - saab näitajaid kulunud mootori korral kuni 2x paremaks :)
Samamoodi võib keerata süüdet varasemaks, kuni tuntavate vahelejätmiste tekkimiseni mootori töös.
Kogemus näitab, et enamustel zhiguli sõiduautodel on süüde liiga hiline ja kontaktidega süsteemil ka kontaktivahe liiga väike.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#105

Postitus Postitas -Imelyk- » 01 Mär 2012 11:56

Niipalju võin öelda et eelmine aasta käisin ülevaatusel siis kõik oli tiptop. Karpat ei ole vahepeal näppinud.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#106

Postitus Postitas ToM » 04 Mär 2012 19:19

Kas selline asi nagu 2103 koodiga karburaator on olemas? Või on lihtsalt 2101 omale teised düüsid sisse keeratud ?
m'kay

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#107

Postitus Postitas tuhajuhe » 04 Mär 2012 19:26

 
ToM kirjutas:Kas selline asi nagu 2103 koodiga karburaator on olemas? Või on lihtsalt 2101 omale teised düüsid sisse keeratud ?
Vaata ,esimesel lehel on ju tabel koos koodidega!
56506878

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#108

Postitus Postitas ToM » 04 Mär 2012 21:54

 
tuhajuhe kirjutas: Vaata ,esimesel lehel on ju tabel koos koodidega!

Olen vaadanud seda, isegi raamat olemas. Ikkagi jäi mulle see asi ebaselgeks. Kas 03'e karburaatoril on peal kirjas 2103-1107010?
m'kay

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#109

Postitus Postitas olaaf » 05 Mär 2012 10:22

 
ToM kirjutas:Kas 03'e karburaatoril on peal kirjas 2103-1107010?


Jah
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

#110

Postitus Postitas kurivaim » 19 Apr 2012 12:58

Kas keegi oskaks aidata natuke. Mis nende kahe vahe on? Üks on mehhaanilisest lada karburaatorist ja teine on solexist võetud. Lada omal on see kuul väga kerge liikuma, nagu oleks seal vedru väsinud ja ei naase ilusti ka tagasi oma pessa, vahe jääb nagu vahele ning teine on nagu uus, kuul liigub natuke raskemini, kulumis jälgi pole ja kuul sobitub pärast oma pessa ilusti tagasi.
Kas see sobiks lada karburaatorisse?

Pilt

Pilt

Ps! See musta otsaga parempoolne on solexist võetud.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#111

Postitus Postitas PuZuP » 19 Apr 2012 13:26

Musta otsaga on nö. uuenduslik ujukikambri nõel - kummist otsaga paremaks tihendamiseks. Ehk siis annab andeks kui miski mikropa*k sinna vahele jääb. Kuulike aga peaks liikuma piisavalt kergelt ning igal juhul oma pessa tagasi tulema. Võid kasutada seda kummist otsaga nõela küll, samas soovitan vahetada ta koos nõelapesaga.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

#112

Postitus Postitas kurivaim » 19 Apr 2012 15:44

Ei julgenud seda panna igaksjuhuks, leidsin mingi teise enamvähem korraliku natuke kergema kuulikesega. Proovisin ujukit sinna peale toetada ja selle musta otsaga nõela kuul ei läinud natkenegi alla poole, ujuk ainult toetas selle peale.

lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

#113

Postitus Postitas lada4life » 04 Juul 2013 21:51

Tere, kas keegi saaks öelda mis karburaatorid peale vanema ford sierra 2,0 veberi veel lada mootorile sobiksid ??

Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

Tervist!

#114

Postitus Postitas Acer10 » 07 Aug 2013 23:13

Üritasin tulemusteta täna oma kopikat tööle saada. Paak täis, aku peal aga ei midagi. Natuke käiamist, läheb tööle kuid kohe sureb välja. Gaasi andes hakkas laksuma. Võtsin õhupuhastilt kaane maha ning karpast löi leeki välja. Pole eriti kogemusi, teadmisi, seega ei osanud midagi ette võtta. Kas segu on liiga rikas või midagi?

Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

#115

Postitus Postitas Sander » 08 Aug 2013 00:33

Süüde on paigast ära. Proovi küünlajuhtmed 180 kraadi ringi tõsta, ehk siis 1-4 ja 3-2
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#116

Postitus Postitas olaaf » 08 Aug 2013 11:46

 
Acer10 kirjutas:Üritasin tulemusteta täna oma kopikat tööle saada. Paak täis, aku peal aga ei midagi. Natuke käiamist, läheb tööle kuid kohe sureb välja. Gaasi andes hakkas laksuma. Võtsin õhupuhastilt kaane maha ning karpast löi leeki välja. Pole eriti kogemusi, teadmisi, seega ei osanud midagi ette võtta. Kas segu on liiga rikas või midagi?


Täpselt sama jama põhjustas mul katkine vaakumvõimendi voolik (lisaõhk)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

#117

Postitus Postitas Acer10 » 08 Aug 2013 14:39

 
Sander kirjutas:Süüde on paigast ära. Proovi küünlajuhtmed 180 kraadi ringi tõsta, ehk siis 1-4 ja 3-2
See pole kahjuks aidanud.

Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

#118

Postitus Postitas Acer10 » 08 Aug 2013 14:41

 
olaaf kirjutas: 
Acer10 kirjutas:Üritasin tulemusteta täna oma kopikat tööle saada. Paak täis, aku peal aga ei midagi. Natuke käiamist, läheb tööle kuid kohe sureb välja. Gaasi andes hakkas laksuma. Võtsin õhupuhastilt kaane maha ning karpast löi leeki välja. Pole eriti kogemusi, teadmisi, seega ei osanud midagi ette võtta. Kas segu on liiga rikas või midagi?


Täpselt sama jama põhjustas mul katkine vaakumvõimendi voolik (lisaõhk)
See voolik on mul tõesti katki, eks hiljem kirjutan mis sai.

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#119

Postitus Postitas zerosix » 27 Aug 2013 00:42

Kellel on kokkupuuteid antud detailiga? Sattus selline vidin kätte ja panin ta siis karburaatorile alla. Pole täheldanud et ökonoomsemaks oleks läinud, kuid alumise otsa väänet on juurde tulnud. Pole nagu märganud ka foorumi lugemise käigus, et kellelgi veel selline plaat olemas.. Mõne meistrimehe enda leiutis? Lihtsalt huvitab.


Pilt Pilt

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#120

Postitus Postitas PuZuP » 27 Aug 2013 09:22

Mõeldud ta segu keerutamiseks, et ikka vingaaliga põlemiskambrisse jõuaks, kuigi vaadates palju auk kinni puuakse, siis erilist eco/perf muutust sealt ei usu. Isiklikult pole ühtegi jõugraafikut ega "flowcharti" näinud selle vidinaga - tagumikutunnetus on suhteliselt subjektiivne analüüsiviis. Seega eks ta üks paras pseudotuuning ole.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist