plokikaane käristasin nüüd maha...tihend tulex ära vahetada ja klapivahed õigex panna, mis moodi saate jahutusvedeliku torudest rooste(katlakivi) välja.. silindrid polnud üldse kulunud, arvatavasti on madal kompressionn tingitud siis ikka tihendist või klappidest. tegin mõned pildid ka varsti panen ülesse
Mul õnnestus kõik 3 ketiratast koos ketiga niimoodi kätte saada et ketti ei pidanud kordagi hammakatelt eemaldama niiet nukkvõlli hammakas ei peaks tyli tegema.
vahetasin plokikaane tihendi ära, kasu kyll eriti polnud kompressiooni ikka veel vähe juurde sain seda klapivahesid sättides (ennem olid liiga väiksed) kolvirõngaid ei raatsi eriti vahetada üle 300eegu, klappide korrastamine maxab ka kindlasti kõvasti....
keegi rääkis mingit sellist asja, et kui plokikaane uuesti peale paned, siis peab keti täpselt samamodi tagasi panema, kui ei pane pidi päris hullusti olema(pidi klapid kõverax lööma) pole kindel kas on täpselt tagasi ja käima ka igax juhux ei raatsi panna...äkki keegi õpetab???
krrrrt praegu jälle mingi jama sees ei taha käima minna, ise arvan et jagaja valesti peal või midagi sellist, sest et kõikidel küünaldel säde on ja kõik küünlad tõmbab täis ka(karbussist tuleb natuke suitsu kuid käima ei lähe)???ka tropis mitte