vana ja väsind mootori remont
vana ja väsind mootori remont
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
vana ja väsind mootori remont
Ilm soe ja plaan mootorit remontida. 1.3 mootor, 22 aastat sõitnud, läbisõit on 75100km, 5 kohaline näidik niiet ei tea kas on ringi ära teinud, vist mitte. Kap remonti pole vist saanud.
Mootor lekib õli, kulutab seda väga palju, vaja klapisääretihendid ära vahetada tõenäoliselt. Sumps teeb ebaühtlast häält, jätax nagu vahele. Üldse sees istudes tunneb kuidas mootor imelikult hüppab vahetevahel. Tahhoka seier vabakäigul hüppab, raadiol lööb häire antenni. Mootor töötas kohapeal 30min. ja temp. osuti oli pärast poolt tundi keskelt veic alla poole, teatavasti on normaalne töötemperatuur 80-90 kraadi. Mootor oli küll tuline, panin käe vastu - ouch! Muidugi võib näidik ka valetada. Kõik pütid nagu töötaxid aga mõni nagu jätaks vahele või ei tea mis kala sees on, kõigi püttide juurest on yhtemoodi soe ja sai kontrollitud ka nii et ykshaaval küünlajuhtmeid lahti võetud ja igal lahti võtmisel läx mootori hääl tunduvalt alla.
Mingi jama ikka on, et mida kontrollida ja remontida, võimalikult odavalt, peale puhastamise ja klapisääretihendite vahetamise? Süütepool, kondekas, küünlajuhtmed on hiljuti vahetatud aga mõtlen rohkem mootori seest remontimist?
Et korralikult töötax ja head häält teex...kõik nõuanded ja soovitused on teretulnud.
Mootor lekib õli, kulutab seda väga palju, vaja klapisääretihendid ära vahetada tõenäoliselt. Sumps teeb ebaühtlast häält, jätax nagu vahele. Üldse sees istudes tunneb kuidas mootor imelikult hüppab vahetevahel. Tahhoka seier vabakäigul hüppab, raadiol lööb häire antenni. Mootor töötas kohapeal 30min. ja temp. osuti oli pärast poolt tundi keskelt veic alla poole, teatavasti on normaalne töötemperatuur 80-90 kraadi. Mootor oli küll tuline, panin käe vastu - ouch! Muidugi võib näidik ka valetada. Kõik pütid nagu töötaxid aga mõni nagu jätaks vahele või ei tea mis kala sees on, kõigi püttide juurest on yhtemoodi soe ja sai kontrollitud ka nii et ykshaaval küünlajuhtmeid lahti võetud ja igal lahti võtmisel läx mootori hääl tunduvalt alla.
Mingi jama ikka on, et mida kontrollida ja remontida, võimalikult odavalt, peale puhastamise ja klapisääretihendite vahetamise? Süütepool, kondekas, küünlajuhtmed on hiljuti vahetatud aga mõtlen rohkem mootori seest remontimist?
Et korralikult töötax ja head häält teex...kõik nõuanded ja soovitused on teretulnud.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Proovi karburaatorit timmida. minu omal 05 karpa peal ja on kuradi väga kapriisne:P kütuse polti keerad pool pööret sisse või välja poole mootor hakkab plärisema. Nägin palju vaeva et ta korda seada. Küünlaid võid vaadata ka, kapriisne asi kui sul veel klapitihendid ka läbi, siis nad saavad õliga kokku ja hakkavad streikima:( Aga seest ma arvan remontida natuke vara kui sul läbisõit 75000 km. Minu omal 169000 ja sisu on veel tehase oma, kuid töötab päris hästi.
Jupid Venemaalt!
Kas ta kulutab õli, või lausa tilgub:puzzled Klapisääretihendid vaheta kindlasti ära ja need küünlad on kindlasti ära põlenud. Siis loomulikult karburaator timmida (endal oli kah nii, et pöörded käisid vahest lakke, vahetasin karpa ja nüüd kõik OK) ja süütemäng kah üle vaadata. jah ja see surve mõõtmine ka halba ei tee.
Hehhheeee,:D ega ma vist teiste nõuannetele midagi juurde ei pakkunudki aga need on ka põhilised asjad. Kui nendest ei aita siis tuleb suurem remonditöö ette võtta
Hehhheeee,:D ega ma vist teiste nõuannetele midagi juurde ei pakkunudki aga need on ka põhilised asjad. Kui nendest ei aita siis tuleb suurem remonditöö ette võtta
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kõigepealt mõõda silindrisurved ära(sooja mootoriga) kui need erinevad üle 1 atm,siis reguleeri klapivahed,kui need paigas ja erinevad ikka üle 1 atm.siis võta plokikaas maha.Kui eelnevalt kõrgeim surve oli alla 9 ja mootoril suurt kulumisranti pole võiksid rõngad ära vahetada.Kui kulumisrant vähe suurem võiks hooneriga randi maha võtta ja panna sisse järgmise remondi kolvirõngad(eelnevalt vahet parajaks tehes).Päris suure randiga plokk tuleb viia remontmõõtu puurimiseks.
Kui silindrisurvete vahe oli üle 1atm siis tuleb klapid ära sohveldada.Soovitav on seda teha iga mahavõetud plokikaane korral.
Kui silindrisurvete vahe oli üle 1atm siis tuleb klapid ära sohveldada.Soovitav on seda teha iga mahavõetud plokikaane korral.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mootor tõesti 1500.Õli tuleb raudselt klapikambrikaane tihendi vahelt.
Mina hindan mootorit veel heaks kui sil.surve soojal mootoril on üle 10.Neid mootoreid mille sil.surve on alla 10 müün odavamalt vastavalt tema kulumisastmele.
Mina hindan mootorit veel heaks kui sil.surve soojal mootoril on üle 10.Neid mootoreid mille sil.surve on alla 10 müün odavamalt vastavalt tema kulumisastmele.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Aga surve peab Ladadel ju olema 12, surveaste peab olema kuskil 8.5Esialgne postitaja viaccess
Mõõtsin enda omal surve ära! Vai vana kurad:wow 1 ja 2 - 8,5 3 - 8 ja 4 - 7,5 Kuidas sa kallis veel sõidad? Aga kummi ikkagi paneb vilisema:lol Mootor on 1,2, eriti ei saagi aru, sõidab väga hästi, jookseb 130 välja. Ei tea, kui kaua ta veel kestab:puzzled
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
varem bensu seier hüppas siis jäi nagu järgi ja eile panin tähele et nyyd hüppab jälle - nulli ja selle vahet palju bensu on.
kui süüte sisse keeran aga veel ei käivita, hakkab pihta mingi plõgin, viimasel ajal on se ka sõidu ajal plõgisend. Kas starteri mähis möllab?
kui süüte sisse keeran aga veel ei käivita, hakkab pihta mingi plõgin, viimasel ajal on se ka sõidu ajal plõgisend. Kas starteri mähis möllab?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
klapisääre tihendid ja klapikambrikaane tihend vahetatud ja mootor ei jäta enam vahele. mootori sees oli paksu musta kõntsa ja vanadest klapisääretihenditest polnud peaaegu midagi järel, nüüd saan aru miks ma pidin õli peaaegu sama tihti juurde valama kui bensu. Varsti panen pildid kaa üles.
Küsisin järgi ja nagu arvasin mootor ongi ainult 75 000km läbi sõitnud, aga ühe korra üle kuumenenud.
Küsisin järgi ja nagu arvasin mootor ongi ainult 75 000km läbi sõitnud, aga ühe korra üle kuumenenud.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...