Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Väikesel segukoonusel peaks ikka olema karpa lõõri keskosa poole kaks auku? Vaadake selle sama teema esimest lehekülge, kus on värvilised karpa joonised, seal, kus on segukoonusel numbrid 9 ja 10 juures.
2101****.. karpadel on ilusti olemas mõlemad augud. Kuid kõigepealt oli mul jama ühe 2105****... karpaga ja siis 2107***....karpaga, mõlema juhul hakkas mootor detoneerima, otsisin ja otsisin viga ning lõpuks avastasin, et mõlemal karpal pole number 10 juures olevat auku. Samas karpa lõõri seina pool on ilusti kanal olemas. Vahetasin väikese segukoonuse ära 2101**** tüüpi karpa oma vastu (kus nr 10 auk olemas) ja detonatsioon kadus. Sealjuures olid mõlemal juhul kõik düüsid täpselt sellised, mida raamat ette näeb, ka pärast väikese segukoonuse vahetust jäid samaks
Kas 2105 ja 2107 markeeringuga karpadel ei peagi seda auku seal olema? Kui nii, mis eesmärki see täidab? Ja kuidas sellise segukoonusega detonatsioonist lahti saada?
Lisan ka lingi teema esimesele lehel:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
2101****.. karpadel on ilusti olemas mõlemad augud. Kuid kõigepealt oli mul jama ühe 2105****... karpaga ja siis 2107***....karpaga, mõlema juhul hakkas mootor detoneerima, otsisin ja otsisin viga ning lõpuks avastasin, et mõlemal karpal pole number 10 juures olevat auku. Samas karpa lõõri seina pool on ilusti kanal olemas. Vahetasin väikese segukoonuse ära 2101**** tüüpi karpa oma vastu (kus nr 10 auk olemas) ja detonatsioon kadus. Sealjuures olid mõlemal juhul kõik düüsid täpselt sellised, mida raamat ette näeb, ka pärast väikese segukoonuse vahetust jäid samaks
Kas 2105 ja 2107 markeeringuga karpadel ei peagi seda auku seal olema? Kui nii, mis eesmärki see täidab? Ja kuidas sellise segukoonusega detonatsioonist lahti saada?
Lisan ka lingi teema esimesele lehel:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne
Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb
Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne
Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb
56506878
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Pildil olevad tükid on muidu pärit Estonia mootorist.Algselt postitas: tuhajuheKolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne
Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Aga keps?Algselt postitas: MossPildil olevad tükid on muidu pärit Estonia mootorist.Algselt postitas: tuhajuheKolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne
Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb
pange keegi see keps sisse nii,et ei tekiks probleeme;)
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Mina saan aru et siis seal pildil peab olema ka titaanist kepsAlgselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne
Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb
56506878
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kruvi nr 30 on segu hulk 01, 03 ja 06 karpadel,
kruvi 67 siis segu kvaliteet.
- seguklapi piirdekruvi (30) pööratakse seisu, mille korral mootor töötab võimalikult väikesel pöörlemissagedusel vahelejätmisteta;
- nõelkruvi (67) pööramisega saavutatakse mootori suurim pöördesagedus seguklapi selles asendis;
- piirdekruviga (30) vähendatakse jällegi mootori pöörlemissagedust;
- nõelkruvi 2 sissekeeramisega sadakse väntvõlli selline pöörlemissagedus, mil mootor töötab tuntavate vahelejätmisteta;
- sellest asendist keeratakse nõelkruvi väljapoole 30-60 kraadi (mitte rohkem!) nii, et mootori töörütm oleks ühtlane.
tühikäik siis 900-1000rpm
lõik raamatust: Sõiduauto Zhiguli, lk 49
kruvi 67 siis segu kvaliteet.
- seguklapi piirdekruvi (30) pööratakse seisu, mille korral mootor töötab võimalikult väikesel pöörlemissagedusel vahelejätmisteta;
- nõelkruvi (67) pööramisega saavutatakse mootori suurim pöördesagedus seguklapi selles asendis;
- piirdekruviga (30) vähendatakse jällegi mootori pöörlemissagedust;
- nõelkruvi 2 sissekeeramisega sadakse väntvõlli selline pöörlemissagedus, mil mootor töötab tuntavate vahelejätmisteta;
- sellest asendist keeratakse nõelkruvi väljapoole 30-60 kraadi (mitte rohkem!) nii, et mootori töörütm oleks ühtlane.
tühikäik siis 900-1000rpm
lõik raamatust: Sõiduauto Zhiguli, lk 49
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Võib-olla on viga käivitusüsteemi membraanis ,mis liigrikastab segu ,kui tooreklapp on peal. Põhimõtteliselt on nii ,et kui toores on põhjas ,siis peale mootori käivitumist peab tooreklapp ise natuke lahti tulema. Kui ei tule ,siis segu liigrikastub ja mootor seiskub. Sina aga lükkad samal ajal toorest tagasi ,et segu lahjem oleks ,kuid samaaegselt lükkad mehaaniliselt ka seguklappi kinni ja mootori pöörded langevad.